Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2008, 20:40   #21
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 40

Både golf, polo og corsa..var liten forskjell der...Nei, spørs om jeg bare får kjøpe meg truger og vase på jobb i snø med Victor på meitai..ALT går!
Gammel 01-10-2008, 21:52   #22
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

spark kanskje

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 22:02   #23
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

upsi: sånt er virkelig irriterende ja...
synes begynnelsen av uka har gått kjempe fort... dro til mamma og pappa på mandags kveld for jeg skulle til tannlegen på tirsdagen( drar 2 timer for det ja.. har tannlegeskrekk)
fikk endelig ungane hjem i hus på tirsdag og det var kjempe kos.. har jo ikke sett de siden fredagen. og så utrolig mye sofie har begynt å si nå.. og mamma så fornøyd for nå sier ho bestemor.. beh mo... og spørr vi ho om å si noe. så kommer det.
blir gøy fremover nå ja....
Gammel 01-10-2008, 22:09   #24
Seniormedlem

lijander sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Så moro da pluttis..

hvis dere setter forsikringen på typen da, isse..er ikke han litt eldre enn deg?

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 09:52   #25
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde en svart metallic Peugot 206. Syns den var snaaasen. MEN, måtte nok kvitte meg med den når vi ble 3 ja. Måtte demontere vogna dersom jeg skulle ha med den (men nå blir jo ikke det et problem for dere da, for det skulle bare være en ekstrabil sant?)

Jeg har ikke fått skravla noe denne uka jeg ser jeg. Har vært litt hektiske dager og mye som har skjedd.
I morga er det fredag og HELG igjen, og på lørdag skal jeg ENDELIG til frisøren. Da skal jeg kvitte meg med MYE hår og stripe det...muligens farge også. Får se. ÅÅÅH så jeg gleder meg, nå ser jeg ut som ei grå mus med ALT for langt hår
Gammel 03-10-2008, 00:30   #26
Seniormedlem

lijander sin avatar

lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Tralalala...godt jeg er her inne og holder liv i tråden

Og synger litt for dere ja...tralalala!

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 00:31   #27
Seniormedlem

lijander sin avatar

Og jeg lærer jo heller aldri...klokka bare går fra meg den... Noen som har noen tips hvordan man kommer seg i seng??

Gammel 03-10-2008, 00:34   #28
Seniormedlem

lijander sin avatar

Jaja, ikke det at det var noen her nei.. Kan sitte og skravle litt med meg selv... er egentlig ganske flink til det jeg, har jeg funnet ut.. Det er bare å spør det, så vil han si det samme..

Idag har det vært full fart hele dagen..selv om jeg egentlig ikke har gjort noenting... Kanskje det bare føles slik siden jeg har vært trøtt i hele dag, bare ikke nå lizzom..
Har jo vasket gulver hjemme da, og ryddet litt.. AJ og TA badet sammen idag De er bare så søte sammen de to der..Meg og får ikke kos, men TA kan få hele tiden Lille søtnosen min.. men nei, får vel gi meg nå,...var egentlig bare en spøk at jeg skulle skravle alene..men som sagt, jeg får det til..

Gammel 03-10-2008, 06:26   #29
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Isse: Jeg syns no ikke det er så masse snø her i ålesund Kansje du bare kan ha leiebil de dagene det laver ned Eller ta taxi da det er som verst, tror faktisk d kan være billigere enn å kjøpe en hel bil..

Men kaldt kan d være, og surt :frossen:
Gammel 03-10-2008, 08:18   #30
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, vi er ikke akkurat kjent for å metervis med snø....MEN så har vi slapsen da. Æsj og fysj. Blir kald og kliss klass bare av å gå noen meter. Slaps er noe dritt!!

Ja, da er fredagen her da gitt. Hva skal dere ta dere til i helga da jenter??

Lijander: Snakke med seg selv ja, syns du gjør en strååålende jobb jeg. Jeg kan være truendes til det jeg også serru. Er så greit at, da får jeg jo akkurat de svarene jeg ønsker

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:54.