Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-10-2008, 21:13   #21
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.
Sv: Uke 42

er ikke å bli klok på de reglene noen ganger nei...
skulle ønske vi kunne hoppe over mandager jeg,synes de er så harde og vanskelig å komme i gang.. men men.... når jeg var ferdig på jobb var det rett på barnetrim med storebror. 1 time, så skla si det er en som er sliten når vi kommer hjem... sofie har blitt så vrang på kveldene og nettene. i natt var ho våken 3 ganger. og da er mor trøtt å sliten... så nå sitter jeg her å sløver og orker ikke å gjøre noen ting... men men.. som ups sa. det forsvinner ikke huset nei..
Gammel 14-10-2008, 07:10   #22
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er ikke morran litt etter 5 altså
Gammel 14-10-2008, 08:18   #23
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post

Det er ikke morran litt etter 5 altså
Djeezes...Det er noen timer for tidlig ja.
Sambo måtte opp klokken halv 5 i dagtidlig, eller NATT som jeg kaller det. Skulle ta første flyet til oslo, og nå som tunellen er stengt nattestid og en må ta ferge...ja, da tar det sin tid gitt. GHlad jeg bare kunne rulle meg over på andre siden å sove videre.

Elena er så herlig av og til at jeg kunne spist henne opp. Hun er jo sangful nr 1, så etter å ha fått tak en del kjente sanger og satte dem på i heime tok det HELT av. Jenta sang for full hals og jeg fikk det heldigvis (endelig) på film. Uten å skryte av min lille due altså, men språkmessig så imponera den jenta meg altså. De i barnehagen sier hun er flink å gjøre seg forstått og snakker nå i 3 ordssetninger og har et ord på det meste.
Som for eksempel, så drev hun og pappan og leika seg en kvled. Så kom Elena LITT for ivrig mot pappan og hoppa på hans edle juveler. Vi hørte bare:"Aaauuuuu"...
Elena sto helt stille et lite sekund før hun gikk bort å strøk han på hodet: "Gikk det bla??" Et pappahjerte som smelta da gitt
Gammel 14-10-2008, 08:28   #24
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

få se film da

ååå gikk de bla.... helle dussan da....

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 14:48   #25
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg aner rett og slett ikke hvordan man får ført over video hit...eller rettere sagt, jeg aner ikke hvordan jeg får video til data`n i det hele tatt.

Ja, hun et herlig stykke av en jenteklump altså. De vokser sånn fra oss nå altså...*sukk*.
Onkelen henna var på besøk her en dag. Elena sprang og henta boka si (hun har en bok full av masse dyr hun har lært "navnet" på). Onkelen setter seg ned og spør: "Ka ditta e da? Ka den heite da" osv.. Hun svarer av full hals. "Ka ditta e da Elena??"...."Pikk!" kom det galant fra frøken fryd. Hun mener selvfølgelig fisk.
Onkelen holdt på å ramle ut av stolen av han lo, mens Elena ikkje skjønte bæra, for det VAR jo en pikk (fisk)
Gammel 14-10-2008, 15:06   #26
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

suupaah:
Gammel 14-10-2008, 15:41   #27
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

he he så herlig da
Amalie sier kukk til donald hu da (altså duck )
også er vi å handler på pikken (butikken) hver fredag

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 17:11   #28
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Gammel 14-10-2008, 19:45   #29
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

upsi: du kan få noen gøye blikk du da... hehe... ei jeg kjenner sa til mamman sin på bussen at ho ville ha sex og mann...
Gammel 15-10-2008, 09:58   #30
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Ikke akkurat mega-aktivitet innpå her må jeg si. KOM IGJEN JENTER!"!!!!!

Nå skal jeg straks av gårde til øvetime for bil med henger. Må egentlig le litt. Hatt lappen i 10 år, nå skal jeg ha øvelsestime igjen. Tenk om jeg stryker liksom

Neida, går vel greit...

I kveld skal jeg på "klubb" igjen. Veninnegjengen samles og spiser god mat og skravler. Vi har ei nygravert i klubben, så regner med mesteparten av praten går i den bana.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:41.