Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-09-2008, 19:50   #11
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 39

Kjenner at naprapaten har løsna litt ja og han sa også at det begynte å bli bra baki der. Satt litt igjen øverst i nakken så håper han tar knekken på det på mandag.
Har vært en snartur på Obs også etter middag. Kjøpte litt ting på tilbud. Elfa kurvsystem til gangen nede så nå blir det bra altså. Tenkte kanskje jeg skulle sy et trekk over sånn at bare fronten synes
Ble litt ull på storebror og en julegave faktisk. Håper bare de ikke har kjøpt selv siden det var sånt et knalltilbud.
Gammel 23-09-2008, 19:54   #12
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

sambo sitter å nyser så det jomer her han også men dette er første dag han er syk da..så enten har han flaks og er ferdig i morgen..eller så blir det skiiiiiikkelig ille..

og stakkars meg da sier jeg bare

har begynt å skrubbe kjøkkenet jeg nå...uffa meg å det ser ut altså...dette trenger det virkelig...det eneste som er kjipt når man begynner med skikkelige skippertak er at etter 30 min så ser det 10 ganger værre ut enn når en starta hah

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 11:44   #13
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

har vi slutta å skravle eller damer

i dag skal vi på foreldremøte i barnehagen..jeg er litt spent ja
fått årsplanen..og en ting jeg lurer på.... er dette vanlig praksis:
"barn som ikke er levert i barnehagen innen kl 10, kan ikke komme i barnehagen"

isåfall..hvorfor er det slik?

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 12:35   #14
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

upsi: hva???? Her kan vi komme når som helst, men kommer vi etter 9.30 så må vi si fra.

Feberen ser endelig ut til å slippe taket. Så da blir det nok barnehage i morgen. Nå har vi vært en liten tur på butikken
Gammel 24-09-2008, 13:11   #15
Moderator

Upsidaysi sin avatar

ja det tenkte jeg også....

Gammel 24-09-2008, 14:07   #16
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,218
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Litt travle dager på jobb og på kveldstid er det lite pc, så blir ikke så fryktelig mye skravling for tiden..

Upsi: Høres ut som en rar regel. Her er det sånn at vi helst ikke skal levere i samlingsstunden som er mellom 09.00 og 09.15. Leverer vi seinere enn 10 så ønsker bhg å få beskjed.

*star*: Godt at gutten er på bedringensvei. Lillebror er frisk?

Pluttis. God bedring

Frk.x: Jeg er ikke syk, er Pluttis som er det

I dag er det svømming og så må jeg bake litt i kveld. Er TW party i morgen. Noen tips til hva mer enn hjemmelagde brownies (kake) med is jeg kan servere?
Gammel 24-09-2008, 14:12   #17
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Mex: eplekake
Lillebror er frisk ja, så må være noe som storebror har plukka opp. Ikke skjønner jeg for de har jo gjort det samme.

Her småordnes det som vanlig. Skal skifte på sengene har jeg tenkt og prøve å få opp elfa kurvene sånn at jeg kan ordne i de.
Og så må jeg pakke for sambo siden jeg tar toget i morgen og gutta kommer etter på fredagen. Han kommer aldri i verden til å få med seg det han skal
Gammel 24-09-2008, 14:56   #18
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Har omtrent såtte i møte i heile dag. Først lønnsforhandling (det liker vi) også strategimøte etterpå....så da har jeg ikke fått sneket en eneste gang her inne hos dere jenter.

Sambo er vekkreist til fredagskveld...stusselig å være hjemme uten han syns jeg. På lørdag blir han på stevne hele dagen, og de to helgene etter der er det jakthelger. Men men, jeg unner han de jakthelgene han får, blir lite tid til hobbyer/venner ellers... Også er det kos å savne våre kjære også da, inn i mellom

En annen ting: Når skal jeg for pokker få komt meg til frisøren????!!!! DJEEEZES! Nå er håret så langt og uformelig at det nesten er pinelig. Jeg liker ikke å ha så langt hår. Syns det blir så kjedelig...men så er det det med å ha tid å sette seg ned hos en frisør og la dem klippe og farge+++. Tar fort 2,5 time det. Ettermiddagene kan jeg bare glemme, og helgene...jo, men da skal jo alt annet OGSÅ gjøres.
Gammel 24-09-2008, 15:09   #19
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Da er det rent og pent på sengene og jeg og storebror skal komme oss ut døra. Er foreldremøte i kveld også, men husker ikke når for jeg finner ikke lappen
Gammel 24-09-2008, 16:22   #20
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Nok en dag unnagjort
Nå nærmer det seg veldig slutten av praksis altså
DET er saker det

Bare og jeg dida som er hjemme i ettermiddag. Veronica er hos far og far her i huset er på overtid for en gang skyld. Sola skinner, så det spørs om jeg og lille får finne på noe lurt kansje en liten sykkeltur

Når jeg er ferdig i praksis skal jeg ha en uke fri da skal vi på hytta, ikea, trondheim kansje sverige ++ KOSE OSS MASSE gleder meg som en unge!!

også skal vi kjøpe seng til dida, og det blir bra for d er passe kjipt å ha henne i dobbeltsenga hver natt Hun er også ganske sur om natta. I natt lå hun å knurra fordi hun hadde håret mitt i ansiktet og en annen natt her var hun sint fordi hun ikke fant skinnet sitt Dida lalle skinneh! skiiineeh!!! dida lalle skinneh! det hadde visst havnet under mor, og det er IKKE godtatt jeje, sånn går no nettene

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:13.