Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-08-2008, 21:35   #1
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 721
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.
Ville dere ha kjøpt søskenvogn?

Lillebrøster kommer til verden når lillegutt akkurat har rundet 2 år og jeg er usikker på om vi har behov for søskenvogn? I utgangspunktet har vi vært ganske bestemte på å kjøpe søskenvogn, men i det siste har han blitt mindre glad i vogna -men dette varierer fra dag til dag.

Jeg kommer til å trille til/fra barnehagen og må derfor få med meg begge på et vis. Alternativ er ståbrett eller bæremeis. Han liker seg godt i bæremeisen, men ståbrett er enda uprøvd.

Har dere gode råd til meg kloke damer?

Gammel 24-08-2008, 22:26   #2
Supermedlem

nalim sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,442
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.
Sv: Ville dere ha kjøpt søskenvogn?

Jeg har nok ingen gode råd å komme med for jeg også er litt sånn skal-skal ikke akkurat nå,men tror nok det ender opp med at vi kjøper en.Tuppehøna skal ikke gå i bhg så jeg må jo drasse med meg 2 unger hver dag(vi har ikke bil).Var også tenkt på å bare bære henne i Mei tai,men tror det kan være lurt å ha en plass å sette henne fast om vi er ute og luringen vil ha mat...
Det store spørsmålet er jo da,hvilken vogn skal man velge?
Eneste jeg vet er at den skal ha svinghjul
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 22:42   #3
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,345
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er det 22 mnd mellom barna, og vi brukte søskenvogn lenge Godt å ha et sted hvor vi kunne sette snuppa (med belte om nødvendig når vi faktisk måtte komme oss fra A til B til en viss tid Veldig greit på tur også - så slapp vi å ha med to vogner (ganske upraktisk og unødvendig at begge voksne går med hver sin vogn). Vi har også da uten problem kunnet dra på tur alene med dem. Her var vognen gull verdt ja Valgte oss en GT Instep Safari med svingbart forhjul - veldig fornøyd med det
Suzie Q er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 07:47   #4
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 721
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

Ønsker å bruke en del tid med lillegutt også når jeg går hjemme, ender vi nok opp med en søskenvogn ja. Ønsker helst ha en med bag til babyen, hvor jeg har kan ha babyen vendt mot meg når jeg triller. Har veldig lyst på TFK eller Easywalker, men det er litt kjipt å bruke så pass mye penger på en vogn som jeg ikke er sikker på vi får stor nytte av.

GT Instep Safari er vel bare sportsvogn uten muligheter for bag?

Gammel 25-08-2008, 07:55   #5
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,479
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

det er tilbud på en carena med svinghjul på babyshop nå da nalim
Den er veldig kjekk... den koster egentlig 3999 og er nå til 1999
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 09:04   #6
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 4,345
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marilyn Vis post
GT Instep Safari er vel bare sportsvogn uten muligheter for bag?
Vi brukte bare voksipose, men naboen brukte softbag i vognen Men man kan ikke snu sittedelen nei (hvis man ikke kan det på en nyere modell). Ville gjerne også kunne snu sittedelen, men som deg så tenkte jeg at det var mye penger ekstra å legge i så da landet vi på å ikke gjøre det
Suzie Q er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 10:17   #7
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 598
Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.

det er 2 år og en mnd mellom mine barn. vi valgte å kjøpe sånn brett til å stå på istede. storebror syns det var så stas å stå på det brettet. men vi gikk ikke veldig lange avstander da
Gammel 25-08-2008, 21:13   #8
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 4,074
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Jeg ville nok kjøpt søskenvogn, hva med den kombivogna Silkepels har?

Det er 2,5 år mellom mine og vi hadde ikke tvillingvogn eller brett. De få gangene det var lange turer etc hadde vi med trille, hadde Kristine i sjal eller tok buss/t-bane i stedenfor å gå. Alt går men må ærlig innrømme at det var tøft de første mnd
Gammel 25-08-2008, 22:41   #9
Supermedlem

nalim sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,442
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
det er tilbud på en carena med svinghjul på babyshop nå da nalim
Den er veldig kjekk... den koster egentlig 3999 og er nå til 1999
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Skal gå å se nærmere på den i morgen,om jeg liker den så er det godt mulig jeg bestiller den ja
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 08:38   #10
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,479
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

den er faktisk ikke så dum altså..synes jeg iallefall...

genialt at den har to kalesjer, er ikke sååå voldsom å stå bak når man triller...er gode rygger og trillecomforten er ikke så værst i forhold til at det ikke er lufthjul

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:30.