Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-10-2008, 22:48   #1
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 6,733
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
hm Kosebamsen med stor K?

Viola har aldri vært noen fan av kosebamse, selv om jeg har latt en bamse
eller to ligge i sengen hennes fra hun var nyfødt. Og tro meg, hun har fått
sin andel av kosebamser opp i gjennom. Nå står det en god del til "pynt"
på hylle, kommode og bokhylle, samt at det er to stappfulle plastkasser i
den største størrelsen, og enda noen flere som ligger løst i stua.

Senest på søndag så "klagde" jeg på at Viola ikke hadde noen kosebamse
eller annen trøst, bortsett fra sutten. Og helst tre av dem på en gang

I kveld var hun ganske sutrete, og da jeg hadde lagt henne i senga stakk
hun armen ut gjennom sprinklene og pekte bort der bamsegalleriet er.

Skal du ha bamse? spør jeg. Ja, svarer hun. Hvem da? spør jeg. A-kjooo, svarer hun.

Ja, veldig lett å skjønne hva A-kjooo er, men jeg pekte på bamsene en
etter en for å spørre om det var den hun skulle ha. Men nei, ingen av de
jeg pekte på var riktig. Det står tre veldig store bamser øverst på
bokhylla, og de unnlot jeg å peke på, for de er jo så store.

Til slutt ble jeg lei, og sa til henne at hun fikk kose med den bamsen hun
hadde i senga. Jeg begynte å gå ut av rommet, og da sier hun: A-kjooo, A-kjooo! med sutrestemme.

Jeg sier at hun får heller vise meg hvilken bamse hun vil ha, for jeg skjønte
ikke hva hun mente. Løfter henne opp av senga, og bærer bort til der
bamsene er. Så peker hun opp på den STØRSTE bamsen i rommet! A-kjoo! A-kjooo! sier hun.

A-kjoo betyr tydeligvis STOR det da

Skal du ha den???!!!??? spør jeg og peker på den største. Ja, sier hun glad

Så ja, hvis det er dette som har blitt hennes nye bestevenn, så har vi et stort problem, bokstavelig talt!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sånn har det sett ut når jeg har vært inne hos henne og sjekket. Prøvde å
fjerne bamsen rett etter hun hadde sovnet, men da våknet hun og sa: A-kjoo!!!
Så da måtte den bare være der. Men har nå fått fjernet den nå da

Herlighet altså!

.........................

Sist endret av silkepels; 29-10-2008 kl 22:52.
silkepels er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2008, 22:54   #2
Veteranmedlem

super sjefa sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 3,059
MP Rating: 0% (0)
super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kosebamsen med stor K?

Herlig
Gammel 29-10-2008, 23:17   #3
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Så søtt! Er så herlig når de er kosete
Gammel 30-10-2008, 16:52   #4
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,221
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Så nydelig
Gammel 30-10-2008, 17:52   #5
Supermedlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 896
Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.

Herlighet så søt
Gammel 30-10-2008, 19:57   #6
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,177
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så nydelig! Tror ikke jeg hadde klart å fjerne den fra ho jeg.
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2008, 20:08   #7
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,724
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Så herlig SP!

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2008, 20:29   #8
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Nææææ....så utroolig herlig da. Sjå det midterste bildet da, hun og bamsen ligger å holder rundt hverandre

Den bamsen er vel nå døt regner jeg med??? Med navn: ATSJO!

Utrolig herlig hvertfall.
Gammel 30-10-2008, 21:16   #9
Medlem

Marilena sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: I huset mitt
Meldinger: 426
Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.Marilena har en strålende fremtid.

Hellan, så herlig.
Bamsen er jo nesten større enn jenta.
Marilena er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2008, 21:36   #10
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 1,077
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Saa soete de var da
Her har Troy plutselig funnet en av bamsene sine som bare maa vaere med i senga. Han heter Bamse og er blitt veldig viktig

Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:39.