Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-11-2002, 17:29   #1
Nile
Gjest

Meldinger: n/a
Utdrikningslag - noen med gode gavetips?

Hei! Nå er jeg helt desperat etter hjelp. Har null fantasi og skal ha med en morsom gave i utdrikningslag på lørdag. Hun som skal gifte seg skal kunne gjette hva det kan være og det skal minne om meg + være morsomt! Herregud det er jo tre ting på en gang det!

Er det noen her som har noen gode tips til hva jeg kan ha med. Jeg bukker og takker for alle forslag!

Klem fra Nile
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2002, 18:09   #2
guttemor
Gjest

He, he. Det første jeg kom til å tenke på er noe jeg fant på Rafaens som heter Body paint. Det er sjokolade og nougatmaling m/pensel og fjernes med partnerens tunge.... . Lykke til!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2002, 21:15   #3
Vekt74
Gjest

HEi!

I mitt utdrikkingslag fikk jeg masse fint, bl.a. russebil m/ vinkork i tråd, tyggegummipakke, løsnegler, vinflaske med aspirin pålimt, pakke med stroganoff- gryte o.l. Alle tingene hadde en morsom historie fra min fortid, som frembrakte hysterisk latter I et annet jeg var i, fikk bruden et koselig hjemmelaget fotoalbum, som var satt sammen av bilder fra oppveksten, her var også bilder med hun sammen med flere av eksene, det var limt inn deler av brev som de venninnene hadde sendt hverandre på skolen også. Dette var flott, men krever jo en del arbeid.

Et annet kjempekult tips som jeg fikk en gang var å fylle en kondom med litt bakepulver, og grave den (med tuppen opp), ned i en blomsterpotte med jord over hele. Fortell din venninne at det er en fruktbarhetsplante og om hun vanner den godt så blomstrer den med en gang. Når hun vanner den (selvfølgelig i alles påsyn) kommer kondomet opp av jorda og vokser seg stor og i givakt... Veldig morsomt på venninnefester! Du må prøve deg litt frem hjemme i forhold til hvor mye bakepulver som trengs, da jeg aldri har prøvd det selv.
Lykke til!!!!!!
Gammel 20-11-2002, 21:24   #4
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,228
MP Rating: 100% (1)
VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.

det er ikke så lett for oss å svare på det skulle en tro.
Jeg har vært borti det samme.Og det som menes er att du skal ha med noe som bruden kan forbinde med deg.Regner med att dere skal legge alle gavene dere har med på ett sted så skal den kommende bruden ta en og en ting og gjette hvem som har gitt den og fortelle historien til den tingen.

Min erfaring med den leken der:
Jeg var en gang hos den kommende bruden på besøk og spurte om å få låne håndkrem.Hun sa att det sto på hylla på badet,så jeg gikk på badet og tok den kremen som sto der på hylla. Etter å ha prøvd å gni den inn en stund så ble den så klissete og rar i hendene mine .Jeg måtte da bare spørre jeg hvordan krem det var,vondt lukta det også.
Da viste det seg att det var hårfjerningskrem som sto på hylla Kan tro den kommende bruden hadde mye moro av meg og den kremen senere.

Til poenget:
hva var vel mer naturlig enn att jeg pakket inn en tube hårfjerningskrem??Hun rå-flire da hun pakket opp den på utdrikkningslaget,og skjønte med en gang hvem den var fra .Så fortalte hun historien og de andre fikk seg en god latter de også

tenk hardt-så finner du nok på noe

EN GENSER ER ET PLAGG ET BARN BÆRER NÅR MOREN FRYSER
VIANA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2002, 11:22   #5
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2002
Sted: akershus
Meldinger: 966
MP Rating: 0% (0)
Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.Myagi er fantastisk mot andre.

hihihi

dødsbra historie,Atina!

Hehe:gladtrist ojojoj..

*vondt i magen*

Storesøster 2002
Myagi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:23.