Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-11-2008, 21:36   #21
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: uke 47

*star*: Joda, snø er greit nok det....men ikke snøSTORM!!!...eller, jo egentlig. Koselig å sitte inne da

I dag var det etteller anna rart med Elena. Til vanlig er det bare å legge henne i senga, si god natt..så sover hun innen 5 min.
Vi begynte med vanlige rutinene som bad, pusse tenna og synge natta sang. So far no problem.
Så gikk vi inn på soverommet og hun begynte å småynke seg. La ho i senga og DA begynte det. Det var ikke snakk om gråting, det var vræling. Sånn type som om man tar i det man kan og vræler. Litt sånn hes vræl. Hun var helt hysterisk!! Det var så ekkelt, for det var ikke bare sutring liksom.

Jeg måtte til slutt holde henne med litt makt og prøve å roe henne ned. Holdt hendene med ene hånda og sang rolig mens ej strauk ho på magen. Da, sakte men sikkert roet hun seg ned. Til slutt sovna ho.

Skjønna ikkje ka det var, har ikke sett jenta sånn før jeg. Får se hvordan det er i morga, om det er likedan da. Kan jo være hun var overtrøtt eller noe, men ingen som sa noe om at hun hadde sovet dårlig i barnehagen heller...
Nei huff, dette var ekkelt. Nesten som hun var hysterisk redd,men...kan liksom ikkje skjønne det kan være det heller??!
Gammel 18-11-2008, 21:55   #22
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

suupaah: nei stormen kan du ha for deg selv
Håper det bare var et engangstilfelle
Gammel 18-11-2008, 21:55   #23
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

vettu, nesten slik du skriver var amalie her om dagen og...men jeg fikk gått ut av rommet før hun plutselig vrææælte til...helt umulig å få kontakt med henne..tok henne ut av senga, satte oss på gostolen vi har på rommet og jeg prøvde å prate til henne..

etterhvert kommer det ett ord fra henne...pipip sa hun...mens hun hiksta..hva sier jeg..er da ingen pipip der...

pipip malie nese sier hun..

jeg tenker..jøss har hun hatt mareritt kanskje..skryr på lyse..og ser oppi senga...og der ligger det en haldauv svæææær spyflue

tok den opp og spurte amalie hva det var..

pipip sa amalie da..

daaakar...var redd hu ja...

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2008, 22:13   #24
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

uffda, stakkars Amalie
Gammel 18-11-2008, 23:07   #25
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff da, staaakkars Amalie da.

Jeg tenker og knaker på hva det kan være...og det slo meg at hun muligens er mørkeredd??Kan det være mulig tror dere?
Hun har jo vært overtrøtt før, men det har da ikke vært sånn hysteri av den grunn.
Vurderer å kjøpe en lampe med svakt lys for å se om det kan hjelpe dersom det ikke gir seg.

Såg så vidt innom NRK nå for litt siden, da var det vist en scene fra der en mor hengte sine egne barn. Jeg tar sånne ting så innmari innpå meg, blir så forbanna og lei inni meg at jeg vet ikke hva jeg skal si. Rakk å svitsje videre før det ble for ille, klarer ikke se sånt altså.
Sån som den saken i vg for litt siden...om foreldra som hadde mishandlet sin egen sønn på 2 år til døde. Blir så trist av å høre om sånt altså...
Gammel 19-11-2008, 10:47   #26
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

jenter!
Nå snør det
5 onsdager igjen til jul nå
Gammel 19-11-2008, 11:21   #27
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Det snør det snør, tiddelibom......

Har vært og bestilt oss spisebord vi Ikke mitt førstevalg, men vi er jo to som skal bestemme og sambo falt helt for dette. Så nå bør det komme før jul, men det skulle visstnok ikke være noe problem. Stolene som hørte til var kjempegode å sitte i, men de venter vi nok litt med. Kjøper stoler fra IKEA i første omgang.

Er foreldrekaffe i barnehagen i dag så det blir nok morro.
Gammel 19-11-2008, 12:17   #28
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

ååå jag den snøen hit og da jenter...jeg viiiiiiiiiiiiiil ha snøøøøøøøøøø!!

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2008, 12:27   #29
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Kom ikke akkurat all verden med snø da
Gammel 19-11-2008, 13:16   #30
Juniormedlem

Morgan_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 32
Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.

Snøen kan godt la vente på seg litt til for min del

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:04.