I dag har jeg levert mappeeksamen. den skal egentlig ikke leveres før den 12., så jeg var naturligvis den første fra kullet

som leverte. Hun hadde ikke laget boks for våre eksamensmapper enda, og måtte finne frem signeringslisten... Men fy fasan så godt å bli kvitt den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå får det bare bære eller briste
Så er dt neste som står for tur da, skoleeksamen den 18. Har siiiinsykt mye jeg skal lese og forstå før den tid.. gad! Heldigvis har vi lesefri sone fra 16-20 hver dag! Så da benytter jeg tiden til å kose meg med jentene! Vi skal nok få baket litt og vasket litt og pyntet litt

kalenderne er klare også! Må bare pakke inn og henge opp!
Har vært å lest litt med gruppa i dag. Utrolig kjekt! Vi er ganske mye hos Berit for hun har hund, så da smører jeg med litt snitter eller kjøper med meg litt godis så hun slipper å stå for alt når hun holder hus for oss. Hennes hjem har jo blitt rene lesesalen

Men snilt da!

så diskuterer vi og øker forståelsen! Det er lettere å forstå når noen forklarer for enn, enn ålese en grøt med bokstaver i en bok - syns jeg! Men det er så himla masse!!! Men det er en viktig eksamen! Det er nå sykepleiebiten kommer inn, og vi lærer stadig nye ting under lesinga
Tenk at når jeg er ferdig m denne så er det bare ETT semester igjen

herlig altså

Kan nesten ikke vente

SKal danse ut av høgskolen til sommeren jeg
Nå står håvard og lager middag, og jeg skal rydde litt

vero skal på overnatting i kveld, og jeg tror jeg skal unne meg litt kjærestetid på en fredagskveld og glemme bøkene. Elida står på gulvet og danser med dukka i armlenet

Hun elsker musikk og elsker å danse! Har filmet henne litt, så kansje dere får se

I tillegg er hun så flink å prate for tiden, og teller til 10 og kjenner igjen mange former når vi tegner for henne (stjerne, hjerte osv osv ) Flinke jenta som snart er TO år

Tida flyr
Men nok fra denne skravlebøtta! Vi prekas :vinker: