Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-03-2004, 14:28   #1
Supermedlem

Elin22 sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,028
MP Rating: 0% (0)
Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.Elin22 er fantastisk mot andre.
Question Utdrikningslag??

Hvor mangen personer hadde dere på utdrikningslaget deres?Jeg har ikke så mangen venner jeg da,så her blir vi ikke rare bunten

Jeg bare lurer jeg

Storesøster født 20 mars 2003
Lillesøster født 9 februar 2008
Og lille bonus i magen ventes i mai/juni

Jeg var Vanessa25 på sm
Elin22 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2004, 15:47   #2
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.

Jeg har skrevet ned 16 stk. som forloveren min skal ringe til..
Gammel 14-03-2004, 15:47   #3
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Det er ikke antallet som teller, det viktigste er jo å være med de du bryr deg om.
Jeg hadde vel 10 stykker tror jeg, 6 jenter og 4 gutter tror jeg.
Syns det var veldig kjekt at så mange kunne, men som sagt det er jo ikke antallet som teller syns jeg.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2004, 17:09   #4
VIP-Medlem

Fadese sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 5,026
Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror ikke det kommer til å komme så mange i mitt utdrikningslag, tipper kanskje 5 utenom meg, siden en del ikke bor i Trondheim/er gravid/har veldig små barn.
Jeg bekymrer meg overhode ikke over dette. Ønsker et relativt rolig utdrikningslag med nære venner, og håper mine kjære forlovere (har 2) er enig
Gammel 14-03-2004, 20:18   #5
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 1,991
Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.

Vi var vel 9 stykker i mitt utdrikningslag.

Alle disse dagene som kom og gikk,
ikke visste jeg at de var selve livet...
Robyn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2004, 11:04   #6
Linemor24
Gjest

Meldinger: n/a

Forloveren min har vel fått 17 navn, men jeg regner ikke med at så mange kommer.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:38.