*star*: Joda, snø er greit nok det....men ikke snøSTORM!!!

...eller, jo egentlig. Koselig å sitte inne da
I dag var det etteller anna rart med Elena. Til vanlig er det bare å legge henne i senga, si god natt..så sover hun innen 5 min.
Vi begynte med vanlige rutinene som bad, pusse tenna og synge natta sang. So far no problem.
Så gikk vi inn på soverommet og hun begynte å småynke seg. La ho i senga og DA begynte det. Det var ikke snakk om gråting, det var vræling. Sånn type som om man tar i det man kan og vræler. Litt sånn hes vræl. Hun var helt hysterisk!! Det var så ekkelt, for det var ikke bare sutring liksom.
Jeg måtte til slutt holde henne med litt makt og prøve å roe henne ned. Holdt hendene med ene hånda og sang rolig mens ej strauk ho på magen. Da, sakte men sikkert roet hun seg ned. Til slutt sovna ho.
Skjønna ikkje ka det var, har ikke sett jenta sånn før jeg. Får se hvordan det er i morga, om det er likedan da. Kan jo være hun var overtrøtt eller noe, men ingen som sa noe om at hun hadde sovet dårlig i barnehagen heller...
Nei huff, dette var ekkelt. Nesten som hun var hysterisk redd,men...kan liksom ikkje skjønne det kan være det heller??!