Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-10-2008, 12:53   #31
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 41

PB: vil gjerne ha bloggadressen din. Klarte jo ikke å somle den til meg da du hadde den i linken din

Har snakka litt om bryllup vi da. Ett skritt nærmere hvertfall
Gammel 07-10-2008, 12:56   #32
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

aaaah så spennende *star*!
Har dere snakket om hvilke ønsker dere har? Tradisjonelt bryllup med bryllup/ stikke av bryllup?

synes det er så spennende å høre planer...
Gammel 07-10-2008, 13:19   #33
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Åhhh, her skal det nok være tradisjonelt ja.
Vi er til og med enig i kirke selv om vi egentlig ikke har diskutert det. Jeg har bare sagt hvor jeg kunne tenke meg å gifte meg og han er helt enig (på Odden)
Gammel 07-10-2008, 13:42   #34
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Så spennende *star*. Hos oss blir det nok ei stund til vi går til alters, tror familien på sambo sin side sitter ivrig å venter. Vi får hint i hytt og pine, men jeg er liksom ikke helt sånn stressa etter å gifte meg jeg.
Klart, hadde sambo fridd, så hadde jeg så klart sagt ja...det er jo han jeg vil leve sammen med resten av livet.....men, det er ikke sånn at jeg går å venter på frieri nei

Sambo er litt sånn at om vi først gifter oss...da skal det gjøres skikkelig. Så da blir det litt penger å bruke der liksom.
Det er jo veldig stas med bryllup da, og syns det er koselig å høre på alle andre som planlegger og styrer. Så flink att.

Så nå venter vi på en planleggingstråd fra deg *star*
Gammel 07-10-2008, 13:59   #35
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Star: Så gøy! Jeg støtter deg i tradisjonelt! jeg hadde i utgangspunktet lyst å stikke av, men ser for meg at det er så trist å stå der nygift å ikke ha noen å dele dagen med! Har jo sett litt bilder på nett og sånn, og selv om det sikkert er kjempestas det også så fikk jeg en litt sånn følelse av at noe manglet! Det var utrolig kjekt å ha venner og familie rundt seg på den store dagen Ville ikke gjort d anderledes nei Gleder meg til planleggingen din begynner! Er så gøy å følge med på slikt! Utrolig masse som må planlegges...kjole, farger, dress, lokale etc etc etc! det krever masse tid!!! Jeg hadde 7 mnd ca og det gikk akkurat. Kunne godt hatt flere mnd ja!

SG: jeg må bare si det, men man kan gifte seg skikkelig selv om man ikke bruker innmari mye penger vi hadde jo budsjettbryllup - men jeg syns virkelig ikke det bar preg av å være dårligere enn andres bryllup fordi. Men jeg valgte å tone d ned av flere grunner enn økonomi da, jeg får litt fnatt av 4 retter og alt for stivt opplegg... så det kunne jeg bare ikke lage for min egen dag! Men det er jo selvfølgelig deilig å kunne velge fra øverste hylle uten å tenke seg om! gleder meg til å se planleggingen deres! regner med at plutselig er du i gang du også er så rart med det når ringen er kommet på fingern våkner bridezillan i live, hihi
Gammel 07-10-2008, 14:11   #36
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post

SG: jeg må bare si det, men man kan gifte seg skikkelig selv om man ikke bruker innmari mye penger vi hadde jo budsjettbryllup - men jeg syns virkelig ikke det bar preg av å være dårligere enn andres bryllup fordi. Men jeg valgte å tone d ned av flere grunner enn økonomi da, jeg får litt fnatt av 4 retter og alt for stivt opplegg... så det kunne jeg bare ikke lage for min egen dag! Men det er jo selvfølgelig deilig å kunne velge fra øverste hylle uten å tenke seg om! gleder meg til å se planleggingen deres! regner med at plutselig er du i gang du også er så rart med det når ringen er kommet på fingern våkner bridezillan i live, hihi
Det var ikke sånn jeg mente det, jeg mener IKKE at dere ikke hatt et såkalt "skikkelig" bryllup. At dere hadde budsjett bryllup var ikke synlig i det hele tatt. Men så har jeg sagt gang på gang at du er en mester til å finne supre tilbud og løsninger. Også er du jo ebay-dronninga vår.

Jeg mente ikke at vi skal velge fra øverste hylle, men ja....sambo er litt kresen på enkelte ting. Eehhmm...og ja, jeg har mine sære meninger jeg også
Gammel 07-10-2008, 14:15   #37
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

ebay dronning d var ikke såå mange ting jeg kjøpte der da - men ja kansje hovedtingen (kjolen f eks) og noe småpjask.

Jeg har forresten ikke turt å regne sammen. Tror ikke det var så veldig budsjett summasummarum egentlig....
Gammel 08-10-2008, 08:53   #38
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

God mårrån jenter!

jeg er litt fraværende for tiden innpå her, men stikker innom og leser innimellom. Tiden bare flyr fra meg...

Nå er lillemor på høstferie hos mormor og bestefar (de bor 4 timers kjøring herifra). Vi møttes på halvveien i går og overleverte, og så kommer hun oppover igjen på fredag. Savner henne veldig allerede, men det gjør vel godt for alle parter. Kjekt for besteforeldrene å passe henne også.

Men jeg gleder meg VELDIG til fredag

Håper det står bra til med dere alle store og små!

PB: så utrolig fint det kommer til å bli på hytta deres!
Star: gleder meg til bryllupstråd
Upsi: håper lilletuppa slipper unna sykdom... hørtes ikke noe særlig ut.

til alle

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 09:12   #39
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

hei Madde!
Så koselig å se deg igjen!
Det er godt med litt barnefri, men enda bedre å se igjen barna/barnet
Det går fort til fredag
hvordan går det ellers med dere da?
Gammel 08-10-2008, 09:24   #40
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
hei Madde!
Så koselig å se deg igjen!
Det er godt med litt barnefri, men enda bedre å se igjen barna/barnet
Det går fort til fredag
hvordan går det ellers med dere da?

Det går veldig bra

Snuppa stortrives i b.hagen, ingen problemer med levering og det er godt for pappaen som leverer.

Hun er så herlig for tiden, og vi har det mye morsomt. Begynner liksom å få skikkelig humor, og gjør seg til og tøyser...hehe. Lite ord foreløpig, mye babling... jeg venter utålmodig på språket... men det kommer vel....???

Ellers ligger leil vår ute til salgs, men ingen bud ennå... Så det er stort sett strøkent hos oss for tiden, stadig folk som kommer innom på visninger. Lyst på større plass jeg nå! Men, det er litt spesielt bolig- og rentemarked for tiden, så det er vel greit å vente litt også.

Bra med dere da Frk.x?

Sist endret av Madde 81; 08-10-2008 kl 09:26.
Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:07.