Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-09-2008, 21:16   #1
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,516
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.
blæ oppdatering herfra.

Jeg er ikke bra, men det har dere sikkert fått med dere.
Havna på sykehuset for noen uker siden og etter det ar det ikke gått bra. 3 prolapser i ryggen og har nå stråling til begge beina (hadde bare til venstre foten for en tid tilbake). 0 følelse i underlivet, men får ikke operasjon før jeg mister all følelse i beina.
Takket være gode venner og familie får jeg hjelp med ungene.

Legene mente at jeg ikke kom til å bli bra før jeg får operasjon, men når de mener jeg skal hangle slik så må jeg nok det da.

Knasker store doser av sterke tabbiser daglig, ikke bra for kroppen kjenner jeg.

Håper på bedre tider.

Tryll-Tryll er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 21:35   #2
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 413
MP Rating: 0% (0)
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.
Sv: oppdatering herfra.

Huff.... ikke noe koselig lesing...

Vil bare gi deg en stooor

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 21:37   #3
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 915
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvorfor i all verden faar du ikke hjelp foer du mister all foelelsen?

Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 21:38   #4
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,691
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sniker litt jeg, men altså, er det noen grunn til at du ikke får operasjon før du har mistet all følighet i bena? Eller er det bare et prinsipp?

Du har det jo helt klart ikke bra nå.
Og du blir jo tydeligvis ikke bedre uten operasjon!

Uansett, håper du får den operasjonen snart så du kan bli bra igjen

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 21:42   #5
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Isa Vis post
Sniker litt jeg, men altså, er det noen grunn til at du ikke får operasjon før du har mistet all følighet i bena? Eller er det bare et prinsipp?

Du har det jo helt klart ikke bra nå.
Og du blir jo tydeligvis ikke bedre uten operasjon!

Uansett, håper du får den operasjonen snart så du kan bli bra igjen
Var på nevro avd på sykehuset og der sa de at jeg ikke fikk noe operasjon før følelsene i beina er borte. Er ikke enkelt å få operasjon, det er risiko med den som det er med andre operasjoner.

Fikk operasjon for 13 år siden for det samme, men da mista jeg følelsene i beina (før operasjonen altså).

Skal ikke være enkelt å bli frisk.

Tryll-Tryll er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 21:45   #6
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, tydeligvis ikke.
Altså, hvis man no ikke har sjangs for å bli bedre uten operasjon, så burde man jo kunne få den med en gang, risiko eller ei. Menmen.

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 22:01   #7
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Sitat:
Nei, tydeligvis ikke.
Altså, hvis man no ikke har sjangs for å bli bedre uten operasjon, så burde man jo kunne få den med en gang, risiko eller ei. Menmen.
Det samme mente sykepleierene og en lege, men når sjefs legen sier NEI så må de bare si nei de oxo.

Gammel 22-09-2008, 22:09   #8
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Jaja.. Får håpe det ikke blir for lenge til operasjon da

-- Leif Askeland --
Gammel 22-09-2008, 22:17   #9
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Sitat:
Jaja.. Får håpe det ikke blir for lenge til operasjon da

Håper hver dag jeg nå.... satser på å ikke miste følelsene i beina når jeg går trapper da, vondt å lande

Gammel 22-09-2008, 22:24   #10
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Uff, ja!

-- Leif Askeland --
Svar

Stikkord
plager, rygg

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:38.