Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-10-2008, 21:55   #1
Veteranmedlem

mammmamia sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,361
MP Rating: 0% (0)
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvordan skal man klore hvite plagg??

Har noen kritthvite sofatrekk, eller, de er jo ikke i nærheten av hvite lenger da og fikk tips om at jeg kunne prøve å klore dem i stedet for å kjøpe nye... Noen som har peiling på hvordan det gjøres? Altså blandingsforhold, hvor lenge det skal ligge osv?
Gammel 02-10-2008, 21:57   #2
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,520
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan skal man klore hvite plagg??

Har hørt noen rykter om kanel og sånn jeg, men tror ikke det er sant
Det ordner seg!
Quote Strwberri:Jeg synes du er tøffeste jeg vet om, Meomin! Ærlig talt!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 22:00   #3
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,030
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Vanish er fantastisk Prøv det!!
Gammel 02-10-2008, 22:00   #4
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,030
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Kloring kan gjøre tøyet gråaktig nemlig..
Gammel 02-10-2008, 23:14   #5
Veteranmedlem

Vibs401 sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 4,108
Vibs401 har et ubeskrivelig bra rykte.Vibs401 har et ubeskrivelig bra rykte.Vibs401 har et ubeskrivelig bra rykte.Vibs401 har et ubeskrivelig bra rykte.Vibs401 har et ubeskrivelig bra rykte.Vibs401 har et ubeskrivelig bra rykte.Vibs401 har et ubeskrivelig bra rykte.Vibs401 har et ubeskrivelig bra rykte.Vibs401 har et ubeskrivelig bra rykte.Vibs401 har et ubeskrivelig bra rykte.Vibs401 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Har hørt noen rykter om kanel og sånn jeg, men tror ikke det er sant
Du glemte en skje salt...
Og en halvflaske klorin lissom......
Blånne, skjønne Meo!

"Sku gjerna sitt saken frå ditt synspunkt, men eg får ikkje håve longt nok opp i rævå!"

Støttemedlem av AF's jaktlag!
Vibs401 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 00:00   #6
Seniormedlem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 2,863
Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post
Kloring kan gjøre tøyet gråaktig nemlig..
men kommer an på hvilket stoff trekkene er laget av da.
Er det bomull kan man trygt klore.

Jeg ville først prøvd vanish, om det ikke funker ville jeg lagt dem i klorvann MEN fulgt med.

Mine kjære barn 94 95
og bonusbarna 93 97
Støttemedlem AF's jaktlag
Carpe Diem er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 00:14   #7
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,520
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av vibecke Vis post
Du glemte en skje salt...
Og en halvflaske klorin lissom......
Blånne, skjønne Meo!
Det ordner seg!
Quote Strwberri:Jeg synes du er tøffeste jeg vet om, Meomin! Ærlig talt!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 10:04   #8
Veteranmedlem

mammmamia sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,361
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, har prøvd både Vanish og Biotex, men problemet er at vi har flyttet og de hvite trekkene var på under flyttingen, for vi tenkte at vi skulle kjøpe nye uansett. Men dersom det er mulig å få dem hvite igjen prøver jeg først Det er sånn grov bomull ja, så prøver et putetrekk først, og blir det grått så får vi heller kjøpe nytt Takk for svar jenter!

Og Meo - kanel??
Gammel 03-10-2008, 10:19   #9
Supermedlem

Klemmen sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 982
Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.

Vanish har jo også en som heter noe slikt som krystall hvit. Den bleker nok på et vis for den skal gjør misfarget hvit tøy, helt hvite igjen! Og den er veldig god faktisk!

Storesøster 04
Lillebror 08
Klemmen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 23:56   #10
Supermedlem

annka sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: nordnorge
Meldinger: 1,372
MP Rating: 100% (2)
annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis trekkene er ren bomull, ville jeg hivd de i maskinen og tatt en tredjedel av klorin flaska og hatt dette på 60 grader, da bruke mitt tøy og bli hvitt...hvis det er blanding kan det bli grått/ gult..
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:05.