Da er vi kommet hjem etter først en uke i Alcudia etterfulgt av ei uke i Førde på landskytterstevne.
Vi har hatt utrolig NYDELIG vær hele tiden, så jeg føler jeg har hatt to uker i syden jeg da
Alt gikk som smurt i Alcudia. Flyturen var no problemo, Elena taklet varmen utrolig bra og fant ut at hun ikke har sart hud i hvert fall. Jeg var jo på henne som en klegg i starten for å smøre (brukte uv-drakt, men ikke hele tiden). Var jo så redd for at hun skulle bli solbrent, men det var jo tider det ikke ble smurt SÅ ofte, men jenta ble IKKE solbrent EN plass
Hun sov som regel to dubber og la seg da vi kom inn igjen klokka halv 10 på kveldene. Hun la seg uten noe problem
Hun syns det var stas å bade,men ville helst ha en hånd å holde i ved sjøkanten ja. Også var det "au" å få vann på magen
Spanjolene var på jenta hele tiden. Susset og klemte på henne, Elena syns egentlig det var helt ok hun. Skulle ikke vært for et halvår siden da hun var mammadalt nr EN!!!
Vi måtte jo stå opp klokken halv 3 natt til lørdag for å komme oss hjem. Såg IKKE frem til det, men det gikk også utrolig bra. Elena var da så trøtt/i ørska, at hun ikke orket rase rundt som hun ellers gjør...så da ble det mindre stress for oss voksne
Ellers så er Elena blitt Så flink å prate. Nå snakker hun i setninger
. Nena sine sko, nena sitte der, pappa pompa (
) osv. Seriøst, jeg blir overasket hver dag nå for tiden, for det kommer nye ord og setninger hele tiden.
Ellers så har vi det superfint etter to uker bortreist, så nå skal vi kose oss ei uke hjemme før hverdagen starter igjen.