Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-09-2008, 12:18   #1
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Uke 40

Ny uke, nye muligheter.

Vi kjørte fra mamma og pappa i morgest og dro rett i barnehagen. Har rukket å ta en tur til naprapaten også. Knas knas.
Nå skal jeg organisere litt i gangen.
Gammel 29-09-2008, 18:25   #2
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,479
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 40

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post
Ny uke, nye muligheter.

Vi kjørte fra mamma og pappa i morgest og dro rett i barnehagen. Har rukket å ta en tur til naprapaten også. Knas knas.
Nå skal jeg organisere litt i gangen.
staaaakar, sitter du her alene du da star

dagen i dag har gått slag i slag selv om jeg har hatt barnefri....mye å gjøre, vasking av tøy, pakke ut osv...

hatt det kjempe fint på hyttetur...Amalie har virkelig blitt en drøm å farte med...så lenge vi ikke er i butikken

i morgen kommer det en og skal gi oss tilbud på varmepumpe...spent på om han kommer med et bra et

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 18:42   #3
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flott at dere har hatt en fin tur upsi

Har rydda og ordna i dag, men fortsatt litt ting igjen. Har et håp om å få plass til scrappetingene mine nede i gangen nå som vi har fått en hylle til i gangen. Har plassert albumene der nede hvertfall.
Fikk plutselig besøk av et vennepar. Dvs bare hun og ungene, var kjempekoselig
Gammel 29-09-2008, 22:24   #4
Supermedlem

nalim sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,442
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.

Jeg skal se Reflektor på tv2 nå,handler om noen som har 13 unger og vil ha flere
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 22:46   #5
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,476
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Jøss.."glemte" å skravle forrige uke jeg
Tida suser avgårde altså..
Her har vaskemaskina gått til H...så idag fikk vi den nye i hus..Vi har kjøpt ny bil som vi får imorgen..Samtidig som vi avslutter forholdet til den gamle banken vår..Så er jeg på biljakt..Vil ha en brukar bil til vinteren slik at vi kommer oss opp og ned fra bhg. Dumme plass her vi bor går det ikke buss som passer med mine vakter, og de som måker vinterstida er heller ikke så flinke til å gjøre jobben sin..Så å vasse i snø og slaps i vinter skjer ikke..Her må vi ha to biler Har vært så greit til nå og gå til jobb, men fikk litt angst når det hagla i helga

I helga skal vi være med noen venner på hyttetur. Det blir kooos. De har ei datter som ble født i juli. Og som er Victors tremenning

Jeg har så iiiinnmari lyst ut å rake krabber..men så er jeg så trøtt om kveldene, og når det passer for meg passer det ikke med flo/fjøre..eller været...Så kos å spise selvplukka krabbe synes jeg..Snart er det jo for seint også..

jattajattajatta....
Gammel 30-09-2008, 01:23   #6
Seniormedlem

lijander sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,491
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Bare innom en liten tur før jeg kryper til sengs

En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Lille R rørte noe ved oss alle, hvil i fred
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 07:37   #7
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,416
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei folkens! Dårlig med skravlings på meg også. Travle tider. I dag har jeg seinvakt så da er morgentimene her litt mer rolige og bedagelige. Gleder meg veldig til jeg er student igjen og dagene begynner 8 og 9 istede for 7 Nå må jeg jo dra hjemmefra halv sju... og stå opp kvart på seks.. ja det er tiiidlig d. Så det blir d godt å få en slutt på

I dag må jeg skrive på en hersens oppgave men det blir godt å bli ferdig med den. Hvis jeg er effektiv på morgentimene kan jeg kansje unne meg en time på senteret før jobb Er nesten aldri å shopper lenger, så d frister ser ut som dt blir nok en fin dag i Ålesund iallfall Vi hadde litt uvær i går (og d merktes når jeg sykla til jobben ) men i dag er fint høstvær tilbake

Isse: Så spennende med nye biler da Grattis Vi har lyst å kvitte oss med en bil vi, for det er så dyrt med 2 veiavgifter , 2 forsikringer, 2 ditt, 2 datt.. Skikkelig dyrt. Men nå har jo vi en student i hus da, så de økonomiske forutsetningene er litt anderledes, pluss at vi har huslån - så det klarer nok dere fint Hvilken bil tenker du på da? Hadde jeg skulle hatt en liten konebil måtte d bli en knallblå golf tenker jeg De har jeg alltid likt så godt!
Gammel 30-09-2008, 11:43   #8
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Fy søren for noen rotekopper vi er altså. Glemte helt av at vi hadde foreldresamtale på lillebror sin avdeling i dag Sambo klager selvfølgelig på at nei han visste ikke, men den går ikke. Han får søren meg ta litt ansvar han også.
Nå skal jeg finne hammer og spiker og så skal jeg få opp aktivitetskalenderen vår.
Gammel 01-10-2008, 00:27   #9
Seniormedlem

lijander sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,491
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Golf er noen knalldyre biler å forsikre da

En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Lille R rørte noe ved oss alle, hvil i fred
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 09:31   #10
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Golf er noen knalldyre biler å forsikre da
Jepp, de er svindyre å forsikre.

Gutta sov jaggu meg til halv åtte i dag. Ikke værst. Nå er de levert i barnehagen uten hyling og skriking. Var å kjøpte ny dress til storebror i går og endte opp med 122 Ja den var nå litt stor, men det gikk.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:58.