Har ikke vært så aktiv på forumet, men har fulgt med her litt av og til. Er jo trivelig å "følge" utviklinga til andre håpefulle i samme alder som Lillemor. Er mye trøst og glede i å se at andre sliter med og gleder seg over mange av de samme tingene som jeg.
Litt om oss pr idag: Jeg har fått en ny og spennende jobb der forutsetninga er å ta et 3-måneders kurs i en by i et annet fylke før jeg begynner i jobben i desember. Lillemor, som tidligere har vært hos bestemor på dagtid (da jeg jobbet deltid som lærer et skoleår), er nå hos dagmamma. Vi pendler hjem til mann og storesøstre i helgene, med fly. Når kursperioden er over begynner Lillemor i barnehage.
Etter å ha vært hjemme med jenta mi så mye var det rart å begynne på fulltids kurs, stresse rundt i en større by, bo midt i sentrum, overlate bane til en forholdsvis ukjent dagmamma..
Heldigvis har det gått over all forventning og jeg er trygg på at hun har det fint. Men det blir også litt leit å ikke være der når hun sier sine neste ord, lærer nye ting og siden jeg fortatt ammer (!) er det også rart å være borte fra henne så mange timer (8). Nå MÅ vi snart slutte med det der...
Lillemor har vokst og er blitt en liten dame. Hun elsker å pynte seg, vimser rundt og ordner og rydder, steller med dukkene sine og leker fornøyd lenge om gangen. Bøker og filmene om Elias er favorittene. Hun er veldig tillitsfull og rolig. Hun sier ikke så mange ord enda, men babler i vei og forstår det meste vi sier til henne. Hun er stort sett alltid blid og er uten tvil den snilleste ungen av mine tre (hvis man kan sammenligne..).
Jeg kommer ikke til å være så mye på dette forumet fremover, fordi tiden ikke strekker til.
Vil bare si at jeg setter pris på at dere andre mammaer har vært her og har brydd dere og delt erfaringer og gleder med oss andre. Ønsker alle mammaer og januar-07 babyer lykke til fremover! Takk for følget!