Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-11-2008, 08:27   #51
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: uke 48

Torsdag!!!
Hellu jenter!!
sitter og gnafser klementin, deilig og steinfri nå
Skal gjøre sist innsats på julekorta i dag, håpet var å få det avgårdet til mandagen.. har bare tenkt på det i en mnd nå så
Gammel 27-11-2008, 08:46   #52
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har store planer om å gjøre unna mange julegaver i dag. Åpner ny lekebutikk i by'n i dag så gavene til gutta fra svigermor skal ordnes hvertfall. Må se om jeg finner gaver til disse jentene også, men det er mye vanskeligere
Gammel 27-11-2008, 08:47   #53
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

god morgen

i dag er jeg hjemme alene..åååå det er så deilig... har tenkt å gå løs på stua i dag...shine opp litt...og kanskje henge opp julegardinene

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2008, 09:08   #54
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Isse Vis post
suupaah og PB: Jeg kan hverken denne helga eller neste. Iallefall ikke planlegge noe..Denne helga er det julebord her hjemme slik jeg trodde, også skal vi til sambos mormor på besøk, det er julegate i moloveien søndag som jeg kunne tenkt meg å fått med meg...men vet ikke om jeg rekker det..for denne helga må aalt gjøres av pynting, rydding, vasking og slikt. Neste helg er det julebord for sambo fredag, og for meg lørdag... dvs søndag = ikke helt oppegående

Jeg må bare si det: HJELP, så fort dagene går, det er jo ikke lenge igjen til jul, og jeg som synes det nettopp var sommer
Ja, men ka med 13 eller 14 desember da??
Vi må jo for all dek klare å møtes før jul *sukk* Men det er som du sier Isse...Dagene FLYR!
Gammel 27-11-2008, 14:05   #55
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jepp, da er julegavene ferdig
Men nå er jeg gåen altså
Gammel 27-11-2008, 16:18   #56
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av suupaahGirl Vis post
Ja, men ka med 13 eller 14 desember da??
Vi må jo for all dek klare å møtes før jul *sukk* Men det er som du sier Isse...Dagene FLYR!
Helga før eksamen d
Gammel 27-11-2008, 18:06   #57
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 594
Blogginnlegg: 1
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Helga før eksamen d
Samme her
Gammel 27-11-2008, 19:24   #58
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

PB:Hmm...desember er en travel mnd. Får gå i tenkeboksen litt å se om vi finner ut noe anna lurt

-----

I dag fikk vi barnehagebildene...jeg ble virkelig skuffa. Elena såg IKKE ut som seg selv. De i barnehagen sa det samme. Hun er ei livlig, blid jente...men på bildene ser hun redd,lei seg ut og rett og slett virkelig utilpass ut. Han hadde også tatt profibildet på en sånn måte at det rett og slett ikke ble fint! Av hele avdelingen var det FÅ som var fornøyd.
Tror jeg rett og slett dropper å kjøpe bilder derfra.Han var, i tillegg til å være skitdårlig, megadyr!
Vurdere å kle opp Elena i samme klærne og ta et bilde hjemme og ha det på veggen i steden. Syns det er litt trist å henge opp et bilde som viser at hun rett og slett er redd, daakar.
Men men, hadde ikke de store forventningene da de hadde sagt at han fotografen hadde NULL barnetekke og at hele fotoseansen ble bare kaos. Likavel, hadde trodd de ble LITT bedre da

Sambo er på julebord i Kristiansund i dag til i morgen. I morga skal vi på innflytningsfest til en kompis
Gammel 27-11-2008, 20:21   #59
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Supah..: Så kjedelig da Vi heller kjøpte ikke så mange fotografbilder fordi hun var så gravalvorlig på dem. Det er jo ikke rart, kommer totalt ukjent og skal prøve å få dem til å le... Og ja, det er svindyrt! Jeg syns ofte private bilder er mye finere! Har som du vet, bare private bilder på veggene her jeg - og jeg syns de er innmari fine! Hvis man tar favorittbildet, zoomer på ansiktet, sort hvitt eller hva man måtte ønske og vips - kjempefint bilde!

Ja jeg vet ikke om jeg får d til i desember rett og slett jeg Neste helg skal vi enten få besøk av familie evt dra til surna og fikse selskap på hytta (elida 2 år) så da går d vekk en hel helg som jeg egentlig ikke har råd å miste ... Blir nok med disse fargede tankekartene mine i baklomma Pugge når det pugges kan

Men nå må jeg stikke, skal besøke en veninne i kveld sjalabais!*****
Gammel 27-11-2008, 21:22   #60
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

suupaah: det var utrooolig dumt da! Men som deg, ville jeg ikke betalt for noe jeg ikke var fornøyd med. Når han er så dårlig ville jeg iallefall ikke brukt pengene på det nei! Mye bedre å ta bilde selv da ja

Vi skal til fotografen igjen i januar. Vi fikk ta 2 betal for 1, og har ikke bestilt noe enda. Var utrooolig mange vi likte, men vi klarte ikke bestemme oss, og ville vente til vi hadde tatt 2-årsbilda også, så kanskje vi kunne kombinere bilder litt. Da jeg rinte å bestlte følte jeg meg rett og slett som en idiot..Først spurte jeg om dette, og spurte om bildene vi tok sist fortsatt lå der slik at vi kunne bestille bilder sammen etter neste fotografering..Og da fikk jeg til svar: "Kjøpte du INGENTING sist??" "eeehm, nei, ville vente å se hvordan 2-års bilda ble, slik at vi kunne plukke utifra alle." og fikk til svar: "Jammen han forandrer jo seg så mye på den tida, at jeg burde jo kjøpe mye fra begge" (sa ikke ordrett det, men på en sånn måte at jeg bare følte meg dum...) Også Hun fotografen vi hadde sist var så flink, men hun er i permisjon på den tida..Så jeg føler at denne gangen blir stikk motsatt av sist...
Jeg spurte også om det gikk an å kjøpe filene..jeg forstår det er dyrt, men jeg kunne tenkt meg å lekt litt med noen av dem selv. Og da fikk jeg til svar: "Vi lever ikke på å ta bilder altså. " Hele samtalen fikk meg til å føle meg uvelkommen altså...Det første var at jeg spurte om det var mulighet å få plass før jul...Men det var det absolutt ikke, og jeg fikk en lang forklaring på at denne tida er det fullt for lenge siden, og ikke sjans og blablabla..

Jeg booka en lørdag, og spurte når på dagen de holder åpent..Jeg ringte også på en lørdag og klokka var 15, det var derfor jeg stusset på svaret jeg fikk.
Vi holder åpent til 13, MAX 14, ikke lenger enn det i helga! Så jeg følte jeg ringte og forstyrret..Såklart kunne jeg sjekket åpningstider før jeg ringte, men sånn ble det ikke, og jeg synes han kunne svart skikkelig..Hvis det var så fælt å ta telefonen kunne han vel heller la være..

Håper det bare var jeg som overreagerte..

Pb: kos deg ikveld!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:12.