Star: Så gøy! Jeg støtter deg i tradisjonelt! jeg hadde i utgangspunktet lyst å stikke av, men ser for meg at det er så trist å stå der nygift å ikke ha noen å dele dagen med! Har jo sett litt bilder på nett og sånn, og selv om det sikkert er kjempestas det også så fikk jeg en litt sånn følelse av at noe manglet! Det var utrolig kjekt å ha venner og familie rundt seg på den store dagen

Ville ikke gjort d anderledes nei

Gleder meg til planleggingen din begynner!

Er så gøy å følge med på slikt! Utrolig masse som må planlegges...kjole, farger, dress, lokale etc etc etc! det krever masse tid!!! Jeg hadde 7 mnd ca og det gikk akkurat. Kunne godt hatt flere mnd ja!
SG: jeg må bare si det, men man kan gifte seg skikkelig selv om man ikke bruker innmari mye penger

vi hadde jo budsjettbryllup - men jeg syns virkelig ikke det bar preg av å være dårligere enn andres bryllup fordi. Men jeg valgte å tone d ned av flere grunner enn økonomi da, jeg får litt fnatt av 4 retter og alt for stivt opplegg...

så det kunne jeg bare ikke lage for min egen dag! Men det er jo selvfølgelig deilig å kunne velge fra øverste hylle uten å tenke seg om! gleder meg til å se planleggingen deres! regner med at plutselig er du i gang du også

er så rart med det når ringen er kommet på fingern våkner bridezillan i live, hihi