Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-10-2008, 22:02   #51
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 42

driver å vasker hus eg, er ferdig med 2 etg og har igjen 1 etg. Heile helga vår kommer visst til å gå så lett som bare det...
eg har bestemt at me skal rydde bort resten av det som står på andre halvdelen av loftet lørdag og søndag skal me rydde i låven, ehe, dvs den delen som var mjølkerom før. og få innredet den til å bli bod for ute saker.. neste helg skal me til trondheim og neste helg der igjen er me og borte på no..
Gammel 16-10-2008, 22:05   #52
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis m hengerlapp SG Joda d går nok fint, jeg har alltid sånn stress anfall når oppkjøringa på eksamenstiden begynner. Du kjenner meg vel igjen? Men det blir nok neppe så bra som de to siste rundene... Nå er det liksom dobbelt så mye

I dag har jeg hatt besøk av pappa D var kjekt! Lagde skikkelig husmormiddag til han, med dessert og full pakke. Koteletter med potet, grønnsaker, ertestuing og surkål Det var d eneste jeg kom på jeg er ikke den o-store-kokken her i verden, men et realt norsk husmannskost måltid kan jeg fikse Jeg er også ganske flink til å lage fiskegrateng Men å lage spennende retter og flotte sauser....ehm.. det får noen andre gjøre. Takke seg til Toro sier jeg bare

Sitter her å jobber m case oppgaver jeg, og skjønner ikke en skit. jeje.

Marilyn: god tur til køben! *misunnelig*
Gammel 17-10-2008, 08:00   #53
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

PB: Du glemte å nevne en ting til på PB-menyen som smaker NAM: Kylling/pasta salat. Den er bare nydelig god altså...så joda, jeg tror du er en liten primadonna på kjøkkenet.

Fikk lapp fra barnehagen om at dei skal ta bilde neste fredag. ka i allverden skal ej ha på jenta???! Vill ikkje pynte ho opp liksom (har hørt om foreldre som leverer barna med kjole og lakksko, vi er IKKE der for å si det sånn).
Men, er litt usikker på om ej skal velge bukse/genser eller en slags hverdagskjole med strømpebukse???!!!
Aner jo ikke om de skal ta bilde inne eller ute. Kanskje en id`e å finne ut det først. Skal de ta bilde ute klokken 0900 så er det i så fall kaldt med kjole og strømpis.
Gammel 17-10-2008, 08:24   #54
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
(fotografen klarte ikke å sjarmere frem et smil hos denne bestemte dama, så hun ser småvettskremt ut.. )

Vi hadde en lyserosa body, lyserosa strømpis og dongeri kjole

Hadde jeg skulle tatt bilde nå hadde jeg tatt denne strikkajakka. Den er så fin Liker så godt sånn raglanmønsteropplegg ....

Ja så jeg syns altså det er fint med hverdagsklær i grunn

Pastasalaten er nam ja Ikke så avansert akkurat, men den smaker

Nå er det 3 timer med sykepleie til pårørende, også er det helg Helgen startes med 2-3 timer med eksamensoppgaver Men det er no helg!

Sist endret av PlutseligBaby; 17-10-2008 kl 08:28.
PlutseligBaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2008, 08:51   #55
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

å flotte bilder da

sendte mld til barnehagen min og spurte om det kommer fotograf dit jeg ....irriterer meg, men det er så mye småplukk som irriterer meg der...så jeg tror nok dessverre ikke det blir den barnehagen til nesteår altså...

da var det fredag..fikk krise tlf i går fra babyshop, de trengte meg 3-4 timer i dag...så da får jeg stille opp da

selv om det er fredagskveld og greier he he

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2008, 09:00   #56
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,219
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

hmm.. skrev et innlegg her i sted, men det forsvant visst..

PB: Herlige bilder av vesla!!
SG: Gratulerer så mye med utvidelse av førerkortet!!
Upsi: Kjekt med litt ekstra jobbing da!

Tror Alexander begynner å bli syk nå. Han har vært snørreste lenge, men nå har han blitt mer tett og begynt å hoste. Sovet dårlig i natt, gjør visst vondt å hoste. Har sendt han i bhg i dag da, for han var i fin form i morges, og hadde ikke noe feber i går/i natt. Så har jeg bedt bhg se det an og evt ringe hvis han virker utilpass.

Fredag og helg! Deilig. Vi reiser opp i Gudbrandsdalen til svigers. Det blir kjekt. Da får vi kost oss med niesa vår også.

ha en flott helg alle sammen!
Gammel 17-10-2008, 09:02   #57
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

åååå... så fine bilder av Elida Sofie Jeg likte det første bildet kjempegodt! Hun har så herlige krøller asså

Ser antydninger til krøller hos Emilie Sofie også, men håret er ikke så langt enda... gleder meg til å se hvordan det blir.

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2008, 09:10   #58
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

Og forresten så er det H*E*L*G!!!!!!!
(og jeg har vært på pulsstep kl 6.50 i morges... det er så godt ! )

God bedring til lillegutt, Mex!

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2008, 09:14   #59
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Flotte bilder PB!!
mex: god tur
suupaah: vanskelig det der. Første året til storebror så glemte sambo å gi meg beskjed at de skulle ta bilder (fikk beskjed dagen før). Så han troppa opp i ulltøy og i tillegg forsent. Hadde heldigvis et helt kurrant skift liggende så det ble ganske bra bilde likevel.
Hadde valgt noe enkelt og "rent". Skal de være ute så hadde jeg hatt på noe tykt strikketøy hvis du har

Da er gutta levert i barnehagen. Natta var slettes ingen god natt for oss voksne. Hadde to små kravstore gutter i senga Så nå er det foten ned. Små gutter skal sove i sine egne senger om natta. Storebror skal få en ekstra madrass i håp om at det hjelper siden han klager på at senga hans er så hard.
Jeg skal gjøre husarbeid i dag. Og så skal jeg prøve å gå meg en tur i det fine været
Gammel 17-10-2008, 09:39   #60
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Får se om jeg finner noe en fin genser eller noe anna spennende. Men som sagt, vesentlig om de skal være ute eller inne og det får jeg ikkje svar på før mandag. Barnehagen er stengt i dag.

Så har vi problemet med håret da. Hun NEKTER jo å ha ting i håret. Tenkte jeg muligens skulle spør tantene om de kunne prøve å snike ei klemme (om ikkje anna) oppi håret rett før hun skal ta bilde. Helst skulle hun hatt musefletter. Hun er SÅ søt i musefletter, men hun har dem på så lenge at noen rekker å si kor søt ho er, så rasker hun dem ut igjen.
hun har temmelig langt hår nå og ser av og til ut som et lykketroll på håret i og med hun ikke vil ha noe i det.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:38.