Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-10-2008, 11:54   #71
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 42

Har hatt nesten tre lignende episoder eg og.
Førstegangen:
Eg gikk høygravid med nr 1 og låg og hvilte på hybelen, låg og venta på ein kompis,søvna selfølgelig og våkna av at det smalt i døra og det stod ein gammal narkoman i stua, han sa bare faenfaen og forsvant like raskt som han kom.

ANdre gangen i et tettbygd bygge felt, klokka var 24 og eg var akkurat ferdig med å vaske hus, skulle tømme bøtta, går igjennom kjøkkenet da eg ser at det står og ein mann og ser på meg i vindu. eg får totalt noia men greier likvell å løpe inn på kontoret og ta bil nr på mannen.
Me fekk installert alarm dagen etterpå.

Tredjegangen var i fjor vinter, eit par dager etter termin. H satt oppe og drakk jordmorkaffe og såg å ein bra film, eg hadde lagt meg kjei som eg var.
da han hadde kommet midt vei i filmen var det noen som stod og knakka på vindu inn mot garden!
Vedkommende dreiv også å lyste opp ansiktet sitt med mobilen(det blei jo bare enda skumlere!) Mannen tok sats og løpte opp trappa til andre etg, kom anpusten inn på soverommet vårt og sa at det stod en pervo på stuevindu og lyste opp ansiktet sitt
Eg fikk velta meg ut av senga og hadde på meg morgon kåpa gikk ut i gangen og såg denne mørkeskapningen ute på gården. H stod bak meg og plutselig utbryter han; det er jo mumle!
(mannen på nabogården)
Han gikk ned og lurte på hvorfor han ikkje han hadde banka på døra.
Mumle mumlet et eller annet svar, og lurte på om me hadde funnet bilnøklene hans? han hadde visst vært oppe hos oss tidligere på dagen?!

Spennende med naboer gitt..

Håper du får svar at politiet om hvem som var der pb og hva han egentlig ville
Gammel 18-10-2008, 12:05   #72
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Amalie er syk...har så vidt stemme og snørra renner
feber har hun også...

håper hun sover litt..og at søvn gjør underverker...

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 12:36   #73
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

God bedring til Amalie
PB: hjelpes Har heldigvis ikke opplevd noe sånt. Dvs svigermor skremte livet av meg engang. Sambo skulle møte henne ved midnatt engang for hun hadde vært i lag og ville ikke tusle hjem alene. Bruke penger på taxi er jo ikke et alternativ Syns det begynte å gå lang tid og sambo hadde seff ikke tatt med seg mobilen. Da hørte jeg at det tuslet rundt huset og noen prøvde seg på døra. Ikke noe mer. Blir redd og skrur av TV'en og setter på alarmen (hun har ikke alarm i hele huset). Hører så det tusler rundt på terrassen og prøver døra der.
Hører ingen stemmer eller noe. Så en stund etterpå hører jeg stemmen til sambo. Er jo svigermor som har tusla rundt huset og jeg kan bare ikke fatte at hun ikke så at jeg så på TV eller at hun ropte på meg. Jeg var livredd og forbanna på en gang.

Da har vi vært en liten runde i byen. Nå sover lillebror og etterpå skal vi til svigermor. Yngste kusina kommer dit så da får gutta lekt litt
Gammel 18-10-2008, 20:10   #74
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

PB. ikke noe gøy opplevelse det nei....
men det skjer på landet også bare så det er sagt.... vi bor på landet og her er det 5 hus og totalt 8 bopeler. for å gjøre historien kort. naboen under er skikkelig dophue. 1 gang kom han inn og låste døra etter seg,var mannen min som var hjemme, 1 annen gang var han på døra til naboen(hadde da samtale med huseier) 3 ganger tok han helt av. løp inn i leiligheten til naboen og skreik at de kommer å tar meg. helt vill i blikket,. da kontakta vi politeiet. og 1 mnd etterpå var han flytta og jeg kunne ta ned teppe fra kjøkken vinduet,
Gammel 18-10-2008, 20:52   #75
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Pluttis: isjda.

Er bare glad jeg ikke møtte på de som flytta inn på gårdsplassen vår da vi bodd ei ei falleferdig rønne. Vi hadde 5 campingbiler utenfor og plutselig dro det en og en kom tilbake. Trodde bare han som bodde der hadde kjøpt ny vogn. Men midt i påskeferien (noen dager senere enn vogna kom) ble vi oppringt av politiet og de lurte på om vi var hjemme. Neida, da hadde de nye "leieboerne" tømt huset og det var fullt av sprøytespisser over alt

Stille og rolig her nå. Vi har yngste kusine på overnatting i dag så det blir nok fullt kjør her i morra tidlig
Gammel 18-10-2008, 21:32   #76
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

når huseieren kom inn i leiligheten var det katte og hundre dritt og piss over alt. måtte pusse om for ca 60 tusen....
etter det har han begynt å ta depositum
Gammel 19-10-2008, 11:31   #77
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Fatter ikke hvorfor lillebror skal opp så tidlig. Neste søndag vil klokka vise 5 når han står opp.

Solgte akkurat en trappegrind. Så viste det seg at hun som skulle ha den bor like borti gata. Hun skulle ha den til en søt liten valp som hun hadde med. Lillebror ble hel oppslukt
Gammel 19-10-2008, 19:23   #78
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Da var Loftet ferdig rydda og klart for trinn 2
Nemlig isolere det og legge gulv der skal¨bli så deilig!!
Da har me bare igjen å pusse opp badet i 2etg så har me gått over alle romma her

Upsi: Hvordan er formen til amalie?
Gammel 19-10-2008, 19:42   #79
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Da var Loftet ferdig rydda og klart for trinn 2
Nemlig isolere det og legge gulv der skal¨bli så deilig!!
Da har me bare igjen å pusse opp badet i 2etg så har me gått over alle romma her

Upsi: Hvordan er formen til amalie?

så flinke dere er da :klappe:

Amalies form er heldigvis litt bedre..snørrer og hoster litt enda...men vært såpass at vi var ute en tur i dag

blir det så dere kommer i morgen?

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 19:55   #80
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

PB: OH MY GOD!!!!!
Ej e seriøst husredd, så ej hadde sett svart på kvelder aleine etter en sånn episode. Herregud for en skremmende opplevelse. Tar i døra liksom, tenk om den hadde vært åpen???!!! Gudene vite ka skapningen ville da. *GRØSS*

I helga har vi hatt skikkelig hus-helg. I går brukte vi hele dagen til å vaske hus, sette opp skyvedørsgarderobe og generelt ordne rundt i huset. I dag var det litt husarbeid igjen før ej satte i gang med å bake (skrukkete) bolla og laga vafla. Fikk besøk av søskena mine med partner. Så kom svigers oppom en tur også.
No sitt ej å venta på siste episode av Himmelblå. ME LIKE A LOT!

Elena fikk forresten en fin strikkakjole (ikkje sånn pyntefin, men mer sånn hverdagskjole) av mamma og dei i går. Veldig fin samtidig så den er varm. Så tenkte kanskje den kunne brukes på bildet på fredag??!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:00.