Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-09-2008, 17:25   #21
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 39

Mex. ja det var det visst.

Sitter å prøver å skrive referat ifra foreldre møtet og skrive et forslag til leirskoler for klassen til eldstemann.
Gammel 24-09-2008, 18:44   #22
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 594
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.

I dag hadde lillemann første dag i bhg etter sykdom,han løp inn og har vært så gira i hele dag at de hadde ikke fått han til å sove.Han stupte i seng nå da. I morra skal hu mor på IKEA,farlig det der
Har en del jeg skal kjøpe til kjøkkenet,og kommer sikkert hjemme med mye anna rart også...Nå skal jeg snart hive meg en tur ut i boblebadet tenker jeg

Upsi: I bhg til J er grensa satt til kl.09:30,men sier vi i fra at vi kommer seinere med god grunn,erdet greit. Kommer vi for seint eller henter for seint uten å si i fra får vi advarsel 1gang og andre gang en bot på 250kr.
Men å ikke få lov til å komme i det hele tatt var drøyt syntes jeg.
Gammel 24-09-2008, 19:25   #23
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Nok en dag unnagjort
Nå nærmer det seg veldig slutten av praksis altså
DET er saker det

Bare og jeg dida som er hjemme i ettermiddag. Veronica er hos far og far her i huset er på overtid for en gang skyld. Sola skinner, så det spørs om jeg og lille får finne på noe lurt kansje en liten sykkeltur

Når jeg er ferdig i praksis skal jeg ha en uke fri da skal vi på hytta, ikea, trondheim kansje sverige ++ KOSE OSS MASSE gleder meg som en unge!!

også skal vi kjøpe seng til dida, og det blir bra for d er passe kjipt å ha henne i dobbeltsenga hver natt Hun er også ganske sur om natta. I natt lå hun å knurra fordi hun hadde håret mitt i ansiktet og en annen natt her var hun sint fordi hun ikke fant skinnet sitt Dida lalle skinneh! skiiineeh!!! dida lalle skinneh! det hadde visst havnet under mor, og det er IKKE godtatt jeje, sånn går no nettene
Har dere prøvd å stikke på sykkeltur på ettermiddager etter barnehagen før? Noen ganger jeg kunne tenkt meg å gjøre det, men jeg er stygt redd for at Elena kommer til å sovne...og DA er kvelden kjørt for å si det sånn. Men det hadde vært deilig da

Vil ikke "dida" () sove i senga si om natta lenger, eller er det fordi hun driver å klatrer ut av den...siden hun ligger i senga deres mener jeg (og sikkert presser a mor ut på enden. Husker det fra da elena var mindre, da klarte hun rett og slett å presse meg ut aå jeg hadde 10 cm å ligge på. Hun boltra seg på den store plassen. Vi har 180 seng også, så der er GOD plass...men neeeeiiida! Hadde hun komt ruslende nå hadde jeg garantert havna på gulvet.

Hva skal du når du er ferdig i praksis da??Tilbake på skolebeken?? Har du vært på barneavd forresten??
Gammel 24-09-2008, 19:29   #24
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Upsi: Det virker da noe snålt at det er enten eller liksom... Hos oss må de som skal spise frokost komme innen kl kvart over 8, ellers bør de helst være der før 10. Om en kommer senere er det så klart bare å gi beskjed...men det er jo for å ha en viss kontroll med antall unger når de skal ut på tur eller lignende. Tror kanskje jeg ville spurt dem jeg, om det virkelig var så firkanta. Da hadde jeg sagt at jeg syns det var en smuuule snodig løsning. Det er jo ganger man må til helsesøster eller lege feks. Skal ikke barnet få komme i barnehagen etter det liksom??! (Ser sykedagene bare flakse av gårde)
Gammel 24-09-2008, 21:37   #25
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

SG: Vi tør ikke ha henne i sengen fordi hun klatrer Håvard ble helt snål av å løpe ut å passe på hele tiden, og såg for seg at hun lå på gulvet og med de skrekkhistoriene man har hørt så fant vi ut at vi ofrer litt plass i dobbeltsengen til vi har skaffet henne ny seng. Da blir det nok noen tøffe netter med en god slump protester kan jeg tenke meg - men det får vi ta da. Jeg orker ikke ta den fighten akkurat nå, som jeg står opp kvart på seks kvar dag. Det går som regel bra at hun ligger der, hun ligger mye innerst, også ligger vi turtelduene på andre sida Men det er nok hun som plages mest.. hun er jo en liten hissigpropp i søvne Blir godt å få ny seng til henne ja! har sett meg ut ei på ikea, håper jeg blir fornøgd når jeg ser den IRL.

Vi dro på moa istede. Der fikk hun traske bortover gangene med mor på slep. Hun ser ut som en bøgdaramp på tur der hun brøsker seg fremover og hun vet akkurat hvilke butikker hun skal inn på (type lekebutikk) og løper når jeg hinter om at vi kan ta oss en tur på cubus ... jaja, hun er jo god også

Skolebenken ja. Blir vel et hestekjør uten like frem til desember da jeg skal ha en stoooor eksamen i klinisk sykepleie, samt at jeg skal skrive 3 oppgaver. En pleieplan oppgave som jeg jobber med i skrivende stund, en fagutvikling og forskning og en om sykepleie til barn som er syke...

litt skolelei. Men snart i mål.

pst: vi kan sykle, men ikke så langt. Type på butikken, eller til en lekeplass, eller borgundgavlen. Men vi må passe på ja, også kan vi ikke begynne turen for sent.
Gammel 24-09-2008, 22:19   #26
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Har vært på foreldremøte jeg da. Greit nok det, ikke så mye nytt da.
I morgen skal det være offisiell åpning av barnehagen, men da får jeg ikke vært med
Gammel 24-09-2008, 23:39   #27
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

takk for god bedring hilsenen... har hjulpet det... var på jobb igjen i dag. men merka at jeg var sliten når jeg kom hjem... men det har nå gått i ett... laga middag, så fikk vi besøk av svigers. så dro jeg og storegutt på sentert for å handle gave til pappan som blir 30 år til lørdag... så hjem. å så begynne å skrubbe bad.. vi har 2 bad med dusj og do. og ett med bare do.. så endelig kl 23 kunne jeg sette meg ned i sofaen... men blir ikke kvelden på meg ennå får jeg venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig... må pakke til barna siden de skal vekk i helga...
Gammel 24-09-2008, 23:40   #28
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

her må ungane være i bhg før 930.. eller så gir vi beskjed.. går som regel veldig greit. men hvis de skal på tur så er det oppmøte kl 9... har aldrig hørt om bot for å levere for seint.... men vi har også bot hvis vi henter over stengetid... så lenge vi ikke har en gylden grunn til forsinkelse...
Gammel 25-09-2008, 07:43   #29
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Et kvarter før jeg skulle suse av sted til sykehuset idag, spydde Elida utover kjøkkenbordet og tripprtappen sin...

Så her sitter jeg da heldigvis har jeg fraværsdager til gode så det går bra. Håvard skal jobbe masse overtid i dag i tilfelle han må være heime i morgen. Hun virker i forbausende bra form nå da.. men jeg sender bare ikke en unge som har kasta opp i barnehagen altså. Det verste jeg hører er at noen andre har kasta opp i barnehagen (= stor smittefare), så da skal jeg iallfall ikke ta sjansen på at mi ega gjør det...

Jaja, hvis formen hennes bare forblir god blir iallfall helgavasken unnagjort. Jeg er allerede i gang.. har tatt av på sengene og rydda litt her og der og satt på maskiner...

Ha en fin dag jenter
Gammel 25-09-2008, 07:59   #30
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Huff da PB. Håper det ble med den ene gangen da... God bedring til lille "bygdarampen" Dida.

Kjenner jeg er lei av uka jeg,lyst på helg. Sikkert fordi forrige helg bare suste av gårde før jeg rakk å tenke meg om. Det gjør den alltid når man er ute å reiser. Denne helga skal vi være hjemme, så kanskje den går liiiitt saktere *hehe*

Jobben til sambo driver å planlegger tur til Riga i november/desember...MED følge. Første alternativ var 6 desember, men da kan ikke vi. Jobben min skal da ha julebord og det er jeg som sitter i arr. kommiteen, så det vil liksom bli litt dumt. Jeg har mast og styra om at folk må komme frem til en datom som passer slik at vi har den banket i god tid..Da ble 6 desember en dato som passet for de fleste. Sambo sitter i arr.komiteen for turen til Riga da, så han skulle gjøre det han kunne for å flytte til helga før. Vil til RIGAAAA!!!!!! Hører jeg noen hviske Spa??!

Og ja, vet dere?? Jeg skal nå ta lappen på henger. Jeg må det, for er avhengig av å kunne kjøre med henger i jobben jeg har...Har jo kjørt en del så det skal ikke bli en stor sak, men oppkjøring er jo aldri særlig stas da

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:52.