Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-09-2008, 22:05   #21
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva har de på beina nå?

uff nå kupper jeg hele tråden her men..

når jeg leser denne tråden er det like før jeg begynner å grine...
Dette er det største problemet vårt...sko...
er kun joggesko som går siden hun har bena bakover hele tiden

og hun ødelegger jo alt som heter sko, så ikke har jeg lyst til å kjøpe noe ordentlige dyre sko heller...

de i barnehagen foreslo at vi bare kunne kjøpe noen sokker også kunne vi tre regnbuksa over og snurpe igjen med strikk...det var beskjeden sambo fikk med seg hjem...jeg må innrømme jeg ble rimelig for det oppmuntrer ikke akkurat jenta til å reise seg...

men hva gjør vi nå som det begynner å bli kaldt og det er vått ute da

nei , og atter

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 22:40   #22
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,208
MP Rating: 0% (0)
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.

Upsi........jeg er her også..........lillebror bare krabba av seg støvler så det var ingen ide. Men vi valgte å bruke sånne goretex vinterstøvler i stede for når det har vært vått forde om det egentlig har vært for varmt for det. De har sittet på bena hans, og han har kun blitt våt en gang. Han har brukt storebrors gamle da. Han har slitt hull på gåskoa sine, men disse har han ikke slitt hull på.

Greit med noe som appelerer for å gå langsmed ting hun holder seg fast i også tenker nå jeg da.
Gammel 19-09-2008, 08:41   #23
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,218
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
uff nå kupper jeg hele tråden her men..

når jeg leser denne tråden er det like før jeg begynner å grine...
Dette er det største problemet vårt...sko...
er kun joggesko som går siden hun har bena bakover hele tiden

og hun ødelegger jo alt som heter sko, så ikke har jeg lyst til å kjøpe noe ordentlige dyre sko heller...

de i barnehagen foreslo at vi bare kunne kjøpe noen sokker også kunne vi tre regnbuksa over og snurpe igjen med strikk...det var beskjeden sambo fikk med seg hjem...jeg må innrømme jeg ble rimelig for det oppmuntrer ikke akkurat jenta til å reise seg...

men hva gjør vi nå som det begynner å bli kaldt og det er vått ute da

nei , og atter
Vi brukte stonz mye før Alexander lærte seg å gå. var utrolig fornøyd med det. De var vanntette og gode og varme.
Hvordan går det med snuppa nå da? får hun jevnlig oppfølging av fysioen?
Gammel 19-09-2008, 08:45   #24
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

da får jeg se etter slike sko da..goretex..synes bare det er så synd å kjøpe slike sko når jeg vet hun ødelegger de

men goretex skal være vanntette de?

må innrømme jeg blir litt sint når barnehagen ikke tar på a skoene vi har med til a...men heller tar et par tykksokker på a...? hvorfor?

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 09:27   #25
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med å prøve stonz upsi?? Hadde et par til lillebror og var godt fornøyd med de. De har snøring både oppe og nede så de sitter bra. De har antisklig og er helt greie å gå med. Lillebror gjorde det uten problemer.
Gammel 19-09-2008, 11:32   #26
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 877
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.

Stonz kan jeg å anbefale! Vi brukte de med varme ull sokker i på kalde dager,å det funket veldig bra! Han reiste seg opp og gikk fint med de,ble ikke våt heller.
Men har fysio sagt noe om hvordan sko dere børr velge? Ekstra støtte?
Gammel 19-09-2008, 11:37   #27
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 877
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.

Lille A vil helst bruke støvler han,det er stor stas å bruke!
Ellers er det mest jogge sko om dagen,hvis det ikke regner...
Vi får spessial sko vi da,pga at han hadde noe feil stilling på føttene v fødsel. Ikke mye nå lengre,men vi er i "systemet" å da får vi sko...utrolig kjekt!
Så vi får snart noen skinn sko som går over ankelen vi skal begynne å bruke.
Gammel 19-09-2008, 16:53   #28
Moderator

Upsidaysi sin avatar

kanskje jeg skal gå for no sånt da

de så jo veldig fine ut også ganske like de jeg har kjøpt, men de jeg har kjøpt er det ikke snøring nede på så de kommer nok til å skli av med en gang himle:

Gammel 19-09-2008, 17:26   #29
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg tror jeg hadde gått for gore-tex, Upsi. For hun kommer til å gå om ikke så lenge, og tross alt går hun langsmed og det må jo stimuleres at hun gjør det også ute. Jeg tror det må være ubehagelig å stabbe rundt med stoffsko. Gore-tex tåler veldig mye slitasjon og sko vokser de ut av på en vinter og skal ikke arves uansett. Hun skal jobbe hardt for å slite ut gore-tex sko i så stor grad at de må byttes ut før det blir sommer igjen. Stonez er greit til unger som sitter i vonga for det meste og som ellers sitter og kun kryper. Man Amalie er jo kommet lenger enn det.
Gammel 19-09-2008, 17:30   #30
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

og du Upsi, da storebror var samme alder hadde jeg akkurat samme bekymreinger og fortvilelse ang kommentarer, sko og når når når skal han begynne å gå???? Bare spør Ise, hun var i samme klubb som meg og jeg var råfortvilet når alle andre gikk og han var sistemann som ikke gikk. Men plutselig så gikk han også. Det kommer, det kommer

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:07.