Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Informasjon fra ledelsen
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-02-2006, 13:40   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Til dere, som tror dere kan ha flere enn et nick

Ca 2 ganger i året rydder jeg i medlemslistene her på NybaktMamma.
Da blir alle nick, som ikke har skrevet melding/tråd på forumet, de siste 365 dagene satt inaktive og disse nickene blir kontaktet via mail på registreringseposten.
De får da beskjed om at nicket vil bli slettet i løpet av kort tid, med mindre de ikke gir meg tilbakemelding om at de ønsker å beholde nicket.
Systemet er ganske sikkert og søker selv frem alle inaktive nick.
Brukere som KUN leser på forumet blir også kontaktet, så lenge de ikke skriver. Disse kan selvsagt beholde kontoen sin, ved at de gir meg beskjed via mail.
Ingen blir slettet så lenge svarer på mailen som blir sendt ut og gir beskjed om at de fortsatt ønsker å være medlem.

Nick som venter på epostbekreftelse blir også kontaktet, de nick som har ventet i over 30 dager på å bli aktivert, får epost fra oss. Og de blir også slettet om jeg ikke hører noe innen kort tid.

Dette gjør vi for å rydde opp i medlemslisten og dermed frigjøre nick som andre kan få bruk for.

I noen av disse tilfellene er det brukere som har to eller flere nick på NybaktMamma.
De har kanskje registrert seg, og ikke fått til å aktivere kontoen, eller de har registrert seg på nytt av andre grunner.
Dobbelregistrering kan føre til utestengelse i 14 dager, viser til Vilkårene på NybaktMamma hvor dette står beskrevet:

Sitat:
Det er ikke lov å registrere seg med flere identiteter. Brukerkontoen er personlig, og skal ikke brukes av andre. Brukernavn og passord må ikke under noen omstendighet utleveres til andre.
Ønsker du å skifte brukernavn eller annet, ta kontakt med hjelpeadministrator. Man kan få endret brukernavn kun én gang pr. brukerkonto. Angrer man på brukernavnendringen får man endre tilbake til det originale, men ikke til noe nytt.
Dersom en bruker likevel registrerer seg med flere brukernavn, vil brukeren bli utestengt fra hele forumet i 14 dager. Om brukeren registrerer seg med enda et brukernavn i utestengelseperioden, blir brukeren permanent utestengt fra hele NybaktMamma.
Så over til poenget med denne tråden
Når mailene er sendt avgårde, så hender det jeg får mail tilbake fra frustrerte brukere som er redd for å få kontoen sin slettet, fordi de har vært aktive det siste året.
Jeg ber så om å få nick og epostadresse. Og det viser seg da at denne brukeren har to nick. Det ene nicket er i bruk og det er det andre nicket som vil bli slettet i løpet av kort tid.

Jeg ber derfor brukerene som vet at de har flere enn et nick om å kontakte meg, slik at jeg kan slette dette nicket.
Dere vil ikke bli utestengt i 14 dager da.
Da slipper dere også å bli kontaktet når jeg rydder i medlemlisten.

Jeg håper også at om dere får en slik mail og dere er aktive med det nicket dere bruker til daglig, at dere da tenker over om dere kan ha flere nick her inne, at det er grunnen til dere får en slik mail. Og så sender dere mail tilbake og sier i fra at dere har eller tror at dere har et annet nick her inne som kan slettes, i stedet for å sende en sint mail tilbake til meg. Som regel er det alltid en forklaring på hvorfor dere har mottatt en slik mail.

Håper på forståelse for dette.
Lurer dere på noe, kan dere sende meg en PM, eller mail.

hjelp@nybaktmamma.com

Igjen, jeg håper at dere kontakter meg om dere tror dere kan ha flere nick, dere vil IKKE bli utestengt ved å gi beskjed på denne måten.

Vennlig hilsen
Bente.
Hjelpeadmin.

Sist endret av Tidl. bruker; 05-02-2006 kl 13:50.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2006, 19:41   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Til dere, som tror dere kan ha flere enn et nick.

Dytter denne opp.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:53.