Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-09-2008, 11:00   #1
Supermedlem

Xitra sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 528
MP Rating: 0% (0)
Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.
I morgen er det fotografering

Endelig skal Thea også til pers
Dette har jo tatt litt tid da, men sånn er det i en hektisk hverdag og plutselig øyekatar og snørr og endel andre ulumskheter som ikke gjør seg så godt på bilder.. Men nå er vi klare

Tips til påkledning tas imot med takk.. Jeg har en Katvig stripet heldress som er litt tøff, ellers fargesterke bukser/gensre/topper. Har kjøpt den nye dressen fra nøstebarna også den er grå da.. Litt kjedelig kanskje? Ellers har jeg en brun strikkekjole fra H&M? Bildene blir tatt på Fame og bakgrunnen blir vel hvit da.

Jeg spekulerer litt på aktbilde også, men vet ikke helt. Kan vel bare prøve litt forskjellig sikkert. Hva synes dere er finest? Hva funket best på deres barn?
Gammel 11-09-2008, 11:16   #2
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: I morgen er det fotografering

Så morro.
Sendte deg en PM jeg

Vi tok nakenbilder av storebror og de ble bare så morsomme. Nå har vi enda ikke klart å ta de ut fra fotografen (bare 2 år etter liksom), men skal ha en serie med 3 små bilder i ramme. Han poserte noe så fryktelig og ser ut som den bodybuilderen på noen bilder
Gammel 11-09-2008, 19:50   #3
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 915
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Naar jeg ser paa barnebildene av oss soesknene saa er min soesters best fordi paakledningen ikke avslorer hvilket aar bildet ble tatt. Ser man paa mitt er det ikke tvil om at det ble tatt paa 70 tallet. Kanskje noen klaer som er kule naa, og noe litt mer noytralt.
Bildet jeg bruker som avatar var fotograf bildet vi tok av Troy. Han var saa liten, saa han var naken.
Lykke til.

Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 21:13   #4
Seniormedlem

Isse sin avatar

Sted: Ålesund
Meldinger: 2,476
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Der må jeg faktisk si jeg er uenig med deg Amaya. Synes det er best med bilder av de der antrekket avslører. Det var jo da en var liten, og det var slike klær man gikk i. Jeg liker at bildene skal være naturlige og gjenspeile slik han faktisk gikk kledd. Og ikke bare slike oppstilte bilder med tradisjonelle antrekk. Det er np min mening.
Xitra: Pass bare på at det ikke er for mye mønster og for mye farger på klærne. Det stjeler litt oppmerksomhet fra hovedpersonen.
Gammel 11-09-2008, 21:37   #5
VIP-Medlem

Jannicke81 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Follo (Langhus)
Meldinger: 5,173
Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg syns det er veldig fint med litt farger. Rødt gjør seg veldig bra på bilder om du vil ha noe som syns litt. Liker du retro og farger så blir du nok mest fornøyd med det i forhold til nøytrale hvite klær eller snekkerbukse.

Ellers er det smart å ha litt bar hud. Så en t-skjorte og shorts kan fort bli litt bedre på bilde enn enn heldrakt da du også ser litt hud.

Masse lykke til med forograferingen!!!
Må legge ut bilder her når dere får resultatet da

Jeg er så heldig å ha eget studio jeg kan låne på skolen jeg.. Så har store planer om å ta med meg ungene en dag å få tatt noen skikkelig kule bilder. Greit med alt som er gratis

Sist endret av Jannicke81; 11-09-2008 kl 22:03.
Jannicke81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 21:34   #6
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,517
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.

2 års bildet til storesøster ble tatt med blå trønderbunad.
2 års bildet til lillesøster skal også være med bunad, men hun får ikke sin trønderbunad før til 2 års dagen.

på 6 mnd bildene er de nakene.

Tryll-Tryll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 22:19   #7
Supermedlem

Xitra sin avatar

Meldinger: 528
Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.

Det ble litt forskjellige antrekk, men så jo raskt at nakenbildene ikke gjorde seg noe særlig på stort lerrett hun er jo ikke akkurat noen sylfide trollungen min, så de bildene glemte vi raskt.. hehe..
Men fikk da noen veldig bra bilder som fanger personligheten hennes. Jeg ble veldig fornøyd. Gleder oss til å få dem om noen uker.
Gammel 06-10-2008, 22:38   #8
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,174
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper vi får en liten titt daAlltid gøy med bilder av de herlige små

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:00.