Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-10-2008, 08:30   #41
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 42

PB: hadde glatt bytta ut dagen jeg. Krangelen som kom på vei hjem kunne jeg vært foruten Men vi har ordna opp i det nå da

Har sovet på sofaen i natt jeg. Hørte at storebror kom tuslende inn til oss før jeg la meg. Og de to gutta er jaggu meg kravstore i senga og tar omtrent hele plassen Så da sov jeg like godt på sofaen for der sover jeg faktisk godt
Lurer på om vi må ut med ny seng til storebror altså. Han klager på at senga hans er så hard. Og siden den er en gammel seng så får vi ikke tak i madrasser som passer
*star* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 08:37   #42
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

da var det torsdag gitt.....

Amalie er i barnehagen..og det må jeg si er fryktelig deilig du...
I dag skal bade skrubbes...og da mener jeg SKRUBBES...heldigvis er det lite

også skal jeg til legen kl 11, også har mamma spurt om jeg vil være med på glassverket..

kjekt ooooog skummelt å være nær nabo til hadeland glassverk altså

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 10:35   #43
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 727
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

Amalie koser seg nok kjempe mye i bhg i dag Upsi! Nyt tiden alene!

I dag MÅ jeg prøve å være i ro, det var jeg nemlig ikke i går og jeg greide ikke å gå over gulvet i går kveld. Bekkenløsning OG bekkenlåsning på en gang er ikke noe gøy.... I morgen reiser jeg og mannen til København, blir nok en roooolig helg -litt kjipt! Gruer meg sååå til å være borte fra lillegutt, faktisk første gang både jeg og mannen er borte fra han samtidig. Blir nok hyppige telefoner hjem
Gammel 16-10-2008, 15:22   #44
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 877
MP Rating: 0% (0)
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.

Marilyn: så heldig som skal til Køben!! God tur!! Håper dere får en fin tur,tråss dårlig form...

Æsj,sitter her å kjeder meg litt jeg....Hatt besøk i dag,så har egentlig ingen grunn til det...men kjenner at det blir litt stille når jeg ikke jobber..
Gammel 16-10-2008, 15:29   #45
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, da har jeg en ny bokstav på førerkortet mitt (B)E!!
Gikk strålende det, og sensoren var veldig imponert over rygginga mi med hengeren. Det brukte folk å slite med, men jeg tok det på strak arm *skryte skryte*

Upsi: Amalie er nok superfornøyd med å få være i barnehagen
Gammel 16-10-2008, 15:37   #46
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis suupaah
Gammel 16-10-2008, 15:39   #47
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

jenter!

Grattis Suupaah! Imponerende

God tur til Køben Marilyn, håper formen er grei!

Jeg var også på vann-aerobic forrige mandag, Frk X, det kjentes dagene etterpå ja...

Stå på videre PB, du er kjempeflink!!

Så mange koselige episoder med de små barna... blir helt

Sambo fortalte fra hentinga i bhg i går: En liten gutt i barnehagen som skulle dra samtidig som sambo og Em, rooopa etter Emilie.... "Emiiiiiiliiiiieeee, få koooos" Sambo spurte Emilie, "skal gutten få kos Emilie?" *nikker*... rusler bort til han, gir hverandre en god klem, og vinker "hadet" til hverandre.....åååå... skullle gjerne vært der....

Synes jeg har vært så opptatt på ettermiddagene siste tiden, så jeg savner å være mer sammen med Emilie, gleder meg til heeeelg

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 16:10   #48
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Middagen står på bordet, men jeg er helt alene. Håper de kommer snart sånn at maten ikke blir kald.
Gammel 16-10-2008, 16:24   #49
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post
Middagen står på bordet, men jeg er helt alene. Håper de kommer snart sånn at maten ikke blir kald.
Oi.... jeg er sulten... hva har du lagd?

Jobber til kl 17 på torsdager, så nå kjenner jeg det ruuuuumle i magen...

Håper de kommer snart da

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 16:53   #50
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Madde 81 Vis post
Oi.... jeg er sulten... hva har du lagd?

Jobber til kl 17 på torsdager, så nå kjenner jeg det ruuuuumle i magen...

Håper de kommer snart da
Enchiladas
Den ble akkurat passe varm for gutta før de kom så det ble jo bra. Dvs storebror ville ikke ha så han spiste en brødskive uten noe på

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:39.