Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-12-2008, 09:24   #1
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
hyper Uke 49, det er desember

Gammel 01-12-2008, 09:30   #2
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 49, det er desember

Gutta er levert i barnehagen og sambo er dratt på jobb. Jeg skal ikke på jobb før kl.11. Hengte opp dagens pakker på pakkekalender i går som et eksperiment. Meningen var ikke at de skulle åpne før etter middag i dag, men det funka dårlig gitt Jaja, i morgen får jeg ikke henge de opp før etter de har dratt i barnehagen.
Gammel 01-12-2008, 09:50   #3
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

åå jeg eeelsker desember

er bare så forbaska synd jeg er så sliten og daff for tiden
jeg skal til legen i dag..og tror jeg må be om sykemld... rett og slett...behovet for søvn har økt noe vanvittig, er grette og ekkel mot de jeg deler hus med... jeg har jo ikke jobbet så alt for mye..men alikevell..så vanvittig sliten

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 10:07   #4
VIP-Medlem

*star* sin avatar

til upsi
Hvordan har du det ellers da? Hodemessig altså. Kanskje bekymringene dine for Amalie har tatt litt vel hardt på?
Kan jo være du har litt lite jern også
Gammel 01-12-2008, 10:39   #5
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff da Upsi. Så kjedelig å høre. Ta vare på deg selv,så håper jeg du får hjelp hos legen.

-----------------

Ja, da er desember og adventstiden i gang. Nå har jeg fått opp julestjerner,adventstake og de fire adventslysa mine. Tok i samme slengen og satt frem det vi har av julepynt. Det er ikke så mye for å si det sånn (er ikke så glad i overpynta julehus). Akkurat så pass at en ser at nå er det juletid. Åååh, det er så koselig om morningen når man står opp og ser det koselige lyset fra stjerna og staken.

Vi valgte å ikke lage kallender til Elena i år, neste år derimot...da blir det vel ingen veg utenom. De har jo pakkekalender i barnehagen!
Men, i kveld skal jeg og Elena benke oss forann barnetv. BLÅNISSENE!!! Håper hun liker det, for jeg ELSKER det!

Helga har vi forresten brukt på å lute kjellerstua. Fururiket vårt. Har bare tatt et strøk enda da, men HJELP så det lysna. Blir nok bra til slutt ja
Gammel 01-12-2008, 11:27   #6
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post
til upsi
Hvordan har du det ellers da? Hodemessig altså. Kanskje bekymringene dine for Amalie har tatt litt vel hardt på?
Kan jo være du har litt lite jern også
Amalie har tatt mye på...og jeg går til psykolog nå for å prate litt...har vært det jeg kaller "tøff i trynet" litt for lenge...mye som jeg bare har skrapa så godt jeg kan bak ryggen min i maange år nå..selv om jeg bare er 23....innsett at jeg ikke klarer det alene...så nå er vi igang...men nå er formen utrolig slapp..rett og slett... mye hodepine, sover mye og er "sliten" om jeg kan kalle det det....er jo ikke noe å være sliten for men..

samtidlig blir jeg helt kake av de minste ting...var 1 time på bursdag i går..måtte bare reise..jeg taklet ikke... bare gikk å la meg når jeg kom hjem

ja..du åpnet vist en liten sluse *star*

men takk for at du spurte

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 14:42   #7
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,563
Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå har jeg gjort klar julekortene til sending.
Kommet til 45 julekort nå.... 5 tilgode....

Skal snart på butikken og sende en pakke og hente en pakke, tar det i samme slengen jeg skal hente ungene.

Ha en fin mandag.
Gammel 01-12-2008, 17:19   #8
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Hellu Nå har jeg hatt min siste skoledag i 5. semester. Nå blir det lesinglesing frem til 18. desember da det er eksamen .. eller

I dag våknet jentene til pakkekalender gjett om Elida lurte hva det der var Hun kikket på storesøs og skjønte at her skal det åpnes.

Og gjett hvem som var YR av GLEDE da hun åpnet og fant en

MAKKA PAKKA FIGUR!

Kunne ikke truffet bedre. Den passer hun godt på, og den får stå ved siden av pepperkakehuset Som forøvrig har mistet et par non stop Lurer på HVEM det er Lille jenta mi Hun er iallfal spent på pakkene og pepperkakehuset og alt som skjer. Skikkelig adventstemning i heimen ja Me love!
Gammel 01-12-2008, 17:25   #9
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Upsi: Hvis du sliter med noe i tankene er det naturlig å bli sliten og trøtt av det Av erfaring kan jeg bare si at fysisk aktivitet faktisk gjør det bedre. Og da mener jeg ikke sånn hard-trening på treningsenter, men det å kunne gå 10 min ut i verden og 10 min tilbake. Små museskritt. Jeg har selv vært i kjelleren og etterhvert ble det veldig viktig å få litt mosjon hver dag. Det hjelper utrolig nok på det psykiske plan også. I tillegg får man noen min for seg selv der man kan fundere litt på livet, eller man kan sette på litt musikk og la tankene hvile! Det er bra du får hjelp, det er viktig å ha noen å snakke med og få satt ord på følelsene. Det er iallfal helt normalt å bli slapp og trøtt når man har det sånn, så det er nok en bivirkning av tankespinnet Håper det snur snart og at det blir bedre for deg
Jeg skjønner godt at det frister med sykmelding, men det er faktisk verre å "mure seg inne" - om du skjønner. Å bevare rutinene, og heller prøve å legge seg tidlig - ta en middagshvil etc har iallfall jeg opplevd hjelper selv! Selv omd et tiltider er tungt! Men bare du vet hva som er riktig for deg, så dette er bare råd - og ikke noe absolutt regel. Kan være du har godt av noen dager fri, og da håper jeg du får det
Gammel 01-12-2008, 22:50   #10
VIP-Medlem

*star* sin avatar

upsi: det er bra du har noen å snakke med Håper du får ordnet opp i tankene dine
pb: hvor har du fått tak i drømmehagen figurer?? Har ikke sett de noen plass (dvs så noen store på lekebutikken)

Er så sliten om dagen jeg også. Har sikkert noe med at jeg har begynt å jobbe igjen etter 2 år hjemme. Julerushet i butikken hjelper jo ikke på det heller akkurat.
Prøver på å lage julekort, men får ikke til. Ikke har jeg ork til å sette med ned ordenlig heller

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:06.