Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-11-2009, 20:32   #1
Supermedlem

gla'mamma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 802
MP Rating: 0% (0)
gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.
utelamper uten strøm

Jeg skulle så gjerne hatt mer utebelysning, men har ikke strømtilgang. Har sett reklame for utebelysning med batterier og solcelle. Noen her som har erfaring med dette og kan si noe om hvorvidt det fungerer bra??
gla'mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 12:38   #2
Supermedlem

aussie_l sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Vestlending i Bærum
Meldinger: 713
aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.
Sv: utelamper uten strøm

Det lurer jeg også på... Vi har en solcellelampe som ser ut som en stein i et blomsterbed, men den gir bare latterlig lite lys (LED lampe kjøpt på Plantasjen). Skulle gjerne hatt noe som lyste skikkelig opp på bl.a. et tre i hagen.
Gammel 11-11-2009, 12:42   #3
Supermedlem

AnnC sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Norge
Meldinger: 903
AnnC har en strålende fremtid.AnnC har en strålende fremtid.AnnC har en strålende fremtid.AnnC har en strålende fremtid.AnnC har en strålende fremtid.AnnC har en strålende fremtid.AnnC har en strålende fremtid.AnnC har en strålende fremtid.AnnC har en strålende fremtid.AnnC har en strålende fremtid.AnnC har en strålende fremtid.

Både Biltema og Clas Olsson har, men jeg har ikke testet de ennå. Planen min er å ha de i stallen. Vil tro de ikke gir sterkt lys ute, men vet ikke.
mai 09
AnnC er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2009, 19:41   #4
Supermedlem

gla'mamma sin avatar

Meldinger: 802
gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.gla'mamma har en strålende fremtid.

Dytter litt her. Noen med erfaring eller råd?

gla'mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2009, 21:25   #5
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 17
ankerhansen82 er en ukjent størrelse akkurat nå.

mine utelamper fra Europris fungerer overraskende bra!
ankerhansen82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2009, 13:21   #6
Seniormedlem

Meldinger: 1,949
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Vi har testet IKEA sine og de er iallfall elendige.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:31.