Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-11-2008, 14:53   #11
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: uke 47

Tusen takk jenter
Gammel 17-11-2008, 20:50   #12
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med dagen til begge to

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 21:45   #13
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med dagen begge to

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 18-11-2008, 11:18   #14
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff, gutta var ikke enkle å levere i dag. Lillebror surva, men ga seg da de gikk ut (jeg kledde på han siden de drev på når vi kom). Storebror stortuta Aner ikke helt hva som plagde han da.

Lurer på om jeg har en tett tårekanal på høyre øye eller noe. Er skikkelig ømt inne i hjørnet og vondt når jeg blunker.
Jaja, skal snart på jobb. Er bare 4 timer da så forhåpentligvis går det fort.
Gammel 18-11-2008, 11:21   #15
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå har det komt vinter hit, og den skal visst være her noen dager også. Er meldt snø til over helga.

i dag var jeg trøtt,djeezes! nSnuppehøna fant ut at ho sku vokne kl 0600. Blir bare tidligerer og tidligere det her. I helgene vokner hun halv 7.
Jeg er borskjemt da, for sambo spretter som regel opp og tar henne. Morsdag hber helg jeg.

Nå er jeg skrubbsulten, snaaart lunch!
Gammel 18-11-2008, 13:01   #16
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Her kom det barn på døra 7:30 i dag....hun andre kom ikke for de hadde fått omgangsyken. Vi hadde det her i går.Men det varte liksom i 3-4 timer bare,så var det over ....Heldigvis.

I dag har vi vært ute og gått en liten tur i feltet her...men gosh for noen trassige jenter jeg hadde meg på tur....Gå selv nei,erru gæern...Hadde bare med meg en enkel vogn jeg,for trodde vel igrunn ikke det skulle være noe stas og sitte oppi der. Der tok jeg styggelig feil,de krangla og sutra som bare det,så for og si det sånn,så blei ikke den turen veldig lang.

Nå har de lagt seg,og det er fred og ro i heimen.

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2008, 17:38   #17
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

God aften.
Kjedelig på jobb i dag. Ikke så mye folk og vi stod tre stykker og blomstra til tider. Rydda rundt i butikken ble gjort x antall ganger.
Kom nesten for sent i barnehagen også når jeg skulle hente. Tok meg en evighet å komme meg fra jobben og opp dit og det er ikke lange biten altså.
Gammel 18-11-2008, 18:41   #18
Juniormedlem

Morgan_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 32
Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.

Heisann, lenge siden

Har hatt en liten pause, så måtte lage meg ny profil nå. Prøver å gjøre den så lik som forrige gang

Har fulgt med dere hele tiden, men ikke fått skrivd noe..

Tiden går fryktelig fort, snart er minsten 2 år
Gammel 18-11-2008, 20:30   #19
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Velkommen tilbake, Morgan

Jeg har vært på kino i kveld m storesøs high school musical III De er litt irriterende den gjengen, Men Vero var storfornøgd så da er jeg fornøgd!
Endelig litt kvalitetstid med jenta mi

Nå er det bøndene og senere greys!
Gammel 18-11-2008, 21:01   #20
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Æsj, har vondt i hodet. Sikkert en reaksjon fra timen i går (naprapat).

Hei hei Morgan
Så koselig da PB
suupaah: vil også ha snø

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:28.