Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-11-2008, 22:51   #61
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: uke 48

Sånn nå er jeg hjemme igjen Jeg og Berit har pugga postoperative komplikasjoner og løst litt verdensproblem Kjekt å ha noen å lese med

Herregud, Isse, så respektløst!! Det er ikke bare bare å handle bilder hos fotograf, det er sikkert. Bryllupsbildene... 400 vakre bilder... og hvordan skal man få råd til å kjøpe dem? D blir ikke engang julegaver i år med brudebilder... kan rett og slett ikke bruke over 1000 kr per besteforelder/forelder (vi har jo maaange også). Så vi har utsatt d hele til neste år. Fotografen min sa heldgivis at det var normalt å vente litt etter en så stor dag.. selv om ejg følte meg dum jeg også som ikke skulle ha noe annet enn takkekort (som i seg selv var dyrt) i første omgang

Vi må komme på noe lurt ja! Så vi får møttest! Jeg tåler å slippe bøkene et par timer altså, hvis vi kan komme på noe lurt Trenger litt avbrekk av og til også!

Gleder meg til jul jeg Kan nesten ikke vente
Gammel 28-11-2008, 09:01   #62
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

åååååååå jeg også gleder meg til jul

har hengt opp julegardinene i dag...og i løpet av morgendagen kommer nok stjærnene mine opp

åååå som jeg elsker denne tiden altså..

(for meg er julen fra 1.-24.desember....romjulen er bare etterdønninger og restespising )

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 10:08   #63
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

forresten...jeg og sambo skal på grease i dag

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 10:17   #64
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
åååååååå jeg også gleder meg til jul

har hengt opp julegardinene i dag...og i løpet av morgendagen kommer nok stjærnene mine opp

åååå som jeg elsker denne tiden altså..

(for meg er julen fra 1.-24.desember....romjulen er bare etterdønninger og restespising )

Enig med du...Julen for meg er også tiden FØR jul. Forventninger og kosetid med adventkalender og pynting. SÅ koselig!
Etter juleaften er liksom julen over for meg, på en måte
Gammel 28-11-2008, 11:21   #65
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Da var det jaggu meg fredag igjen. Skal på jobb kl.12 og jobber til 18 i dag. I morgen er det på'n kl.9.
Satt og pakket inn kalendergavene i går kveld. Er sjeleglad jeg kjøpte sånne kalenderposer på jobben, for ellers hadde det blitt veeeeeldig mye småpakking Så nå er det bare å plukke frem posene og jeg husket heldigvis å sette dato på pakkene sånn at det ikke blir tull (og navn siden de får forskjellig noen dager).
Gammel 28-11-2008, 11:32   #66
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av suupaahGirl Vis post
Enig med du...Julen for meg er også tiden FØR jul. Forventninger og kosetid med adventkalender og pynting. SÅ koselig!
Etter juleaften er liksom julen over for meg, på en måte
ja da går piffen ut av meg på en måte koser meg veldig med førjulstiden og hele desember...pynter litt hver dag. lager mye fint og baker og koser meg...og bygger skikkelig opp til den store finalen som er julaften... men så fort jeg ser januar på kalendere...da vil jeg ha julen ut ut ut ut da vil jeg starte friskt og rent på et nytt år..

Gammel 28-11-2008, 14:50   #67
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 727
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

Tror jammen jeg skal ta frem julestjerna jeg også i kveld! Har fått kjøpt inn de siste tingene til adventskalenderen i dag, spent spent på om han respekterer at det er kun en gave per dag...

Ellers begynner det å komme stadig flere ord hos lillegutt, det er så koselig....
Gammel 28-11-2008, 14:55   #68
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
ja da går piffen ut av meg på en måte koser meg veldig med førjulstiden og hele desember...pynter litt hver dag. lager mye fint og baker og koser meg...og bygger skikkelig opp til den store finalen som er julaften... men så fort jeg ser januar på kalendere...da vil jeg ha julen ut ut ut ut da vil jeg starte friskt og rent på et nytt år..
hehehe.... ja det er jo forståelig at du får nok av julen etter nyttår når du steller sånn med jul hele deember. JEg er så glad i romjula jeg. Syntes desember er mye stress (Forbinder også desember med eksamen).. når julaften er over er den en egen fred og ro. Å gå tur i kulden med nye votter første juledag er nesten pur lykke. Alle har plutselig god tid igjen. Så jeg blir rimelig irritert på pappa hvert år når han, hvert eneste år!, ier at "jaja, da var jula over for i år" når siste gave er åpnet på juleaften! Det er jo da jula starter!
Gammel 28-11-2008, 15:28   #69
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av neet Vis post
hehehe.... ja det er jo forståelig at du får nok av julen etter nyttår når du steller sånn med jul hele deember. JEg er så glad i romjula jeg. Syntes desember er mye stress (Forbinder også desember med eksamen).. når julaften er over er den en egen fred og ro. Å gå tur i kulden med nye votter første juledag er nesten pur lykke. Alle har plutselig god tid igjen. Så jeg blir rimelig irritert på pappa hvert år når han, hvert eneste år!, ier at "jaja, da var jula over for i år" når siste gave er åpnet på juleaften! Det er jo da jula starter!

Signerer neet denne gangen

Desember er også mye kos, men mest stress. Men da jeg leverer papiret, forlater eksamenslokalet og drar hjem å starter på julevasken og setter på musikk og danser rundt og skal ha FRI i to uker. Nej gurimalla - DA er det JUL

Gleder meg som en unge! Romjulen er så deilig. Kansje fikk man en bok, eller et spill. Å dusje med en eksklusiv dusjgele, og kansje fikk man en ny bodylotion. Nye truser og sokker er også stas, og litt godt å putte i skåla. Kryyype under pleddet og se tradisjonsrike program, lese bøker. Dra på besøk, få besøk. Herlig!

Og den turen i kulda med nye votter... er totalt med på den! Herlig!
Gammel 28-11-2008, 15:36   #70
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

I dag har jeg levert mappeeksamen. den skal egentlig ikke leveres før den 12., så jeg var naturligvis den første fra kullet som leverte. Hun hadde ikke laget boks for våre eksamensmapper enda, og måtte finne frem signeringslisten... Men fy fasan så godt å bli kvitt den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå får det bare bære eller briste

Så er dt neste som står for tur da, skoleeksamen den 18. Har siiiinsykt mye jeg skal lese og forstå før den tid.. gad! Heldigvis har vi lesefri sone fra 16-20 hver dag! Så da benytter jeg tiden til å kose meg med jentene! Vi skal nok få baket litt og vasket litt og pyntet litt kalenderne er klare også! Må bare pakke inn og henge opp!

Har vært å lest litt med gruppa i dag. Utrolig kjekt! Vi er ganske mye hos Berit for hun har hund, så da smører jeg med litt snitter eller kjøper med meg litt godis så hun slipper å stå for alt når hun holder hus for oss. Hennes hjem har jo blitt rene lesesalen Men snilt da! så diskuterer vi og øker forståelsen! Det er lettere å forstå når noen forklarer for enn, enn ålese en grøt med bokstaver i en bok - syns jeg! Men det er så himla masse!!! Men det er en viktig eksamen! Det er nå sykepleiebiten kommer inn, og vi lærer stadig nye ting under lesinga

Tenk at når jeg er ferdig m denne så er det bare ETT semester igjen herlig altså
Kan nesten ikke vente SKal danse ut av høgskolen til sommeren jeg

Nå står håvard og lager middag, og jeg skal rydde litt vero skal på overnatting i kveld, og jeg tror jeg skal unne meg litt kjærestetid på en fredagskveld og glemme bøkene. Elida står på gulvet og danser med dukka i armlenet Hun elsker musikk og elsker å danse! Har filmet henne litt, så kansje dere får se I tillegg er hun så flink å prate for tiden, og teller til 10 og kjenner igjen mange former når vi tegner for henne (stjerne, hjerte osv osv ) Flinke jenta som snart er TO år Tida flyr

Men nok fra denne skravlebøtta! Vi prekas :vinker:

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:39.