Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-10-2008, 23:29   #51
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
MP Rating: 0% (0)
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 41

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Nå er jeg FERDIG i praksis! Bestått med mange stjerner i margen og gode ord om at jeg kommer til å bli en god sykepleier Litt kry og stolt i dag ja Læreren sa også masse pent til meg og sa jeg var en student som leverte.

.... MÅTTE jo bare skyte litt da *høy på pæra*

Men nå var d iallfall gjort! En praksis igjen og en haug eksamener så er jeg i M-Å-L!

GRatulerer! og sikkert vel fortjent
Tenk, du som var så redd for kirurgen fordi du hadde hørt de var så strenge og nådeløse på sykehuset. Det var jo det jeg sa til deg at du ikke trengte å vere redd for noe og at det kom til å bli bra
Gammel 08-10-2008, 23:30   #52
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av suupaahGirl Vis post
Hva SKAL de med alle de bilene da???!
Også stakkars barna da, så kan bli kastet ut av barnehagen, men røyke skal dem

men men, sikkert vanskelig for oss å sette oss inn i situasjonen
hvor mange biler har de da?
Gammel 09-10-2008, 07:29   #53
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av neet Vis post
hvor mange biler har de da?
3, eller var det 4?
Gammel 09-10-2008, 08:43   #54
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Madde81: Tusen takk Følger du med i utviklingen

Nå er jeg FERDIG i praksis! Bestått med mange stjerner i margen og gode ord om at jeg kommer til å bli en god sykepleier Litt kry og stolt i dag ja Læreren sa også masse pent til meg og sa jeg var en student som leverte.

.... MÅTTE jo bare skyte litt da *høy på pæra*

Men nå var d iallfall gjort! En praksis igjen og en haug eksamener så er jeg i M-Å-L!

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R så mye!!

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 08:44   #55
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis PB, jeg også kan tenke meg du er en sykepleier jeg ville hatt om jeg bla innlagt på sykehus!
Gammel 09-10-2008, 08:45   #56
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Madde81: Tusen takk Følger du med i utviklingen
Ja, jeg følger med. Synes det er kjempemorsomt med interiør-blogger.

har veldig lyst på hytte selv, og et sted mellom trondheim og molde egentlig... siden jeg bor i trheim og familien min bor i molde/bud. Så det hadde vært genialt.. har mest yst å ha hytte nede ved sjøen da, eller ved et vann.

Kjekt å se at det går an å gjøre det ganske så billig også da du er flink!

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 09:02   #57
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

er fortsatt ikke helt i formen jeg nei i natt måtte jeg bare bråååløpe for å kaste opp..

ble bare med den ene gangen..men jeg trodde jeg var ferdig med dette jeg da

jeg orker ikke tanken på mat enda...magen bråker noe inni helvete bare jeg slipper ned en brødbit...så magen trenger det nok ja

Jeg skal bare slappe av..så mye jeg kan i dag...var på kurs i forbindelse med den nye jobben...var veldig kjekt og jeg starter uke 43.

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 09:32   #58
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 727
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

God morgen! Jeg har kastet inn teppet og er sykmeldt 100%. Sliter så med bekkenet og klarer nesten ikke gå. Kjipe greier! Blir nok noen lange måneder frem til februar :Sukk: -men det er nok verdt det

Jeg er dårlig oppdatert Upsi, men har du fått ny jobb???!! Gratulerer!!
Gammel 09-10-2008, 10:25   #59
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

det er @home via gallup

en grei midlertidlig jobb iallefall tusen takk

godt å høre du tar vare på deg selv og lille...er viktig det

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 11:04   #60
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis med ny jobb upsi
Så kjedelig med bekkenet Marilyn

Nå er jeg helt gjennomvåt. Har skifta senger, satt på et par vasker, støvsugd hele huset og vaska gulvet i 2.etg.
Tenkte jeg skulle gnikke over tripp-trappene til gutta også. Tror det trengs gitt

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:41.