Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2008, 09:10   #1
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,675
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Uke 41

Gammel 06-10-2008, 09:14   #2
Moderator

frk.X. sin avatar

frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 41

jada jenter, nå er det bare 10 uker til joleeftan....
Nokon som kjenner det kribler i magen?

Eg trudde det kribla her, men så måtte eg bare på do
Gammel 06-10-2008, 09:45   #3
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,416
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har bare 3 vakter igjen av praksis

Senvakt-senvakt-tidligvakt- EN UKE FERIE

Livet er herlig dere

Er hjemme med min lille tuppelure i dag Barnehagen har planleggingsdag Men skal på jobb i det far kommer inn dørene

Her i Ålesund er det skitvær i dag... så det er godt å være inne *koseseg* Sitter å skriver sluttevaluering....skal leveres i dag. Så deilig når det går mot slutten.

Nå har jeg bare EN praksis igjen og det er på barnemedisin <--- rene skjære gulrota!

Gleder meg til det Selv om jeg kommer til å stå å tute rundt hvert hjørne Men det er liksom barn jeg har lyst å jobbe med i sykepleiesammenheng, så jeg ser frem til det på godt og vondt

Håper alle får en finfin dag! Vi skal pusle litt hjemme, pakke til ferien og bare ta livet med rooo

*sjalabais*
Gammel 06-10-2008, 09:57   #4
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 519
Blogginnlegg: 1
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.

I dag har jeg skolefri siden jeg hadde eksamen i 1 av mine 2fag sist uke,har jeg utrolig lite skole igjen.Uker med bare fri.Sånå begynner jobbinga,skal bli deilig det også,tvinner litt tommeltåtter når jeg går mye hjemme...
Skal skrubbe huset i dag og få kjøpt noen julegaver og bursdagsgave til sambo.J har halv dag i dag siden jeg har fri,så da skal vi ut på tur i skauen i den deilige høstsola
Gammel 06-10-2008, 10:52   #5
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Heisan!
Vært til naprapaten igjen i dag. Kjenner virkelig at det slipper altså, men fy søren så dyrt.
Kjempeflott vær her i dag. Ingen store planer
Gammel 06-10-2008, 11:00   #6
Moderator

frk.X. sin avatar

Da har me vært på lena og henta senga til guri, da mangler me bare madrass til den. Også mangler me henger utenfor lofts vindu slik at eg får igjen døra (det må ryddes) til dei to romma som er ferdig innreda, også mangler me elektrikker på dei to romma. før den dobbelt senga som står på det rommet som guri skal ha kan flyttes opp på tredje høgda
Gammel 06-10-2008, 11:24   #7
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,174
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei hei frøkner.
Da er det mandag og ny uke ....igjen.
Vi har kosa oss masse i helga og jeg har omsider fått den etterlengta frisørtimen min. Nå har jeg kvitta meg med halve håret..og har nærmest fått en liten lugg. Blei egentlig veldig fornøyd. Deilig hvertfall.

Nettopp prata med intersport butikken no, har gått å venta på bergansjakkene som skal komme i butikken, og nå fikk jeg den magiske datoen. Har snakka om å invistere i ei skikkelig jakke i 2-3 år no...så no er det liksom på tide. Har mange sånne halvdårlige jakker som blir våt på skuldrene om det begynner å regne. Det er så forbanna kjipt. Så NO skal det bli (sjølv om ej innerst inne syns det er litt i dyreste laget. Men som sambo sier....det blir dyrere om du skal kjøpe deg 20 sånne halvdårlige. sant nok).

PB: Så spennende med barnemedisin da. Ser for meg det fort kan bli litt trist også, men læll. Men hjelp så fort de praksisk ukene dine har gått altså. Men men, så er det snart jul da
Gammel 06-10-2008, 11:29   #8
Moderator

frk.X. sin avatar

Bilder er obligatorisk suupaah!
Både av sveis og jakke
Gammel 06-10-2008, 11:44   #9
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,416
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja det har gått fort ja SG. Helt utrolig fort! Og nå er det bare eksamener og mappeoppgaver før jul da

Du må legge ut bilder ja

Hvis du syns bergans er dyrt... ja da skal ikke jeg si hva jeg og H betalte for våre Norrøna jakker Uberegnelig i gjerningsøyeblikket tror jeg vi må si

Jeg skulle egentlig se på en sportsbutikken i byen som hadde 50 % på bergans i helga, men glemte hele greia... Tenkte på en softshell jeg da Har jo skikkelig goretex jakke.
Men absolutt verdt å ha en skikkelig jakke ja! man har jo dem i maaange år!

Elida vil ikke sove i dag hun Ja nå får hun se litt tv så jeg får skrevet ferdig den rapporten min!

Gammel 06-10-2008, 15:32   #10
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,517
Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.

Kjenner jeg er litt støl i magen etter fredagens operasjon. Værst er det å reise seg etter å ha sittet/ligget en stund, men det går vel over det også om noen dager.

Ellers har jeg vært å postet 2 pakker i dag, solgt unna stonzene jeg hadde.
Farget håret mitt har jeg gjort også, måtte bli kvitt ettervekst (og gråe hår).

Skal hente ungene i bhg snart....

Tryll-Tryll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:22.