|
 |
|
01-10-2008, 09:36
|
|
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
|
Er hjemme med Amalie i dag....skulle egentlig fått besøk av ei vennine som også har ei jente på alder med amalie..men som vanlig avlyser hun i siste liten det er så forbanna slitsomt!! og ikke minst irriterende...
her går jeg og gleder meg, kjøper inn til lunsj osv..også går jeg på samma feilen hver gang..for hu kommer jo aldri
ja ja..da får jeg og Amalie kose oss alene da
|
01-10-2008, 10:11
|
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 594
|
Så utrolig irriterende,har ei sånn venninde selv jeg.Nå har jeg gitt helt opp å lage avtaler med henne. Men nå får jo du og Amalie kost dere masse sammen,det er jo deilig med sånne dager når tøtta har begynt i bhg.
Som dere ser sitter jeg å leser iherdig til eksamen i morra,har eksamen i ME-106,vitenskapsteori,etikk,metode og juss i sykepleien.Så utrolig spennende,også har jeg hatt nesten samme eksamen tidligere....Må vel kanskje få lest litt ja...Skal bli deilig å bli ferdig med den,da har jeg nesten ikke noe skole igjen før til neste år
|
01-10-2008, 14:42
|
|
|
Seniormedlem
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
|
Jeg hadde blitt så sint Upsi
|
|
|
01-10-2008, 15:07
|
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
|
Fy søren så irriterende altså upsi
Har gjort litt småting i dag. Sett på lamper og sånt. Eneste lyskilden vi har i første etasje er en sånn uplight i ene stuehjørnet, lampa i taket på kjøkkenet og i gangen. Blir rimelig mørkt her om kvelden så vi trenger noe mer, men vil ikke bruke så mye penger.
|
01-10-2008, 16:18
|
|
|
Seniormedlem
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
|
Da har du en unnskyldning for å gå på shopping da, Star
|
|
|
01-10-2008, 18:22
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
|
Jeg som fant en Golf da...  En billig en.. Den var litt nyere da..spiller det ikke noen rolle kanskje?  Må sjekkes opp iallefall..ikke vits i å ha svindyr forsikring på en bil jeg sjeldent skal bruke mye..
|
01-10-2008, 19:11
|
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
|
isse: tror ikke det spiller noen rolle om den er ny eller gammel, svindyrt likevel.
Gutta boys er hos svigermor og koser seg. De to yngste kusinene skulle dit en tu så da dro gutta også. Jeg har vært flink og trent etter pilates DVD'en min, litt armstyrke i tillegg til litt smårydding. Blomstene har fått litt vann også.
Ellers er det sånn ørtenvask dag. Tror det er 5. maskina som går.
|
01-10-2008, 19:14
|
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
|
Da jeg kjøpte meg bil som alenemor for lenge siden, og jeg skulle ha en liten konebil og endte opp med en liten ford - viste det seg at den var dobbelt så dyr å forsikre som opel corsa. Så hvis ting er som de var i 01, så er opel corsa billig å forsikre. Ikke er bilene så dyre heller
|
01-10-2008, 20:17
|
|
|
Seniormedlem
|
Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby
Da jeg kjøpte meg bil som alenemor for lenge siden, og jeg skulle ha en liten konebil og endte opp med en liten ford - viste det seg at den var dobbelt så dyr å forsikre som opel corsa. Så hvis ting er som de var i 01, så er opel corsa billig å forsikre. Ikke er bilene så dyre heller 
|
Ikke så fine heller..  Ikke meninga å tråkke noen på tærne men..  Takk for tips anyway..Jeg tror det finnes slike kalkulatorer på nett..Dessuten har vi nokså billig forsikring fordi vi kjenner en innen bransjen som har laget en innmari god pris til oss..Så kanskje sambo skal få godsnakke med han igjen 
Vi skal aldri mer ha opel..har nå hatt 3 stykk ..bilene er ok, men opel verkstedet her i byen gjør ikke jobben sin.. Så det kan bli dyrt på aldre måter..Jeg hadde en Opel Calibra som dreiv og kvalte seg selv.. bytta det ene etter det andre til flere tusner av kroner før de 4-5 gangen fant ut at det bare var ei ledning som hadde løsna litt..Stramma til, og pang, bilen gikk som ei kule..Blei rimelig forbanna da ja
Jeg vil da ha enten Golf, Polo, Peugeot 206 eller Audi a4..helst a3, men den blir dyrere
|
01-10-2008, 20:34
|
|
|
Seniormedlem
|
DJIIISESKRAIST!
Sjekka forsikring...koster jo nesten like mye som bilen på 1 år
|
 |
|
| Diskusjonsverktøy |
|
|
| Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:25.
|