|
 |
|
24-11-2008, 21:02
|
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
|
Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby
Hei hei  NY uke.. snart bare 3 uker til eksamen...
Jeg vurderer å pynte til jul 1. desember jeg  Jeg er jo borte i jula og vil nyte pynten min.. hm.. må vurderes
IKKE juletre da seff! Men litt sånn her og der
SG: søndag passa dårlig d gitt, fant plutselig ut at det er julegrantenning og teater på skolen ... men kan vi gjøre d Lørdag istede??? ISSE: sett av lørdag inntil videre, til vi har snakka m deg 
|
Åh, ja selvfølgelig! Når begynner julegrantenninga forresten? er det kl 1800?? Er så koselig.
Lørdag ja...hmm, elena skal overnatte med besteforeldra fra fredag til lørdag, så da sover hun sikkert dubben der....men på ettermiddagen kanskje? (i 3 tia?)
|
24-11-2008, 21:47
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
|
suupaah og PB: SHERA? Hehe, no har e gått glipp av nokke....
ÅÅÅÅ, som jeg gleder meg til juuul. Vi lager julegaver i bhg, og skal lage pepperkaker denne uka, så skal vi selv pynte til advent med lilla her i hus..Vi pynter ikke før lillejulaften. Litt trist i år da, siden vi skal reise til svigers lillejulaften, så må nok fremskynde det kanskje 1 uke før julaften..Vi får se. Gleder meg til jul uansett!
|
24-11-2008, 22:28
|
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,177
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Fjordalv
Jeg tror småtrollet har fått vannkopper! Jeg skjønner i hvertfall ikke hva annet det kan være. Foreløpig ser det ikke ut til at det plager henne så mye, så det er gjerne like greit at hun får det nå og ikke langt oppi skolealder.
|
Huff, ene sønnen til vennina mi har også vannkopper nå. Denne høsten/vinteren er den vist ganske hissig, for det er en del barn som har havnet på sykehuset pga anfall på lillehjernen...om jeg ikke husker helt feil av hva ho sa  Han ble helt slapp i kroppen og klarte ingen ting selv...ikke flytte på kroppen i det hele tat. Håper dere slipper unna det da! (ikke meningen å skremme, men vil gjerne gjøre deg litt obs på at sånt kan skje)
|
25-11-2008, 08:53
|
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
|
Nei det er kl 14.00 serru... =) Først grantenning, så jul i nørvasund kl 15. så kafe etterpå og utover mot 18.00. Så da blir det litt dårlig tid på lekeland syns jeg.
Isse: vi snakka om lekeland.
Lørdag kl 15.00 er helt OK for meg!
|
25-11-2008, 09:19
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
|
Ja, da var det sykdom her i heimen også..
 Er så unødvendig.. Vi var på pizza hos svigers på lørdag, slik det er hver lørdag... Og da var søskenbarnet til AJ og TA der med SPYSYKEN!!!!
Og ingen hadde sendt melding til oss å gitt beskjed at det var noen med spysyken der.. Så jeg er så irritert. Med god grunn synes jeg 
Er det ikke vanlig å holde barn hjemme når de kaster opp? De viste jo at vi kom med AJ og TA, og TA er jo ikke tre mnd engang..
|
|
|
25-11-2008, 12:24
|
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
|
Da hadde jeg blitt sint altså lijander 
Vi sier alltid fra at gutta evt ikke er helt i form hvis vi skal ha besøk/skal på besøk. Og sier gjerne også fra hvis gutta blir syke etter at vi har hatt besøk sånn at de vi har vært hos/eller vært hos oss er obs på det.
Da har jeg vært ute og brukt alt for mye penger. Kjøpt julegave til storebror og ulltøy til begge. Måtte ha nye gardiner også
|
25-11-2008, 21:15
|
|
|
Seniormedlem
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
|
Jeg må se det litt an. Pappa reiser etter neste helg tilbake til egypt, og vi skulle ha julebord før han drar. Vi kan ikke helga før han drar fordi sambo har julebord fredag, og jeg lørdag, så det blir evt denne helga, og da tror jeg det blir lørdagen. Men jeg sier fra når jeg har snakka med de om det. Jeg tenkte de sikkert ville begynne tidlig på dag slik at Victor og får være med å feire litt jul med besten sin
|
25-11-2008, 21:16
|
|
|
Supermedlem
Sted: Bergen
Meldinger: 652
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Tingeling84
Huff, ene sønnen til vennina mi har også vannkopper nå. Denne høsten/vinteren er den vist ganske hissig, for det er en del barn som har havnet på sykehuset pga anfall på lillehjernen...om jeg ikke husker helt feil av hva ho sa  Han ble helt slapp i kroppen og klarte ingen ting selv...ikke flytte på kroppen i det hele tat. Håper dere slipper unna det da! (ikke meningen å skremme, men vil gjerne gjøre deg litt obs på at sånt kan skje)
|
Nei, her er det fortsatt full fart. Dårlig matlyst og gretten fordi hun ikke får gå ut, litt ekstra mammaklenging, spesielt nattestid, men hun har ikke engang feber. Men masse blemmer på steder der man absolutt ikke burde ha blemmer  Jeg har en a-dermaspray som hjelper til å tørke dem ut og kjøle ned, men det er tydelig at det klør likevel.
|
25-11-2008, 21:43
|
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
|
Æsj, kroppen gjør opprør. Vondt både her og der.
|
26-11-2008, 02:27
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
|
Godt at vi er flere som reagere på det da, Star.
Hvorfor skal de sende så mange CSI episoder idag? Fire episoder...jeg får jo aldri lagt meg. Elsker CSI
|
|
|
 |
|
| Diskusjonsverktøy |
|
|
| Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:46.
|