Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-11-2008, 19:00   #71
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: uke 48

Sitat:
Opprinnelig postet av Marilyn Vis post
Tror jammen jeg skal ta frem julestjerna jeg også i kveld! Har fått kjøpt inn de siste tingene til adventskalenderen i dag, spent spent på om han respekterer at det er kun en gave per dag...
Her henger vi bare opp en og en gave for å unngå det der Dvs, pakkene kommer på kalenderen mens de er i barnehagen og så åpnes de etter middag. I helgene henger pakkene klare om morran

Da er jeg ferdig på jobb. En del folk, men likevel syns jeg tida gikk sakte.
Gammel 28-11-2008, 21:07   #72
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,301
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

heisan jenter... ikke mye skravling det er blitt på meg i det sist desverre... her har det gått i jobb jobb og atter mere jobb... hadde egentlig fri i helga men fått sykmelding så jeg må jobbe...og så skal vi ha familie selskap for ungane til helga også.....puh... og ikke nok med det. jeg går til tannlegen der jeg kommer ifra og der har jeg time til mandag og jeg måtte da jobbe på søndags kveld.. så ca 2400 setter jeg meg i bilen og ut å kjøre i 2 timer.....
så i går fikk jeg hengt opp julegardiner og satt på plass adventstakene, så er alt klart til søndag.... men har jo så dårlig samvitighet for jeg har ikke fått sjangs til å fikse noe julekalender til barna....far ta en raid til tirsdagen...... må jo ha det til de... har heldigvis begynt på julegavene......
Gammel 28-11-2008, 22:19   #73
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Da er adventen kommet til Issehus Julestjernene har kommet opp. Victor fikk til og med en på rommet sitt Koooslig! Adventsstaken og glassenglene mine er framme, og nå er det snart jul! Gleder meg til å pynte skikkelig med nisser og hele pakka. Tror vi bare må fremskynde det litt i år siden vi reiser til svigers lillejulaften når vi egentlig pleier å pynte. Kanskje midt i desember.. Snart ferdig med julegaver også!
Gammel 30-11-2008, 16:25   #74
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Da er julegardinene oppe her og stjerna henger i vinduet. Må finne ut hvor jeg skal ha de 7-armede hen.
Juleserviset skal også finne plassen sin i skapet og så skal det andre bort.

Vi skal lage vafler etterpå, men det blir ikke helt det samme uten hjemmelagd syltetøy Sambo glemte å ta med da han var innom svigermor tidligere (vi har en del frysevarer i hennes store fryser da vi bare har kombiskap)
Gammel 30-11-2008, 17:26   #75
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

I dag har vi vært på jul i nørvasund! Det var juleforestilling, kafe, katta i sekken og nisse, og gang rundt juletreet. Før nørvasundturen lagde vi pepperkakehus! Skal få se bilde senere, nyyydelig Laget av barnehender
Så i dag har jeg skikkelig julestmening! Attpåtil må jeg lage kalenderen til jentene i kveld. Spent på hva Elida sier i morgen når hun står opp til pakker Tenker hun skal få seg en drømmehagefigur i morgen! Har kjøpt sånn eske som jeg skal fordele utover

Nå lager mannen pizza og jeg skal lese litt til på diabetes mens jeg venter. ELida skal vel se drømmehagen tenker jeg fast takst! Julestjernene lyser så fint (m telys de jeg har) i vinduene, og sjuarmastaken ikjøkkenvinduet Og det første lyset er tent...

Det er advent
Gammel 30-11-2008, 23:44   #76
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Her har vi vært på juletretenning nede på sentret i ettermiddag....ungene synes det var kjempe stas. Med masse julemusikk og gløgg. Kjente at det ble litt julestemmning ja...og attpåtil har det kommet ett tynt lag med snø.
Har funnet frem adventskransen da....men har ikke fått tent noen lys,da jeg ikke hadde ett eneste hvitt lys
Nå er de 3 pakkekalenderne hengt opp...men ser jeg mangler noen pakker,men det får bli tatt i løpet av uka.

Ellers er alt bare tipp topp her på lille Revetal

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:30.