Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-11-2008, 21:02   #11
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: uke 48

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Hei hei NY uke.. snart bare 3 uker til eksamen...

Jeg vurderer å pynte til jul 1. desember jeg Jeg er jo borte i jula og vil nyte pynten min.. hm.. må vurderes

IKKE juletre da seff! Men litt sånn her og der

SG: søndag passa dårlig d gitt, fant plutselig ut at det er julegrantenning og teater på skolen ... men kan vi gjøre d Lørdag istede??? ISSE: sett av lørdag inntil videre, til vi har snakka m deg
Åh, ja selvfølgelig! Når begynner julegrantenninga forresten? er det kl 1800?? Er så koselig.
Lørdag ja...hmm, elena skal overnatte med besteforeldra fra fredag til lørdag, så da sover hun sikkert dubben der....men på ettermiddagen kanskje? (i 3 tia?)
Gammel 24-11-2008, 21:47   #12
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

suupaah og PB: SHERA? Hehe, no har e gått glipp av nokke....

ÅÅÅÅ, som jeg gleder meg til juuul. Vi lager julegaver i bhg, og skal lage pepperkaker denne uka, så skal vi selv pynte til advent med lilla her i hus..Vi pynter ikke før lillejulaften. Litt trist i år da, siden vi skal reise til svigers lillejulaften, så må nok fremskynde det kanskje 1 uke før julaften..Vi får se. Gleder meg til jul uansett!
Gammel 24-11-2008, 22:28   #13
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,177
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fjordalv Vis post
Jeg tror småtrollet har fått vannkopper! Jeg skjønner i hvertfall ikke hva annet det kan være. Foreløpig ser det ikke ut til at det plager henne så mye, så det er gjerne like greit at hun får det nå og ikke langt oppi skolealder.
Huff, ene sønnen til vennina mi har også vannkopper nå. Denne høsten/vinteren er den vist ganske hissig, for det er en del barn som har havnet på sykehuset pga anfall på lillehjernen...om jeg ikke husker helt feil av hva ho sa Han ble helt slapp i kroppen og klarte ingen ting selv...ikke flytte på kroppen i det hele tat. Håper dere slipper unna det da! (ikke meningen å skremme, men vil gjerne gjøre deg litt obs på at sånt kan skje)
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2008, 08:53   #14
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei det er kl 14.00 serru... =) Først grantenning, så jul i nørvasund kl 15. så kafe etterpå og utover mot 18.00. Så da blir det litt dårlig tid på lekeland syns jeg.

Isse: vi snakka om lekeland.

Lørdag kl 15.00 er helt OK for meg!
Gammel 25-11-2008, 09:19   #15
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, da var det sykdom her i heimen også..
Er så unødvendig.. Vi var på pizza hos svigers på lørdag, slik det er hver lørdag... Og da var søskenbarnet til AJ og TA der med SPYSYKEN!!!!
Og ingen hadde sendt melding til oss å gitt beskjed at det var noen med spysyken der.. Så jeg er så irritert. Med god grunn synes jeg
Er det ikke vanlig å holde barn hjemme når de kaster opp? De viste jo at vi kom med AJ og TA, og TA er jo ikke tre mnd engang..

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2008, 12:24   #16
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Da hadde jeg blitt sint altså lijander
Vi sier alltid fra at gutta evt ikke er helt i form hvis vi skal ha besøk/skal på besøk. Og sier gjerne også fra hvis gutta blir syke etter at vi har hatt besøk sånn at de vi har vært hos/eller vært hos oss er obs på det.

Da har jeg vært ute og brukt alt for mye penger. Kjøpt julegave til storebror og ulltøy til begge. Måtte ha nye gardiner også
Gammel 25-11-2008, 21:15   #17
Seniormedlem

Isse sin avatar

Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg må se det litt an. Pappa reiser etter neste helg tilbake til egypt, og vi skulle ha julebord før han drar. Vi kan ikke helga før han drar fordi sambo har julebord fredag, og jeg lørdag, så det blir evt denne helga, og da tror jeg det blir lørdagen. Men jeg sier fra når jeg har snakka med de om det. Jeg tenkte de sikkert ville begynne tidlig på dag slik at Victor og får være med å feire litt jul med besten sin
Gammel 25-11-2008, 21:16   #18
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 652
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tingeling84 Vis post
Huff, ene sønnen til vennina mi har også vannkopper nå. Denne høsten/vinteren er den vist ganske hissig, for det er en del barn som har havnet på sykehuset pga anfall på lillehjernen...om jeg ikke husker helt feil av hva ho sa Han ble helt slapp i kroppen og klarte ingen ting selv...ikke flytte på kroppen i det hele tat. Håper dere slipper unna det da! (ikke meningen å skremme, men vil gjerne gjøre deg litt obs på at sånt kan skje)

Nei, her er det fortsatt full fart. Dårlig matlyst og gretten fordi hun ikke får gå ut, litt ekstra mammaklenging, spesielt nattestid, men hun har ikke engang feber. Men masse blemmer på steder der man absolutt ikke burde ha blemmer Jeg har en a-dermaspray som hjelper til å tørke dem ut og kjøle ned, men det er tydelig at det klør likevel.
Gammel 25-11-2008, 21:43   #19
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Æsj, kroppen gjør opprør. Vondt både her og der.
Gammel 26-11-2008, 02:27   #20
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Godt at vi er flere som reagere på det da, Star.

Hvorfor skal de sende så mange CSI episoder idag? Fire episoder...jeg får jo aldri lagt meg. Elsker CSI

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:46.