Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-10-2008, 10:05   #21
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 41

endelig frisk

Har liggi langflat to dager nå...natt til i går kastet jeg opp 12 ganger i går klarte jeg ikke å spise en dritt...men etter mye søvn føler jeg meg nå heldigvis mye bedre

Amalie sendte vi bort så fort vi merket første tegn til sykdom på søndag..og håper og tror hun har berget for dette har vært helt for jævli...

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2008, 10:18   #22
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja omgangssyke er noe herk upsi. Tenker fortsatt med gru på runden vi hadde når jeg var høygravid med lillebror
Håper snuppa har sluppet unna
Gammel 07-10-2008, 10:21   #23
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

hun viser iallefall ikke noe tegn til det enda..og det var 12 timer mellom utbruddene for meg og sambo...så vi håper og tror hun slapp unna..

det har vært helt forjævli...alt kom uten forvarsel og måtte to ganger kaste opp ut gjennom soveromsvindu

ble så ille at jeg tilslutt måtte låne bleie av amalie uffa meg..kan le av det nå..men helt forferdelig når det står på altså...

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2008, 11:06   #24
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
hun viser iallefall ikke noe tegn til det enda..og det var 12 timer mellom utbruddene for meg og sambo...så vi håper og tror hun slapp unna..

det har vært helt forjævli...alt kom uten forvarsel og måtte to ganger kaste opp ut gjennom soveromsvindu

ble så ille at jeg tilslutt måtte låne bleie av amalie uffa meg..kan le av det nå..men helt forferdelig når det står på altså...
jøye meg, så pass???!!!!

Stakkars deg da. Man må jo miste alt av energi når en tømmer kroppen så til de grader av det som måtte være næring.
Håper inderlig lillemor ikke har fått noe ja.

Bra du er frisk nå da
Gammel 07-10-2008, 11:29   #25
Moderator

Upsidaysi sin avatar

ja det ble såpass..jeg hadde null kontroll faktisk..har aldri hatt det så ille før

jeg er ikke helt frisk enda..men holder iallefall på maten...men orker ikke tanken på mat enda da

Gammel 07-10-2008, 11:30   #26
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

tror vi betalte 3800 kr.. Pluss at Håvard også kjøpte ei, så den svimlende summen det ble til sammen Vi fikk litt prosenter men alikevell..Men vi kjøpte dem for "vogn" pengene våre, siden vi vant en simo kombi Måtte jo ha skikkelige jakker å trille i De er iallfall meget gode, og ser like fin som ny ut enda! Min jakke er sånn mørk isblå, ligner litt turkis men ikke helt. Elsker fargen

Jeg har bare 2 dager igjen av praksis. Senvakt i dag og tidligvakt i morgen
Nå nærmer jeg meg målet med stormskritt!!!!!!!!!!!!!!

Blir så godt med en uke ferie nå altså, kan bare ikke få sagt det HØYT nok! gleder meg masse til Ikea også, kan ikke huske sist jeg var der

Håper hytta blir boanes til neste gang vi skal dit har kjøpt en sofa nå (brukt) som vi skal hente utenfor trondheim. En Ektorp fra Ikea, trekkene kan vaskes - og da blir d så bra så!

Nei jeg får vel skrive litt oppgave jeg da Farsken så lei jeg er oppgaver

Ja ja, her er det tett mellom gledene og sorgene

Upsi: masse god bedring! Jeg har hørt om flere som har sagt det kommer "begge" veier når man spyr. Ei veninne av meg hadde mensen samtidig som hun fikk spysyka, og hun takka seg til at hun hadde på seg bind for å si det sånn Ekkel feeling, men man bruker masse krefter når man kaster opp og da sier det seg selv at det kan bli vanskelig å holde på d bak. Snart er det over

Håper amalie slipper unna

Isse: spennende med bil da! får vi se?
Gammel 07-10-2008, 12:06   #27
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

har dere vunnet simo vogn PB? også har du ikkje fortalt noen ting til meg/Oss?
Gammel 07-10-2008, 12:13   #28
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
har dere vunnet simo vogn PB? også har du ikkje fortalt noen ting til meg/Oss?

Hun vant den omtrent da Elida ble født, så det begynner å bli en stund siden
Gammel 07-10-2008, 12:15   #29
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

aaaaah, ja så langt tilbake går ikkje hukommelsen min
Gammel 07-10-2008, 12:41   #30
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Eller omtrent da jeg ble gravid Vant den i påskekonkurransen på BIM i 06 Så den stod i boda heeeele svangerskapet.. i eska si. Jeg er veldig sånn at man skal ikke kjpe for mye før det virkelig nærmer seg, og når jeg uten egen vilje ble prakket på en vogn i uke 10-12 så ble det: ikke lov å åpne før...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:37.