Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-09-2008, 23:46   #1
Juniormedlem

Macaronica sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: nordnorge
Meldinger: 17
MP Rating: 0% (0)
Macaronica er som en lysfontene.Macaronica er som en lysfontene.Macaronica er som en lysfontene.Macaronica er som en lysfontene.Macaronica er som en lysfontene.Macaronica er som en lysfontene.Macaronica er som en lysfontene.Macaronica er som en lysfontene.Macaronica er som en lysfontene.Macaronica er som en lysfontene.Macaronica er som en lysfontene.
Takk for følget :)

Har ikke vært så aktiv på forumet, men har fulgt med her litt av og til. Er jo trivelig å "følge" utviklinga til andre håpefulle i samme alder som Lillemor. Er mye trøst og glede i å se at andre sliter med og gleder seg over mange av de samme tingene som jeg.

Litt om oss pr idag: Jeg har fått en ny og spennende jobb der forutsetninga er å ta et 3-måneders kurs i en by i et annet fylke før jeg begynner i jobben i desember. Lillemor, som tidligere har vært hos bestemor på dagtid (da jeg jobbet deltid som lærer et skoleår), er nå hos dagmamma. Vi pendler hjem til mann og storesøstre i helgene, med fly. Når kursperioden er over begynner Lillemor i barnehage.

Etter å ha vært hjemme med jenta mi så mye var det rart å begynne på fulltids kurs, stresse rundt i en større by, bo midt i sentrum, overlate bane til en forholdsvis ukjent dagmamma.. Heldigvis har det gått over all forventning og jeg er trygg på at hun har det fint. Men det blir også litt leit å ikke være der når hun sier sine neste ord, lærer nye ting og siden jeg fortatt ammer (!) er det også rart å være borte fra henne så mange timer (8). Nå MÅ vi snart slutte med det der...

Lillemor har vokst og er blitt en liten dame. Hun elsker å pynte seg, vimser rundt og ordner og rydder, steller med dukkene sine og leker fornøyd lenge om gangen. Bøker og filmene om Elias er favorittene. Hun er veldig tillitsfull og rolig. Hun sier ikke så mange ord enda, men babler i vei og forstår det meste vi sier til henne. Hun er stort sett alltid blid og er uten tvil den snilleste ungen av mine tre (hvis man kan sammenligne..).

Jeg kommer ikke til å være så mye på dette forumet fremover, fordi tiden ikke strekker til.
Vil bare si at jeg setter pris på at dere andre mammaer har vært her og har brydd dere og delt erfaringer og gleder med oss andre. Ønsker alle mammaer og januar-07 babyer lykke til fremover! Takk for følget!
Gammel 12-09-2008, 21:51   #2
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 915
MP Rating: 0% (0)
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Takk for følget :)

Lykke til med alt det nye. Du kan jo stikke innom en tur innimellom da vet du.

Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 00:18   #3
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,674
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

SIer som amaya, du får stikke innom når du har tid

trenger ikkje være takk og farvel for alltid
Så kjempe tøff du er som har begynt på kurs og midlertidig flyttet til en stor by med lille snuppa, skal dere ha det slik lenge?

Uansett, du er alltid velkommen innom
Gammel 13-09-2008, 13:43   #4
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,476
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
SIer som amaya, du får stikke innom når du har tid

trenger ikkje være takk og farvel for alltid
Så kjempe tøff du er som har begynt på kurs og midlertidig flyttet til en stor by med lille snuppa, skal dere ha det slik lenge?

Uansett, du er alltid velkommen innom
Signerer denne jeg

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:43.