Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-09-2008, 09:36   #21
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julekalender?

trenger ikke være ting alltid suupaah selv om de ikke skjønner så mye enda, så er det kanskje litt stas for oss

siden hun er så liten enda... så deler vi kalenderen på tre... det er egentlig 8 på hver, men noen av de blir da felles aktiviteter også

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-09-2008, 17:11   #22
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,208
MP Rating: 0% (0)
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.

Tips til kalender til de små........hvis de ikke har mye av det fra før. (Vi har jo mye leker etter storebror, så det begrenser seg lit der)

Kjøpe en Litle people pakke, Duplopakke og dele opp, Brio pakke og dele opp, Puslespill og dele opp, koppestell og dele opp. Og når storebror var liten kjøpte jeg en diger boks med lekematvarer i plast og delte opp, samt en pakke med med mlekematvarer med borrelås og små plastkniver og slikt, og litt kaseroller. Var stas det. Så fikk han vel komfyr til bursdagen sin i desember eller til jul.

Hvis en gjør det slik så blir det ikke så mye enkelt dill.
Gammel 25-09-2008, 19:34   #23
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 604
Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.

pakkekalender og jeg er godt igang med å handle til kalenderen
Gammel 25-09-2008, 22:44   #24
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,177
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Kom på at man kan jo også pakke inn en peppekakeform, for å indikere at i dag skal vi bake Eller et gavebånd, hvis man skal pakke inn gaver. De små vil vel gjerne prøve seg på det også nå =)
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2008, 17:44   #25
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Supah: Hvis du skal sy kalender anbefaler jeg veldig at du tar en med store sting! D gjorde jeg og da tok d ikke så lang tid. Skal man ha en med knøtsmå søte sting derimot....

Men filtkalender - klipp og lim - er også genialt.

En annen genial ting er å få arve den man hadde hjemme Den vi hadde var så fin. Tror det skulle forestille jerusalem.. masse bygninger og i hvert hus lå det pakke, og betlehemstjerna og sånn. Retro og kul! må spørre mamma om den gitt

Jeg kjenner jeg gruer meg litt til å finne 24 gaver x 2 Kansje jeg bare tyr til kinder og smarties, så får de bytte litt seg i mellom Vi får se De har jo også babyborn kalender, lego kalender, prinsessekalender osv osv
Gammel 26-09-2008, 18:17   #26
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg lurer på å brodere samme som den vi har. Men den er fortsatt i bruk, så får ikke arvet den. Er en nisse. Helt enkel egentlig, men gir meg såååå mye julestemning! Den er kjempekoselig Finner ikke oppskrift på den noe sted, så jeg for forhøre meg med mamma...Tror det var bestemor som broderte den.

Når det gjelder gaver på kalenderen tenkte jeg å kjøpe en pakke med Brio togbana, også får han ting til den hver dag. Et tog en dag, en bro en dag, en del av bana osv osv..Bare en plan jeg har da, så det spørs litt hvor dyrt det blir også..Synes det er litt for gale at slikt skal koste skjorta og omrtent overkjøre pakkene på julaften. Derfor vurderer vi å bare kjøpe togbna i jul, og heller kjøpe ting han trenger og skal ha uansett i kalenderen

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:05.