Vi skal snart ha dåp, forhåpentligvis etter påsken. Vi skal ikke ha middag, men bare kaker og kaffe.
Og det skal være hos oss. Nå er det ikke så stor plass hos oss og de som kommer er jo da 2 oldeforeldre, besteforeldre ( 2 par ), søsken ( 5 stk med partner ), mannen til svigermor, 2 venner muligens, og kanskje noen barn, vet ikke jeg.
Så det blir utrolig trangt om plassen og vi har et stuebord.
Vi har et bord til, men da blir det trangt der, for sambo har databord og diverse datautstyr i en krok i stuen og det kan ikke flyttes.
Vi har dåpskake, men vi trenger jo mer enn 1 kake. Jeg har tenkt å kjøpe en sjokoladekake. Orker ikke bake kake selv. Sist gang jeg gjorde det så ble det maaaasse igjen.
Jeg vurderer å kjøpe ferdiglagde kakebunner også lage en bløtkake selv.
3 kaker er vel nok? Vent 4 kaker. Svigermor skal bake 1 og.
Altså dåpskake, sjokoladekake, bløtkake og en kake til.
Jeg vil også gjerne ha litt pynt rundt om. Nå er ikke stuebordet særlig stort men jeg kan vel ha 2 blåe lys der. Og det er vel alt jeg kan ha på det bordet utenom kopper, fat og gud vet hva.
Kan jeg henge noen sånne greier rundt om ( hvis dere skjønner hva jeg mener? ), sånne bånd på en måte som man får kjøpt på bokhandel/ butikk?
Servietter skal jeg ha og blomst vil jeg og ha, men hvor skal jeg gjøre av det da?
Jeg trenger forslag. Kom med de