Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2008, 08:42   #81
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
MP Rating: 0% (0)
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.
Sv: Uke 41

FREEEEEEEEEEEEEEEEDAG!!!

Og i dag kommer Emilie hjem - gleder meg veldig

jeg sitter på jobb, vært på trening og gleder meg til kl 15.30

Jeg ELSKER helg!

Tingeling84: lykke til på sykehuset!!
Isse: God bedring Kul bil!!!

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 09:07   #82
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

halla jenter!!!
Åssen går det?

Guri snakker!!
Alt eg spør ho om seier ho nei til
skal du ha litt mat guri spør eg. får til svar; neeeeeeei.
hvorpå ho blir kjempe sur for at første brødskiva ikkje er til ho
Gammel 10-10-2008, 09:08   #83
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 594
Blogginnlegg: 1
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
trudde komplekompe osv var akkurat det samme eg,. bare forskjellige måter ¨å servere det på
Jeg tenkte mest på den forskjellige måten å servere/spise den på. Ikke at det var forskjellige retter
Gammel 10-10-2008, 09:12   #84
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

jenter! har dere forslag på hva eg kan gjøre med 50 tonn gullerot?
Dei har ikkje tatt opp all gulrota enda, men snakka med han som har leigd litt av jorda vår i går og han sa at dei ikkje kom til å ta opp meir.
altså at 50 tonn med gulerot skal ligge å råtne..
Blir heilt kvalm av at så gode gulerøtter ikkje skal bli brukt

er det noen av dere rundt mjøsa her som har lyst på er det bare å komme å hente, alt dere får med!!!!
Gammel 10-10-2008, 09:19   #85
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 594
Blogginnlegg: 1
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.

Da var det helg igjen...Jeg har akkurat fått lønnMen så skal bhg betales også skal jeg ut med div.til regninger,til slutt må jeg få betalt bursdagsgaven til sambo.Hadde planer om å lage overraskelsesfest til han,men så greide jeg ikke å få tak i barnevakt.Nå i dag viser det seg at mamma har kikket på feil helg.Men litt seint å stelle i stand fest i dag....

Så da blir det en rolig helg....kjenner jeg trenger en litt vilter helg.Lenge sia nå.
Jeg MÅ vaske i dag,har ikke lyst i det heletatt....

50tonn gullerot.!!!....det var jo en del det!

Sist endret av LilleMy=); 10-10-2008 kl 09:22.
LilleMy=) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 10:36   #86
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 727
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

Det er jo mye du kan bruke gulrot til frk.X. ...men 50 tonn

Lillegutt sov til klokken var nesten halv ni i dag, sinnsykt deilig!! Nå er han levert i barnehagen og jeg skal stulle litt hjemme, så langt jeg rekker.
Gammel 10-10-2008, 10:52   #87
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Her ville lillebror sprette opp kl.5.30 i dag
Føler liksom at dager har var kjempelenge allerede og så er den ikke 11 engang
Vi har vært og overlevert leiligheta nå på morraskvisten så neste uke får vi penger på bok. Er vel bare vi som håper på renteøkning

suupaah: må passe på å skryte når jeg har gjort noe vettu Er ikke så ofte
isse: god bedring Og lekker bil ja
frk.x: 50 tonn ja

Aner ikke hva dere plaprer om angående komle, ball og ...... Tror ikke jeg har smakt noen av delene
Gammel 10-10-2008, 21:05   #88
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

endelig fredag og fri helg... skal bli skikkelig deilig.... i morra så får jeg besøk av ei gjeng fra nm med barn. så det gleder jeg meg veldig til.. en god grunn til å få rydda og vaska litt i huset...
sofie er blitt skikkelig i NEI perioden nå.. alt er nei og nei... gruser meg til trassalderen... huff å huff... ellers så skal jeg bruke helga til å kose meg med mine små.( mannen også da).. bare slappe av....
Gammel 10-10-2008, 21:08   #89
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post

Aner ikke hva dere plaprer om angående komle, ball og ...... Tror ikke jeg har smakt noen av delene
komper kaller vi det... men kjært barn har mange navn.... knall godt......
er poteter og vi pleier å ha salt kjøtt inni.. enten så liker du det eller så liker du det ikke
Gammel 10-10-2008, 21:25   #90
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tingeling84 Vis post
I mårra skal L på sykehuset for å ta UL av hjertet. Kryss fingre for meg/henne a, om at hullet er blitt mindre, og hvertfall ikke større...
.
hvordan gikk det?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:27.