Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2008, 09:36   #11
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 40

Er hjemme med Amalie i dag....skulle egentlig fått besøk av ei vennine som også har ei jente på alder med amalie..men som vanlig avlyser hun i siste liten det er så forbanna slitsomt!! og ikke minst irriterende...

her går jeg og gleder meg, kjøper inn til lunsj osv..også går jeg på samma feilen hver gang..for hu kommer jo aldri

ja ja..da får jeg og Amalie kose oss alene da

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 10:11   #12
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 594
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
Er hjemme med Amalie i dag....skulle egentlig fått besøk av ei vennine som også har ei jente på alder med amalie..men som vanlig avlyser hun i siste liten det er så forbanna slitsomt!! og ikke minst irriterende...

her går jeg og gleder meg, kjøper inn til lunsj osv..også går jeg på samma feilen hver gang..for hu kommer jo aldri

ja ja..da får jeg og Amalie kose oss alene da
Så utrolig irriterende,har ei sånn venninde selv jeg.Nå har jeg gitt helt opp å lage avtaler med henne. Men nå får jo du og Amalie kost dere masse sammen,det er jo deilig med sånne dager når tøtta har begynt i bhg.

Som dere ser sitter jeg å leser iherdig til eksamen i morra,har eksamen i ME-106,vitenskapsteori,etikk,metode og juss i sykepleien.Så utrolig spennende,også har jeg hatt nesten samme eksamen tidligere....Må vel kanskje få lest litt ja...Skal bli deilig å bli ferdig med den,da har jeg nesten ikke noe skole igjen før til neste år
Gammel 01-10-2008, 14:42   #13
Seniormedlem

lijander sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde blitt så sint Upsi

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 15:07   #14
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Fy søren så irriterende altså upsi

Har gjort litt småting i dag. Sett på lamper og sånt. Eneste lyskilden vi har i første etasje er en sånn uplight i ene stuehjørnet, lampa i taket på kjøkkenet og i gangen. Blir rimelig mørkt her om kvelden så vi trenger noe mer, men vil ikke bruke så mye penger.
Gammel 01-10-2008, 16:18   #15
Seniormedlem

lijander sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har du en unnskyldning for å gå på shopping da, Star

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 18:22   #16
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg som fant en Golf da... En billig en.. Den var litt nyere da..spiller det ikke noen rolle kanskje? Må sjekkes opp iallefall..ikke vits i å ha svindyr forsikring på en bil jeg sjeldent skal bruke mye..
Gammel 01-10-2008, 19:11   #17
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

isse: tror ikke det spiller noen rolle om den er ny eller gammel, svindyrt likevel.

Gutta boys er hos svigermor og koser seg. De to yngste kusinene skulle dit en tu så da dro gutta også. Jeg har vært flink og trent etter pilates DVD'en min, litt armstyrke i tillegg til litt smårydding. Blomstene har fått litt vann også.
Ellers er det sånn ørtenvask dag. Tror det er 5. maskina som går.
Gammel 01-10-2008, 19:14   #18
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Da jeg kjøpte meg bil som alenemor for lenge siden, og jeg skulle ha en liten konebil og endte opp med en liten ford - viste det seg at den var dobbelt så dyr å forsikre som opel corsa. Så hvis ting er som de var i 01, så er opel corsa billig å forsikre. Ikke er bilene så dyre heller
Gammel 01-10-2008, 20:17   #19
Seniormedlem

Isse sin avatar

Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Da jeg kjøpte meg bil som alenemor for lenge siden, og jeg skulle ha en liten konebil og endte opp med en liten ford - viste det seg at den var dobbelt så dyr å forsikre som opel corsa. Så hvis ting er som de var i 01, så er opel corsa billig å forsikre. Ikke er bilene så dyre heller

Ikke så fine heller.. Ikke meninga å tråkke noen på tærne men.. Takk for tips anyway..Jeg tror det finnes slike kalkulatorer på nett..Dessuten har vi nokså billig forsikring fordi vi kjenner en innen bransjen som har laget en innmari god pris til oss..Så kanskje sambo skal få godsnakke med han igjen
Vi skal aldri mer ha opel..har nå hatt 3 stykk ..bilene er ok, men opel verkstedet her i byen gjør ikke jobben sin.. Så det kan bli dyrt på aldre måter..Jeg hadde en Opel Calibra som dreiv og kvalte seg selv.. bytta det ene etter det andre til flere tusner av kroner før de 4-5 gangen fant ut at det bare var ei ledning som hadde løsna litt..Stramma til, og pang, bilen gikk som ei kule..Blei rimelig forbanna da ja

Jeg vil da ha enten Golf, Polo, Peugeot 206 eller Audi a4..helst a3, men den blir dyrere
Gammel 01-10-2008, 20:34   #20
Seniormedlem

Isse sin avatar

DJIIISESKRAIST!

Sjekka forsikring...koster jo nesten like mye som bilen på 1 år

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:25.