Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-08-2008, 20:38   #1
Supermedlem

Xitra sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 531
MP Rating: 0% (0)
Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.
Noen som har prøvd denne?

www.lunette.no

Kjekt med en sånn "kopp" da, men jeg lurer på om det ikke blir sølete? Uhygienisk? Mener å ha sett reklame for det på TV for ikke så lenge siden og da virka det ganske greit. Tenker jo på hvor mye penger man sparer på bind/tamponger for ikke å snakke om avfall!!
Gammel 03-08-2008, 21:11   #2
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som har prøvd denne?

Var jo sånn sett smart, men jeg syntes kanskje det virker litt uhygienisk ja..å drive å tømme, og å vaske, og ikke minst koke..

Men syntes tanken var god..sparer jo både penger og miljø
Gammel 03-08-2008, 21:37   #3
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

har hørt begge deler. Noen syntes de er fantastisk bra og vil ikke tilbake til bind/tamponger, mens andre syntes det er et fryktelig søl og ubehagelig. JEg tenker man bør vel kanskje bare prøve det og se.
Gammel 03-08-2008, 21:44   #4
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 408
Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.

Jeg er inne på tanken å bestille meg et sånnt(aner ikke hviket merke da, det finnes jo så mange) og tøybind/truseinnlegg. Etter at Lillegutt ble født fungerer ikke tamponger(det gjør vondt, skjønner ikke helt om det er noen sammenheng for han ble da tatt med KS) og bind orker jeg bare ikke, så klamt og ekkelt og klør som f*** i en uke etterpå. Synes ikke det høres noe eklere ut en tampiser og bind....

Jeg har verdens vakreste barn

Tante Pose er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2008, 10:44   #5
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har mooncup jeg da. Har bare prøvd den på et tantebesøk og er "så dær" fornøyd. Utrolig deilig å slippe bind og tampong. Bind er klamt og med tampong så får jeg sånt trykk nedover.
Men jeg har ikke fått den helt til å sitte ordentlig enda så må nok prøve litt mer.
Har også tøy truseinnlegg og skal få meg noen bind også for å ha på slutten. Syns ikke mooncup'en og nuvaringen passer samtidig nemlig
Gammel 04-08-2008, 20:30   #6
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 1,077
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Virker egentlig som en veldig grei loesning. Ble litt nervoes av FAQ og spoersmaal om man skulle faa problemer med aa faa den ut. Tror jeg maa proeve den.

Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2008, 23:15   #7
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tror jeg er fornøyd med bind og tamponger jeg
Man sparer ikke akkurat miljøet med det da, men men.. Tror ikke man sparer så mye penger på den "dingsen" der.. Men som sagt, miljøet ja

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2008, 23:40   #8
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har prøvd det skvipet der nå å jeg anbefaler den ikke til de som blør en del
Gammel 05-08-2008, 09:34   #9
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg vil ikke prøve. Signerer Isse. Å drive å tømme den og ikke minst koke den?

Nej, ellers takk.
Gammel 05-08-2008, 13:03   #10
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,288
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har fler venninner som er så fornøyd med Mooncup.

Har lyst til å prøve, men er litt pinglete...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:18.