Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2008, 21:12   #1
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,238
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.
biting

er det noen her inne som sliter med det? sofie har begynt å bite hvis ho ikke får viljen sin.....
da blir det å sitte i sofaen til vi sier ho kan komme ned.... ho skjønner godt at ho ikke kommer ned før jeg sier det....
noen som har noen tips til meg????
Gammel 18-08-2008, 21:27   #2
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,476
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: biting

Victor også er en biter! det var en periode han beit, spesielt meg, hele tiden...Vi reagerte først med et bestemt NEI. Men dette gjorde det bare verre..Så når han gjør det hjemme prøver jeg å ignorere det, eller si rolig nei. For når jeg reagerte slik jeg gjorde og kjipte meg pga et bitt hånda, så syntes han det var artig fordi han fikk en reaksjon på det. Han gjør det sjeldent nå, men hvis han er skikkelig i farta og øsete kan han finne på å bite.
Gammel 18-08-2008, 21:31   #3
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 915
MP Rating: 0% (0)
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Troy har alltid bitt naar han har vaert troett, naa hender det han biter ellers ogsaa. Har desverre ingen gode raad. For mye oppmerksomhet saa blir det bare morsomt. Tar ogsaa gjerne mot raad, for om han biter naa saa blir det jo skikkelig blaamerker. Har liksom vaer hans maate aa si at han er troett paa.

Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 21:47   #4
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 401
Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.

Min klorer... Vi forsøker nå å overse ham når han kommer med "kloa" si, og det ser ut til å være det som funker best.

Jeg har verdens vakreste barn

Sist endret av Tante Pose; 18-08-2008 kl 21:48. Begrunnelse: skriveleif
Tante Pose er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2008, 12:33   #5
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,491
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg prøver å overse AJ når han holder på med slike ting, slik at ikke han for noen morsom reaksjon på det han gjør. Men sier at det gjør vondt, og at slikt er ikke lov til å gjøre.
Synes han er blitt mye bedre, men skjer jo selvfølgelig enda her også

En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Lille R rørte noe ved oss alle, hvil i fred
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2008, 13:23   #6
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,161
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Alexander bet meg skikkelig en gang i ferien nå. Jeg var helt uforberedt, så da han bet, så skrek jeg.. det gjorde sinnsykt vondt. I tillegg satte jeg gutten rimelig kjapp fra meg på gulvet, sa skikkelig strengt "Dette har du ikke lov til å gjøre" og så gikk jeg der i fra.

Guttungen ble vel nok ganske så forskrekka og litt redd.
Var ute av rommet et lite min før jeg gikk inn igjen og sa at han kunne komme å be mamma om unnskyldning.

Etter dette har han aldri bitt igjen.
Gammel 19-08-2008, 18:04   #7
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Hadde et par dager LilleGullet bet meg, og det var skikkelig hardt! Jeg var klokkeklar i min tale, at det var uakseptabelt og at jeg fikk au-au. Ble skikkelig streng, og det er nytt her i huset. Dagen etter det bet han seg selv i handa og fikk DE merkene i huden. Sa ingenting, men det var som at han sjekket hvor vondt det egentlig gjorde. Har aldri prøvd seg igjen, så han skjønte vel at det var vondt!

Leste at det er helt vanlig at alle ungene biter i perioder, sjekker kjever og tenner. Og at med å være konsekvent og bestemt kommer vi langt med grensesettingen.

Håper du finner det som fungerer best for dere, for det er ikke moro å ha barn som biter.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2008, 12:49   #8
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jepp, lillebror biter. Men mest når han og storebror raser rundt og han blir gira. Storebror har fått seg noen skikkelige merker i ryggen stakkar.
Han får tilsnakk hver gang, men han bare flirer.
Gammel 20-08-2008, 14:47   #9
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,211
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Bites litt her også. Mest på meg. Er ikke så bekymret for det. Satser på at det går over. Ignorerer det, og avleder han dersom han ikke gir seg.
Gammel 20-08-2008, 22:04   #10
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,238
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

her biter ho jo unger i bhg og storebror..... eneste gangen ho beit meg var i dag,men det var p.g.a smerter i magen... ho biter ellers når ho vil ha en leke ett annet barn har og ikke ho får det... får bare krysse fingrene og håpe at det går over etterhvert....
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:31.