Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-12-2008, 19:52   #21
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 49, det er desember

hver kveld kl 17.30 heeele uka! Vi har begynt å se d i det siste, og det faller VELDIG i smak...
Gammel 02-12-2008, 20:24   #22
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Ok...hva går det ut på da?
Får vel prøve og se på dette i morgen vi da

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2008, 21:00   #23
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Hadde de ikke på Brio her sist jeg titta. Men nå er jeg jo strengt tatt ferdig med gaver også så.....

Da er jeg ferdig med pytonvakta mi. 12-20 er lenge i butikk altså. Selv om 13-20 er vanlig så er den ekstra timen lang. Men tiden fløy forsåvidt i dag med 3 paller som skulle pakkes ut. Dermed reorganisering av halve butikken Ikke ble vi ferdige heller, så vi har igjen 2/3-dels pall.
Nå skal resten av kvelden tilbringes i sofaen
Gammel 03-12-2008, 19:52   #24
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Her var det ikke mye liv. Er vel mange som er opptatt nå.
Gleder meg til vakta i morra er over for da har jeg fri helt til tirsdagen. Kjenner jeg er sliten nå altså.
Gammel 03-12-2008, 20:22   #25
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Æsj, jeg har fått vondt i halsen...og fryyyser!!!!! passer jo bra, vi som skal på julebord på lørdag. Skal lage meg en varm kopp kakao snart. Sambo har rømt huset, "her er jo 30 grader, og du FRYSER??!!"
Tror det bare er fordi jeg rett og slett bare har fått frosten i meg etter et par kalde dager på jobb..

Elena og dei hadde nissefest i bernehagen i dag. Spiste grøt (elena var mest optatt av rosinene visst nok) og fikk besøk av nissen. Var spent på reaksjonen når nissen kom inn døra, men alle barna hadde visstnok bare flira og snakka med han og bare kosa seg. Dei voksne hadde jo nesteb en kriseplan klar, for dei var SIKKER på dei kom til å sette jord og himmel i bevegelse når rødemannen kom inn døra
Spurte Elena ka ho hadde sagt til nissen:" Hooo, hooo, hoooo!" Dei er så herlig, får med seg ALT! Også fikk ho pakke med appesiin.

Nå har roen senka seg her i huset, og ej har skikkelig slaraffenkveld på sofaen. Merker at jeg har lyst på LITT mer julepynt jeg, spørst om jeg skal ta meg en tur på plantasjen en kveld.
Gammel 03-12-2008, 20:39   #26
VIP-Medlem

*star* sin avatar

suupaaah: er også litt frossen om dagen. Og du, har dere rosiner i grøten??
Gammel 03-12-2008, 20:58   #27
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

nja kommer an på hvilken type grøt og når
Eg kan godt ha rosinger på alt eg da
Gammel 03-12-2008, 21:21   #28
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Risengrynsgøt da sjø!!!

Har pakket inn de store julegavene til gutta. Har ikke noe sikkert sted å ha de, så da er det best at det ikke syns hva som er inni. Får gjømme de i skapet vårt så lenge (nå har de stått på det ekstra soverommet vårt, men det får gjester til helga)
Gammel 03-12-2008, 22:22   #29
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

ja det må eg ha på risengrynsgrauten
Gammel 03-12-2008, 22:32   #30
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av suupaahGirl Vis post
Æsj, jeg har fått vondt i halsen...og fryyyser!!!!! passer jo bra, vi som skal på julebord på lørdag. Skal lage meg en varm kopp kakao snart. Sambo har rømt huset, "her er jo 30 grader, og du FRYSER??!!"
Tror det bare er fordi jeg rett og slett bare har fått frosten i meg etter et par kalde dager på jobb..
.
jeg er vanligvis varm som en vedovn, men i begge svangerskapene min har jeg fyrt oss ut av huset og vært skikkelig frostpinn

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:52.