Sitat:
Opprinnelig postet av Fjordalv
Uff da. Men det var da mye positivt i dette også da: 1) Hun har vært frisk hele sommeren. 2) Hun spiser godt. 3) Dere skal til ernæringsfysiolog og få mer hjelp. Så alt i alt høres det jo ut som ting går mye bedre enn tidligere.
|
ja det er mye positivt her nå. Ernæringsfysiologen ble vi henvist til i desember så det har tatt tid. Lungelegen purret på den for 4 mnd siden. Det er veldig deilig at hun spiser bra, vi har til og med begynt å smake på melkeprodukter uten reaksjoner og det er og godt. Iom at alt har sett så fint ut så har jeg bare trodd at vekta hadde gått opp. Det har og sett sånn ut på henne, hun har fått litt mere kjøtt ved kinnene sine så det var bare vondt å se tallene. Hun har heller ikke strekt seg i sommer.
Sitat:
Opprinnelig postet av Morgan
Uff da, det var ikke stort Har dere hatt problemer med vekta hennes tidligere el?
|
ja vi har slitt med mye oppkast, en jente som omtrent ikke vil spise (leve på mm frem til desember 07), mere syke enn frisk frem tom juni 08 og astma. Hun har alltid slitt med vektoppgang hele sitt liv
Aktiv ja det er hun. Hun elsker aktivitet, men jeg føler at hun er roligere nå enn for noen mnd siden. Hun klarer å sette seg ned i 5 min nå det klarte hun ikke før.
Vel tallene får synke inn så får vi håpe at ved neste veiing så ser tallene enda bedre ut