Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2008, 23:27   #91
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.
Sv: Uke 41

og her er ei tulle som ikke vil sove helt.. tror jommen meg vi må slutte med dag sovinga vi.. vært urolig nesten hver kveld nå i 1 uke... våkner på denne tia her og ca i 4 tia....
Gammel 11-10-2008, 12:52   #92
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, hvordan gikk det Tingeling??

Slapp å dele seng med 2 stk i natt, kom en liten en inn til meg i halv 6-tida eller noe sånt. Sovna igjen da da så vi var vel ikke oppe før litt over 7. I morgen er det derimot sin tur å stå opp altså.

Jeg og muttern har vært på loppis i dag. Ble to 5-arma lysestaker jeg skal prøve meg på å gjøre noe med, et brett med julepynt og et frokost servise til 18 Totalsum 235,-
Morsomt med loppis
Gammel 11-10-2008, 13:30   #93
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Da er det MIN tur til å "skryte" av litt husarbeid. Herlig når det er gjort da...men hjelpes atså, lille høna er ca 1,5 meter bak meg hele tiden og mumler: maaamaaa,mammaaaaa. Det er jo litt deilig med de dag-duppene da. Hvertfall når man er alene hjemme.

Ja ja, i kveld kommer svigermor og søstra til sambo opp så skal vi lage mat sammen. Koselig det da.

Også en ting til...Forbaska dekk på simo-vogna. Ventilen på eine hjulet var blitt ødelagt, så jeg måtte ta av hjulet for å skifte ventil og pumpe det opp. og SÅ da, når jeg skulle ta på igjen hjulet, så vil det F... ikkje feste seg. De andre tre hjulene er det ingen problem å ta av og feste igjen, men dette hjulet vil liksom ikke gå i lås. Hva pokker gjør jeg DA liksom.

Får forske litt mer på det. Går det ikke, så får jeg ta den med til en av butikkene og spør dem (men problemet er jo at på lørdager er det alltid ekstrahjelper som er der..og de kan jo ikke mer enn meg (tror jeg da).
Gammel 11-10-2008, 21:05   #94
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei Hei

Tusen takk for alle gratulasjoner

Nå er jeg hos svigers Har akkurat spist pepperbiff og greier KOm hjem fra verdal i dag. HAr vært hos mamma noen dager. Kjempekjekt!! Er der alt for sjelden! Var også på Ikea i dag og handla endel til hytta. Fikk penger av mamma som dekte nesten alt supert!! Så nå har vi masse stæsj til hytta. Skal begynne ålage til litt i morgen, på nystua og kjøkkenet også skal vi male videre. Men jeg er så redd d spøker der.Jeg klarer liksom ikke gå i 2. etg alene... Leste i bygdaboka og fant ut at det ikke har skjedd noe rart der da, annet enn at en dame muligens døde der? altså av naturlige årsaker.. Og hun het gurå. Jaja, jeg får si høyt til gurå at vi come in peace and harmony shall do no harm *overtroisk*

blir vel bedre når vi har fått inn møblene og gjort d litt koselig tenker jeg!!

Tingeling: håper d gikk bra
Supa: har sett luksusfellen jeg også...djizes! husker da jeg var singel og ute på byen i ålesund for noen år siden.. da traff jeg en fyr som jeg data et par uker. Han hadde 50 tusen i minus. Ellers takk sa jeg da og gjorde det slutt Han virket så useriøs økomomisk atte!!!!!!!!!!!!!! syns d var helt uproblematisk å ha 50.000 i minus..hallo!! Jeg er veldig nøye selv og tar ikke vann over hodet. Tenkr meg alltid 2 ganger om før jeg handler. Det eneste jeg ikke sparer på er matbudsjettet. Jeg syns livet er for kort til å spise billig kneip MEN, hadde vi ikke hatt råd til meny brød og meieri jus hadde vi ikke kjøpt d

Isse: Gratulerer med ny bil! Den var kjempefin! Den blir nok kjekk å ha ja Åssen årsmodell er det der da?? Den ser jo ganske ny ut Jeg såg du hadde skrevet til meg på msn tidligere, men jeg har ikke vært på nett på et par dager så jeg er ikke overlegen altså, snuppa

Neet: Ja det var ikke noe å grue seg til.... men jeg er ett smånervøst menneske til tider og det skinner godt igjennom når det blir for spennende Men dette gikk godt! Nå gleder jeg meg bare til siste praksis! Det går nok godt!
Gammel 11-10-2008, 21:15   #95
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har jo store planer om å flytte til sommeren... fordi vi føler oss ikke så hjemme her å Ålesund. Vi har ingen familie, lite venner som vi omgåes med og det er lange veier til familien vår. Vi tenker også økonomi og at vi kommer til å ha større forutsetninger for en trygg god oppvekst uten lån opppver ørene ved å bo mer på landet. Ja jeg kunne snakket i det uendelige, men vi har lyst ut på bøgda - der vi kommer fra. Borte bra, men hjemme best - ikke sant.

MEN så er det det at storesøster sin far bor her. Da vi flytta hit for 3 år siden presiserte jeg at det bare var for en periode og at han måtte ikke lage bråk da vi flytter her i fra når jeg er ferdig utdannet... Nå nærmer tiden seg og hvem bråker? jo hennes far Han påstår at hun skal bli boendes hos han. Det er ikke aktuelt for meg.. og det teite er at akkurat d samme skjedde med meg for 20 år siden.. Jeg var 10 år da jeg flytta til min far etter at mamma gav opp kampen siden min far og min stemor SKULLE ha meg, og de fristet med gull og myrra sånn atjeg VILLE være hos dem. History repeating liksom Hva skal jeg gjøre?

Har han rett på henne på noe vis? nå har vi sånn annenhver helg deling, han betaler bidrag og jeg er liksom hovedansvarlig for henne...

Jeg kan bare ikke bo her bare fordi han bor her. Vi er 2 i familien som lengter vekk, 1 uvitende, og 1 som henger litt mellom barken og veden. MEn jeg vet at hun kommer til å få det bra! Det skal vi sørge for!

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Håper ikke han kan få henne via megling? han sier vi skal til megling og jeg aner ikke hvilke rettigheter han har
Gammel 11-10-2008, 22:17   #96
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

i dag har jeg hatt nm treff. kjempe koselig. koste oss med pizza... lille tuppa har ikke sove noe på dagen i dag. tålmodighet er en dyd sier jeg bare...
stup trøtt etter en natt med lite søvn. kl 24 i natt trodde ho det var morran... juhu... not..
gratulerre plutseligbaby. men vet ikke med hva.. men gratulerer...
Gammel 11-10-2008, 23:44   #97
Supermedlem

nalim sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,459
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.

Jeg sitter nå bare her å kjeder meg,ungene sover og gubben er på jobb.
Åååå nå syntes jeg synd i denne: Dakar!

nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-10-2008, 00:03   #98
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

PB: uff for en vanskelig situasjon! JEg vet ikke hvordan reglene fungere, men så store barn skal iallefall øres. HVa vil hun selv? Uansett kan det jo kanskje være enkelte fordeler med å bli i byen noen få år til, slik at hun blir så stor at hun bestemmer selv mener jeg. Jobbmessig er det jo store muligheter på sykehuset. Barneavd f.eks. (vet det er vanskelig å komme inn... men her har du jo iallefall sjansen ) Det kan vel kanskje også være lurt å vente litt med å kjøpe til markedet og renten har stabilisert seg noe, og å drøye hele den prosessen et år kan være bare en fordel.
Som sagt så aner jeg ikke hvilke retter han har. JEg vil tro at du har mye du skulle ha sagt siden du har hatt daglig omsorg for henne frem til nå, men jeg tror nok dessverre at det kan tale mot deg at det er DU som vil flytte fra der faren bor. Han er den som står for stabiliteten i forhold til skole og venner her. Selvsagt vil hun få det bra dersom dere flytter, det vet jeg
Uansett... lykke til!!
Gammel 12-10-2008, 09:50   #99
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,177
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

God morgen!
L var kjempeflink til å ta UL. Hun fikk en tutekopp med juice og litt film, så satt hun rolig hele tiden! Flinke jenta mi! Hullet derimot...ikke noe mindre... MEN, legen syntes ikke det virket alvorlig siden hun ikke har noen plager Så da skal vi ikke tilbake på kontroll før om 4år. Så da må det jo være trygt
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-10-2008, 12:26   #100
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Åååh PB...for en lite koselit situasjon.
Jeg aner ikke hvordan reglene er når det kommer til dette problemet.... signerer Neet her, ta en prat med henne . Hør hva hun tenker om dette osv.Det kan jo være at faren og samboeren hanna har tatt en prat med jenta og fått inntrykk av at hun ikke vil flytte
Det må da gå an å få til en løsning selv om dere flytter (med faren mener jeg)?! Dere flytter jo ikke utelands mener jeg.

Nei huff da, dette er ikke lett. Og det med å ikke føle seg "hjemme " en plass er jo ikke stas da. Men du skal vite en ting, det er hvertfall noen som kommer til å syns det er fryktlig trist at dere flytter....selv om vi ikke ser dere så ofte, men det har ikke med viljen å gjøre. Samtidig så er det bare tull å komme med alle mulige slags unnskyldninger for det ene og det andre...det hele ender opp med å gjelde rett og slett latskap eller tiltaksløshet.
Sånn bli det ofte, skal en holde fast kontakt er det nesten som en må banke en fast dato for nmd og forholde seg til. DA blir det, ellers går som rele ord opp i intet. SYND!!!!!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:40.