suupaah: det var utrooolig dumt da! Men som deg, ville jeg ikke betalt for noe jeg ikke var fornøyd med. Når han er så dårlig ville jeg iallefall ikke brukt pengene på det nei! Mye bedre å ta bilde selv da ja
Vi skal til fotografen igjen i januar. Vi fikk ta 2 betal for 1, og har ikke bestilt noe enda. Var utrooolig mange vi likte, men vi klarte ikke bestemme oss, og ville vente til vi hadde tatt 2-årsbilda også, så kanskje vi kunne kombinere bilder litt. Da jeg rinte å bestlte følte jeg meg rett og slett som en idiot..Først spurte jeg om dette, og spurte om bildene vi tok sist fortsatt lå der slik at vi kunne bestille bilder sammen etter neste fotografering..Og da fikk jeg til svar: "Kjøpte du INGENTING sist??" "eeehm, nei, ville vente å se hvordan 2-års bilda ble, slik at vi kunne plukke utifra alle." og fikk til svar: "Jammen han forandrer jo seg så mye på den tida, at jeg burde jo kjøpe mye fra begge" (sa ikke ordrett det, men på en sånn måte at jeg bare følte meg dum...) Også Hun fotografen vi hadde sist var så flink, men hun er i permisjon på den tida..Så jeg føler at denne gangen blir stikk motsatt av sist...
Jeg spurte også om det gikk an å kjøpe filene..jeg forstår det er dyrt, men jeg kunne tenkt meg å lekt litt med noen av dem selv. Og da fikk jeg til svar: "Vi lever ikke på å
ta bilder altså. " Hele samtalen fikk meg til å føle meg uvelkommen altså...Det første var at jeg spurte om det var mulighet å få plass før jul...Men det var det absolutt ikke, og jeg fikk en lang forklaring på at denne tida er det fullt for lenge siden, og ikke sjans og blablabla..
Jeg booka en lørdag, og spurte når på dagen de holder åpent..Jeg ringte også på en lørdag og klokka var 15, det var derfor jeg stusset på svaret jeg fikk.
Vi holder åpent til 13, MAX 14, ikke lenger enn det i helga! Så jeg følte jeg ringte og forstyrret..Såklart kunne jeg sjekket åpningstider før jeg ringte, men sånn ble det ikke, og jeg synes han kunne svart skikkelig..Hvis det var så fælt å ta telefonen kunne han vel heller la være..
Håper det bare var jeg som overreagerte..
Pb: kos deg ikveld!