Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-10-2008, 18:16   #101
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.
Sv: Uke 41

en stille og lat søndag... sofie var opp 0550 så mor var stup trøtt i dag.. så bare slappa av og ikke stressa. bare kost oss. mannen har vært skikkelig husmor i dag. rydda og holdt på her. og laga middag....så ikke mye jeg har gjort i dag av fornuftige husarbeid. jeg holder hviledagen hellig....
Gammel 12-10-2008, 19:44   #102
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja det er vanskelig

Jeg tror bare ikke jeg kan la henne flytte til far. Gitt min egen bakgrunn (som er en lang historie jeg ikke vil ta her) kan jeg bare ikke utsette henne for det samme. Men jeg kan heller ikke bli her. Vanskelig

Vi bor jo midt i smørøyet i Ålesund. Tror vi bor i ett av de dyrere strøka også om ikke jeg har misforstått helt. Å kjøpe hus i dette skoledistriktet kan jeg ikke se for meg er mulig... da blir det et gammelt vrak eller et rekkehus eller noe. Jeg vil ha hus og hage! Det kan jeg jo få på skodje også, men hallo... da må hun jo bytte skole uansett? Så jeg tenker at når vi først MÅ flytte på oss kan vi liksågodt flytte et sted vi ønsker å være.

Jeg har kjempet for henne siden ejg såg to røde streker på testen i 98. Da alle rundt meg (i hans fam) sa jeg skulle ta abort. Jeg har kjempet i et dårlig forhold og jeg har kjempet som alenemor. Jeg kan ikke bare gi slipp her....

Jeg syns han kan holde tåta si

hun er litt sånn lett å lede... så med de rette argumentene vil hun bo hos han, og ved å høre hva surnadal har å by på vil hun bo med oss. Jeg syns hun skal slippe å velge. Jeg syns ikke hun skal ha noe valg. Hun er for liten. Hun er vant til å være hos dem annenhver helg, og det skal det ikke bli noe forskjell på.

Føler meg veldig egoistisk, men jeg kan ikke bare gi henne fra meg

*stort hjertesukk*

Tusen takk for at dere leste Neet og SG
Gammel 12-10-2008, 21:26   #103
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff PB, skjønner at dette er fryktelig vanskelig for deg

Vi er hjemme igjen etter en langhelg hos mine foreldre. Dro til lillebrors soving i dag og dro rett på Barnas dag på Jernbanemuseet.
Gammel 12-10-2008, 22:09   #104
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
MP Rating: 0% (0)
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

PB: huff, skjønner at det er en utrolig vanskelig situasjon Aner heller ikke hvilke regler som gjelder i slike saker dessverre... Men så lenge du hele tiden har hatt den daglige omsorgen for henne, og han har hatt henne annenhver helg... og det ikke blir endring i den delingen, så kan det vel ikke være noe problem for faren, eller??

Dere kan jo ikke bo en plass dere ikke trives, skjønner godt at dere vil ha familie i nærheten!

Håper virkelig det løser seg til det beste for dere og jenta deres

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:12.