Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-08-2008, 21:40   #1
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 519
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.
Hjelp til vinter/høst tøy til barnehagegutt?!

Jeg har regntøy/dress så det holder,støvler også har jeg en høst/vår dress reima tec. Hvor mange og hva trenger jeg av ulltøy,vinterdress osv osv.....??? Går meg vill i klesjungelen...
Gammel 10-08-2008, 22:18   #2
Supermedlem

Xitra sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 528
Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.
Sv: Hjelp til vinter/høst tøy til barnehagegutt?!

Lurer igrunnen på det samme...
Har tenkt å investere i gode gore tex sko nå i høst. Ellers har vi troll høst dress, regndress, reima vinterdress, 2 ullbody, 2 ullstrømpebukser, ullsokker, fleece bukse og genser for å ha under troll dressen, ullgenser og vanlige klesskift på barnehagen. Tror det holder for fikk høre at det så bra ut det jeg hadde tatt med.

Jeg har også lyst på de fleece dressene på nøstebarna. Synes de ser så gode ut for de dagene da det er litt kaldt men upraktisk å gå med dress.
Gammel 10-08-2008, 23:24   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
rødme Sv: Hjelp til vinter/høst tøy til barnehagegutt?!

Syntes det hørtes litt lite ut med bare 2 ullundertøy sett, vi hadde sikkert 10 sett i fjor. Anbefaler også en hel ulldress med litt tykkelse, evt todelt. Kjempekjekt å bare dra på i bilen til barnehagen, og veldig grei å ha under dressen og
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 10:30   #4
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,282
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette lurer jeg på også...

Til nå har jeg en ReimaTec dress og en ullflece dress.
Tenkte jeg skulle strikke noen ukkbukser, det går fort, men må kjøpe ullundertøy. Vi hadde tre sett i fjor og da gikk han ikke i bhg, så vi må nok ha mer nå.
Gammel 11-08-2008, 13:06   #5
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,074
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Vi har ullsett fra storebror og noe fra i fjor - minst 5 par vil jeg anbefale. Fleecedress til å ha over ull er praktisk men jeg liker bedre litt tykk ulldress. flust av ullsokker er også godt å ha
Vi har regndress med innebygd fleecedress, parkdress med avtagbart for som taes på når det blir kaldt og er da vår vinterdress. virket kjempe bra til kristoffer
gortex sko/støvler med god støtte er viktig til vinteren
God vårlue og vinterlue
Votter til høst og vinter, det er og veldig praktisk med regnvotter
Hemper til votter er og praktisk
Gammel 11-08-2008, 19:13   #6
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,006
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.

Vi har utallige sett med ullundertøy, masse hjemmestrikk i ulike tykkelser (genser, bukse og sokker, i tillegg til luer og votter), også har alle ett sett fleece. Alle tre har to sett vinterdresser - en "dyr og fin" og en billigere variant i reserve. Også sko og cherrox og regnvotter. Og sikkert mye annet som er veeeldig kjekt å ha

Bilbo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 20:34   #7
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 915
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Ser at jeg trenger en del enda. Har en vinterdress. To litt tykkere ullsett, masse ullsokker, men trenger ullundertoy. Tror jeg kommer til aa satse paa finnlandshette i aar, for lillesnupp nekter aa ha paa lue.

Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 21:34   #8
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 519
Blogginnlegg: 1
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.

Har en billig vinterdress også har jeg Høst/vårdressen fra reima.Tenkte jeg kunne bruke den som vinterdress ved å bruke ull under,eller???

Ser at jeg har litt å handle inn og at jeg virkelig skulle ønske jeg led av strikke galskapen til Bilbo,eller at jeg kunne strikke noe mer enn en lue...

Sist endret av LilleMy=); 12-08-2008 kl 14:41.
LilleMy=) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 23:15   #9
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,074
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av LilleMy=) Vis post
Har en billig vinterdress også har jeg Høst/vårdressen fra reima.Tenkte jeg kunne bruke den som vinterdress ved å bruke ull under,eller???

Ser at jeg har litt å handle inn og at jeg virkelig led av strikke galskapen til Bilbo,eller at jeg kunne strikke noe mer enn en lue...
prøv å impregner vinterdressen med sånn impregnering man får i skobutikken. Det gjorde vi og dressen er kjempe tett, holdt til kristoffe ri 2 år og nå Kristine. Det er også billigdress, rundt 2-300kr
Gammel 12-08-2008, 20:42   #10
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,006
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.

Den beste vinterdressen vi har hatt, kjøpte jeg på H&M for ca 300 kroner - den varte i fire sesonger og jeg savner den fortsatt..... Jeg er slett ikke så imponert over de dyre dressene, men har liksom aldri funnet noen gode dresser etter H&M-opplevelsen

Bilbo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:03.