SG: Vi tør ikke ha henne i sengen fordi hun klatrer

Håvard ble helt snål av å løpe ut å passe på hele tiden, og såg for seg at hun lå på gulvet og med de skrekkhistoriene man har hørt så

fant vi ut at vi ofrer litt plass i dobbeltsengen til vi har skaffet henne ny seng. Da blir det nok noen tøffe netter med en god slump protester kan jeg tenke meg - men det får vi ta da. Jeg orker ikke ta den fighten akkurat nå, som jeg står opp kvart på seks kvar dag. Det går som regel bra at hun ligger der, hun ligger mye innerst, også ligger vi turtelduene på andre sida

Men det er nok hun som plages mest..

hun er jo en liten hissigpropp i søvne

Blir godt å få ny seng til henne ja!

har sett meg ut ei på ikea, håper jeg blir fornøgd når jeg ser den IRL.
Vi dro på moa istede. Der fikk hun traske bortover gangene med mor på slep. Hun ser ut som en bøgdaramp på tur der hun brøsker seg fremover

og hun vet akkurat hvilke butikker hun skal inn på (type lekebutikk) og løper når jeg hinter om at vi kan ta oss en tur på cubus

... jaja, hun er jo god også
Skolebenken ja. Blir vel et hestekjør uten like frem til desember da jeg skal ha en stoooor eksamen i klinisk sykepleie, samt at jeg skal skrive 3 oppgaver. En pleieplan oppgave som jeg jobber med i skrivende stund, en fagutvikling og forskning og en om sykepleie til barn som er syke...

litt skolelei. Men snart i mål.
pst: vi kan sykle, men ikke så langt. Type på butikken, eller til en lekeplass, eller borgundgavlen. Men vi må passe på ja, også kan vi ikke begynne turen for sent.