Hei Hei
Tusen takk for alle gratulasjoner
Nå er jeg hos svigers

Har akkurat spist pepperbiff og greier

KOm hjem fra verdal i dag. HAr vært hos mamma noen dager. Kjempekjekt!! Er der alt for sjelden! Var også på Ikea i dag og handla endel til hytta. Fikk penger av mamma som dekte nesten alt

supert!! Så nå har vi masse stæsj til hytta. Skal begynne ålage til litt i morgen, på nystua og kjøkkenet

også skal vi male videre. Men jeg er så redd d spøker der.Jeg klarer liksom ikke gå i 2. etg alene...

Leste i bygdaboka og fant ut at det ikke har skjedd noe rart der da, annet enn at en dame muligens døde der? altså av naturlige årsaker.. Og hun het gurå. Jaja, jeg får si høyt til gurå at vi come in peace and harmony

shall do no harm

*overtroisk*
blir vel bedre når vi har fått inn møblene og gjort d litt koselig tenker jeg!!
Tingeling: håper d gikk bra

Supa: har sett luksusfellen jeg også...djizes! husker da jeg var singel og ute på byen i ålesund for noen år siden.. da traff jeg en fyr som jeg data et par uker. Han hadde 50 tusen i minus. Ellers takk sa jeg da og gjorde det slutt

Han virket så useriøs økomomisk atte!!!!!!!!!!!!!! syns d var helt uproblematisk å ha 50.000 i minus..hallo!!

Jeg er veldig nøye selv og tar ikke vann over hodet. Tenkr meg alltid 2 ganger om før jeg handler. Det eneste jeg ikke sparer på er matbudsjettet. Jeg syns livet er for kort til å spise billig kneip

MEN, hadde vi ikke hatt råd til meny brød og meieri jus hadde vi ikke kjøpt d
Isse: Gratulerer med ny bil! Den var kjempefin!

Den blir nok kjekk å ha ja

Åssen årsmodell er det der da?? Den ser jo ganske ny ut

Jeg såg du hadde skrevet til meg på msn tidligere, men jeg har ikke vært på nett på et par dager så jeg er ikke overlegen altså, snuppa
Neet: Ja det var ikke noe å grue seg til.... men jeg er ett smånervøst menneske til tider og det skinner godt igjennom når det blir for spennende

Men dette gikk godt! Nå gleder jeg meg bare til siste praksis! Det går nok godt!