Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-04-2008, 18:06   #111
Supermedlem

Cappocino sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 749
MP Rating: 0% (0)
Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.
Sv: Oppussingen fortsetter.

Takk Paprika og Eli.
Jeg hadde målt 10 cm fra vegg oppe først, festet tapen og fulgt med målestokken til midten av veggen så målte jeg 10 cm fra veggen igjen og festet tapen. Så gjorde jeg det samme når jeg kom helt nederst på veggen.
Så tok jeg utgangspunktet i den første tapen og gjorde det samme på de andre stripene.

Verre var det å fjerne tapen. Vet ikke om jeg ventet for lenge eller for lite men syns ikke det var så rett etter at jeg fjernet tapen. Men på lang avstand syns ikke de små ujevnhetene så det får være ved det. Nå er jeg spent på hvordan det blir på soverommet vårt. Der tenkte jeg å male 15 cm brede striper i gråsort med to forskjellige glans på malingen. Spent på det.

Var innom plantasjen isted og kjøpte noen små stauder til å ha i potter hos jentene. De fikk også to potter med hvite margaritter som skal stå ute på "porchen" deres.
Cappocino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2008, 21:39   #112
Supermedlem

Cappocino sin avatar

Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.

Da er jeg igang med lampen som skal pusses opp og henges hos jentene.
Denne lampen hang på det samme rommet når vi tok over huset.
Den skal pusses og vaskes og sprayes, hvit eller sølv. Jeg har prismer til den også men vet ikke helt hvor de er nå....

Sist endret av Cappocino; 02-07-2008 kl 22:43.
Cappocino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 23:00   #113
Seniormedlem

Alena sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,300
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flinke dere er! Gøy å følge med.
Gammel 29-04-2008, 12:37   #114
Supermedlem

Cappocino sin avatar

På jakt etter denne rosen nå Klikk på bildet for å se det i full størrelse. New Dawn.

eller denne
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Schneewittchen climbing

Schneewittchen climbing er helt hvite mens New Dawn er mer rosa, må nok se de live først før jeg bestemmer meg.
Gammel 29-04-2008, 13:35   #115
Medlem

Paprika sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 178
Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cappocino Vis post
På jakt etter denne rosen nå New Dawn.

eller denne Schneewittchen climbing

Schneewittchen climbing er helt hvite mens New Dawn er mer rosa, må nok se de live først før jeg bestemmer meg.
New Dawn er bare heeelt nydelig, synes jeg. Kjenner ikke den andre du viser her, men den ser større ut i hodene? Vakker den også...

Jeg simpelthen ELSKER roser!
Gammel 30-04-2008, 20:56   #116
Supermedlem

Cappocino sin avatar

Foreldrerommet.
Rommet er ikke stort, 3.30 x 2.40 m. Senge vår blir nok for stor til å ha i det lille rommet. Så her må jeg snekre meg en løsning som jeg kan leve med foreløpig. Har lyst å lage ny hodegavl men har ikke kommet på en jeg liker enda.

Også må vi kjøpe et nytt skap, det blir sannsynligvis hjørneskap. Noen som har erfaring med det? Mannen trenger kun et skap på 50 cm, mens jeg skulle helst hatt 3 meter

Her er før bilde, i farge Drøm. Glad for å bli kvitt den kalde fargen ja.

Så etter det første strøket
Andre strøket kommer imorgen tidlig og da må jeg bli kvitt de liftgardinene.
Synd butikkene er stengt imorgen for det hadde vært gøy å kjøpt gardinstang, siden jeg allerede har gardiner

Sist endret av Cappocino; 12-08-2008 kl 15:45.
Gammel 30-04-2008, 22:27   #117
Supermedlem

Emilie&Linus sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: nord tr.lag
Meldinger: 966
Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.

du er imponerende effektiv... og det blir veldig fint...

herlig de rammene på barnerommet med første klesplagg inni.... skal gjøre noe slikt på nyrommene etterhvert jeg også..

Emilie&Linus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 22:55   #118
Medlem

Kini sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 92
Kini er et navn alle kjenner.Kini er et navn alle kjenner.Kini er et navn alle kjenner.Kini er et navn alle kjenner.Kini er et navn alle kjenner.Kini er et navn alle kjenner.Kini er et navn alle kjenner.Kini er et navn alle kjenner.Kini er et navn alle kjenner.Kini er et navn alle kjenner.Kini er et navn alle kjenner.

Nydelig lampe du har over spisebordet ditt (med prismer) hvor har du kjøpt den?
Gammel 02-05-2008, 08:29   #119
Supermedlem

Cappocino sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Kini Vis post
Nydelig lampe du har over spisebordet ditt (med prismer) hvor har du kjøpt den?
Den kjøpte mamma til meg på interiørmesse. Jeg så en som lignet på storsenteret som kommer fra Boltze Gruppen. Men jeg vet ikke om det er samme leverandør.

Ser at Living har en lignende lampe, vaiere på vår lampe sitter på enden av stangen og ikke så nærme strømledningen.
http://www.living.no/newsread/news.a...1&BC=Taklamper
Gammel 02-05-2008, 21:16   #120
Supermedlem

Eli73 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 552
Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.

New Dawn er nydelig, jeg kjøpte meg en i fjor og håper den har overlevd vinteren.
Blomstret masse og var så flott og fikk mye glede av den inne også

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:54.