Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-08-2008, 09:58   #11
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
MP Rating: 0% (0)
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: sensommershopping

PB den vurderer vi også å kjøpe til storebror. hva betalte du? Fikk du sett på dressen eller? Er ullforet festen og kan tas av eller må det tas på hver for seg?
Gammel 24-08-2008, 10:48   #12
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,049
Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.

De tøflene har jeg også sett på. Utrolig fine! Gi gjerne tilbakemelding på hvordan de sitter på foten.
Rainer Maria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 15:40   #13
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Ribbestrikkbuksene fra Nøstebarn er jo bare supre. Storebror begynner sin tredje sesong med samme buksa
Tror vi tragisk nok ikke trenger noe Eller storebror må ha ny vinterjakke og nye vintersko etterhvert.
Gammel 24-08-2008, 19:25   #14
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,022
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.

Lillesøster har brukt str 80 i en evighet nå, men i det siste har de begynt å bli både trange og korte både her og der, så da jeg hadde bomtur på loftet i stad, fant jeg ut at jeg faktisk shoppe hverdagsklær Er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal handle i, for det aner meg at hun bare kommer til å bruke str 86 en veldig kort periode. Av en eller annen grunn bruker jeg nok klærne litt for lenge, så hun ikke trenger full garderobe i hver størrelse. Veldig økonomisk, men nå er jeg gørrlei klærne hennes!

Bilder har jeg ikke, da Men jeg har shoppa litt - har nemlig fått nytt senter her, med mange gode tilbud
Gammel 24-08-2008, 21:58   #15
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Nej vi har bare bestilt og reservert, ingen kjøpstvang hvis den ikke svarer til forventningene Da tar jeg nok den "vanlige". Men det er ullfor man kan ta ut ja, så fungerer den som parkdress ellers
Gammel 25-08-2008, 22:34   #16
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 877
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.

Vi venter på dette:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Har denne fra i fjor,som jeg håper er passe i år også! (kjøpte den litt stor)
Gammel 27-08-2008, 09:24   #17
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post

Den har vi bestilt Skogstad Kinder - med ullfor.
Hvor har du bestillt fra PB? Den var veldig fin!

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 19:46   #18
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Har kjøpt disse i dag:
Til storebror

Til lillebror

Skulle egentlig ha to Multi-tech'er, men fikk ikke plass bak førersete så det ble izi combi til lillebror.
Og storebror skulle ha grønn, men det hadde de ikke så da valgte han rødt. Så da fikk lillebror knæsj farge også
Gammel 06-09-2008, 23:32   #19
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

I dag dro vi til mx sport for å hente vinterdressen jeg viste til tidligere.. og den var så tung! I tillegg syns jeg armene var så tynne, på en måte.. var ikke helt fornøgd nei. Utrolig fin å se på da! Så jeg ble litt i tvil og ba dem holde den ut dagen så jeg fikk sondere terrenget litt.

Dro på skattejakt og kikket både på reima og reflex. Begge disse var fine, men prisen på reima er litt for høy syns jeg. Tenkte jeg måtte ta en siste till på exit før jeg bestemte meg, og ENDELIG hadde de fått inn de vann og vindtette dressene de hadde i fjor til 600 kr. Vi hadde jo en i fjor og var strålende fornøgd. Den er lett og god, har to glidelåser forann og ligner veldig på reima i formen. Den holder i massevis siden vi har ganske milde vintre her, med lite snø kjøpte den som var mest fargeklatt og var fornøgd med valget så da ble det ikke skogstad på oss alikevell, men som i fjor - en name it dress! Håper den svarer til forventningene i år også.

kjøpte også votter til
Gammel 07-09-2008, 09:31   #20
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
I dag dro vi til mx sport for å hente vinterdressen jeg viste til tidligere.. og den var så tung! I tillegg syns jeg armene var så tynne, på en måte.. var ikke helt fornøgd nei. Utrolig fin å se på da! Så jeg ble litt i tvil og ba dem holde den ut dagen så jeg fikk sondere terrenget litt.

Dro på skattejakt og kikket både på reima og reflex. Begge disse var fine, men prisen på reima er litt for høy syns jeg. Tenkte jeg måtte ta en siste till på exit før jeg bestemte meg, og ENDELIG hadde de fått inn de vann og vindtette dressene de hadde i fjor til 600 kr. Vi hadde jo en i fjor og var strålende fornøgd. Den er lett og god, har to glidelåser forann og ligner veldig på reima i formen. Den holder i massevis siden vi har ganske milde vintre her, med lite snø kjøpte den som var mest fargeklatt og var fornøgd med valget så da ble det ikke skogstad på oss alikevell, men som i fjor - en name it dress! Håper den svarer til forventningene i år også.

kjøpte også votter til

Vi hadde også vinterdress fra name-it i fjor, og var veldig fornøyd. Har du bilde av årets modell? Vurderer reima i år, har vår- og høstdressen til reima, og den er veldig god Men så var det den prisen da...

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:28.