Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: hvilket bilde liker du best
bilde 1 5 22.73%
bilde 2 9 40.91%
bilde 3 5 22.73%
bilde 4 3 13.64%
Velgere: 22. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2008, 20:19   #1
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
noen som har lyst til å hjelpe meg?

trenger hjelp til to ting...det ene er å bestemme meg for bilde...det andre er å fikse det...

jeg har hatt photosession med jenta vår i dag..for julekortet...forelsket meg i fire bilder...

alt 1
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

liker jeg godt..bortsett fra bakgrunnen

alt 2
liker utrykket godt men litt usikker siden hun ikke ser opp også er det bakgrunnen da

alt3

dette liker jeg godt...en av mine favoritter...men det er den tråden da...og bakgrunnen

alt 4

utrykk som er veeeldig typisk henne men bakgrunnen igjen da

Velkommen til Upsis verden

Sist endret av Upsidaysi; 09-11-2008 kl 21:03.
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 20:46   #2
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: noen som har lyst til å hjelpe meg?

Jeg likte bilde 3 best..! Sååå skjønt smil Enig i den tråden da, men den kan lett fikses.
Og angående bakgrunnene så må jeg si (som datascrapper da) at jeg syns de var flotte! De passer godt inn, og jeg kan ikke se for meg noe alternativ med å fjerne dem og evnt tilsette noe annet der som får det bedre enn det er nå.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 20:59   #3
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

ja smilet i alt 3 er jo herlig da

vanskelig dette...

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 21:03   #4
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 1,572
MP Rating: 0% (0)
Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.

Hvis noen først kan hjelpe deg i photoshop kan du jo spørre om dem vil lage et julekort med alle 4 bildene for deg. Syns alle sammen var fine på hver sin måte.
Men må jeg velge et av dem må det bli nr 3, uten tråd

Julie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 21:04   #5
Seniormedlem

Julie sin avatar

Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.

På Nfoto kan du disegne ditt eget julekort, da bruker du hvor mange bilder du vil

Julie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 21:07   #6
dBy
Supermedlem

dBy sin avatar

Meldinger: 987
dBy har et ubeskrivelig bra rykte.dBy har et ubeskrivelig bra rykte.dBy har et ubeskrivelig bra rykte.dBy har et ubeskrivelig bra rykte.dBy har et ubeskrivelig bra rykte.dBy har et ubeskrivelig bra rykte.dBy har et ubeskrivelig bra rykte.dBy har et ubeskrivelig bra rykte.dBy har et ubeskrivelig bra rykte.dBy har et ubeskrivelig bra rykte.dBy har et ubeskrivelig bra rykte.

Helt enig!! Sett sammen alle fire! Da får man vist alle uttrykk Kan ha ett som hovedbilde, og tre i mindre versjoner på ene siden.

Bakgrunnen synes jeg heller ikke var så ille. Synes det er værre med over-photoshoppa blura bakgrunner.

dBy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 21:09   #7
Seniormedlem

Julie sin avatar

Sorry, så ikke før nå at jeg har klart å forville meg inn i en terminklubb

Gammel 09-11-2008, 21:16   #8
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,221
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Bagrunnen var fin syns jeg.
Hva med et lignende bilde som jeg lagde til Tryll Tryll?
Jeg kan sikkert lage et julekort til deg hvis du vil det
Gammel 09-11-2008, 21:20   #9
Moderator

Upsidaysi sin avatar

jeg har flyttet den til terminklubb julie..så når du først kommenterte var den i all offentlighet bare hyggelig at du kommenterte
jeg flyttet for jeg følte meg litt for pr kått

ååå Anne..har ikke sett kortet du laget til TT jeg? må jeg ta en titt på...

setter stor pris på om du vil leke litt med bildene for meg ja

jeg skal bruke bilde inni et allerede ferdiglaget julekort..så trenger ikke plass til tekst osv...

Gammel 09-11-2008, 21:23   #10
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,221
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
jeg har flyttet den til terminklubb julie..så når du først kommenterte var den i all offentlighet bare hyggelig at du kommenterte
jeg flyttet for jeg følte meg litt for pr kått

ååå Anne..har ikke sett kortet du laget til TT jeg? må jeg ta en titt på...

setter stor pris på om du vil leke litt med bildene for meg ja

jeg skal bruke bilde inni et allerede ferdiglaget julekort..så trenger ikke plass til tekst osv...
Bare si ifra så skal jeg se om jeg får gjort noe

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:15.