Ja det er vanskelig
Jeg tror bare ikke jeg kan la henne flytte til far. Gitt min egen bakgrunn (som er en lang historie jeg ikke vil ta her) kan jeg bare ikke utsette henne for det samme. Men jeg kan heller ikke bli her. Vanskelig
Vi bor jo midt i smørøyet i Ålesund. Tror vi bor i ett av de dyrere strøka også om ikke jeg har misforstått helt. Å kjøpe hus i dette skoledistriktet kan jeg ikke se for meg er mulig... da blir det et gammelt vrak eller et rekkehus eller noe. Jeg vil ha hus og hage! Det kan jeg jo få på skodje også, men hallo... da må hun jo bytte skole uansett? Så jeg tenker at når vi først MÅ flytte på oss kan vi liksågodt flytte et sted vi ønsker å være.
Jeg har kjempet for henne siden ejg såg to røde streker på testen i 98. Da alle rundt meg (i hans fam) sa jeg skulle ta abort. Jeg har kjempet i et dårlig forhold og jeg har kjempet som alenemor. Jeg kan ikke bare gi slipp her....
Jeg syns han kan holde tåta si
hun er litt sånn lett å lede... så med de rette argumentene vil hun bo hos han, og ved å høre hva surnadal har å by på vil hun bo med oss. Jeg syns hun skal slippe å velge. Jeg syns ikke hun skal ha noe valg. Hun er for liten. Hun er vant til å være hos dem annenhver helg, og det skal det ikke bli noe forskjell på.
Føler meg veldig egoistisk, men jeg kan ikke bare gi henne fra meg
*stort hjertesukk*
Tusen takk for at dere leste Neet og SG