Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-10-2008, 09:29   #41
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 41

Så kjedelig at dere ikke får solgt madde. Selv selger vi leiligheta på fredag og det skal bli litt godt å bli ferdig med den biten. Vi flytta jo ut rett etter at vi solgte, men overtakelsen var på 2 mnd.

Her er det stille og rolig. Sambo leverte gutta i barnehagen og er nå hos svigermor og hjelper henne med dekk. Vet ikke om vi har de store planene i dag. Lurte på å be broren til sambo med familie hit i ettermiddag siden de har høstferie. Da blir det eplekake og is på de og så får unga lekt. Gutta syns det er så stas å leke med jentene
Gammel 08-10-2008, 16:22   #42
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Madde81: Tusen takk Følger du med i utviklingen

Nå er jeg FERDIG i praksis! Bestått med mange stjerner i margen og gode ord om at jeg kommer til å bli en god sykepleier Litt kry og stolt i dag ja Læreren sa også masse pent til meg og sa jeg var en student som leverte.

.... MÅTTE jo bare skyte litt da *høy på pæra*

Men nå var d iallfall gjort! En praksis igjen og en haug eksamener så er jeg i M-Å-L!

Gammel 08-10-2008, 16:24   #43
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Madde: Lykke til med salget! Hørte at renta var på vei ned igjen nå på radioen (hvis man skal stole på dem da...). Noe med at sentralbanken har fremskyndet møte osv. Og da er det jo sikkert smart åkjøpe noe større nå vil jeg anta.. mens markedet er litt presset... så får du rentenedgang og prisstigning når ting ordner seg *prøver å forstå seg på rente og huskjøp*.

Men så er det jo hussalg da, ingen enkel bissniss det heller! Masse lykke til! Måtte budene straume på!
Gammel 08-10-2008, 18:12   #44
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan tenke meg deg som drømme elev ja PB!!
Gammel 08-10-2008, 20:06   #45
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Da var det blitt stille og rolig her.
Vi henta gutta tidlig i barnehagen i dag og dro og svømte sammen med 3 av kusinene til gutta og tante da selvfølgelig. De kosa seg masse.
Så hjem til oss hvor vi spiste pizza, unga lekte og så ble det eplekake til dessert Svigermor og onkel dukka også opp etter svømminga.
Gammel 08-10-2008, 20:54   #46
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

PB: Gratulerer. Du er jo den fødte sykepleier da. Vil gjerne ha deg på sykehuset dersom jeg havner der noen gang (noe jeg håper jeg slipper *bank i bordet*).
Blir vel deilig med litt ferie nå tenker jeg

Star: Det hørtes jo utrolig koselig ut da. Vi har ikkje vært på svømmehallen med Elena enda vi...men vi har jo bada i basseng da....i syden dersom det teller

Sitter å ser på luksusfellen. Jeg blir rett og slett sjokkert over at det går ann å ha så lite kontroll over økonomien sin. Jeg er kanskje av de litt ekstreme igjen da så kan miste nattesøvnen fordi jeg har glemt å betale en regning der fristen går ut dagen etter
Gammel 08-10-2008, 21:07   #47
VIP-Medlem

*star* sin avatar

suupaah: kost oss masse. Lillebror har vel nesten vært mer i bassenget enn storebror siden lillebror var på babysvømming.
Ja helt utrolig med luksusfellen, at det går an
Gammel 08-10-2008, 21:11   #48
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva SKAL de med alle de bilene da???!
Også stakkars barna da, så kan bli kastet ut av barnehagen, men røyke skal dem

men men, sikkert vanskelig for oss å sette oss inn i situasjonen
Gammel 08-10-2008, 22:34   #49
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har eg vært på vannaerobic og i dag var det virkelig moro og slitsomt. men deilig slitsomt...
Så nå skal eg bare feie over gulva her nede også skal eg fyke opp på loftet og scrappe litt til tenkte eg

Ha ein super onsdag jenter
Gammel 08-10-2008, 23:18   #50
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har jeg kjøpt meg bil! Dvs vi ble enige idag, og jeg får bilen til helga ser det ut som
Det ble en golf

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:45.