Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2008 > Januar 2008

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-09-2008, 12:41   #1
Medlem

Elfenben sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 74
MP Rating: 0% (0)
Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.
skravletråd...........

Forsøker å få opp stemningen her jeg, men skravletråd er vel kanskje ikke det mest aktuelle her ettersom det nesten er ingen innom sidene......

Mammas godgutt
Elfenben er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2008, 15:43   #2
Seniormedlem

Pipling sin avatar

Sted: mellom de 7 fjell
Meldinger: 2,018
Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: skravletråd...........

Du skal ha for forsøket hvertfall da!
Gammel 27-09-2008, 09:56   #3
Supermedlem

Millan sin avatar

Sted: Sogn og Fjordane
Meldinger: 1,232
Millan har mye å være stolt av.Millan har mye å være stolt av.Millan har mye å være stolt av.Millan har mye å være stolt av.Millan har mye å være stolt av.Millan har mye å være stolt av.Millan har mye å være stolt av.Millan har mye å være stolt av.Millan har mye å være stolt av.Millan har mye å være stolt av.Millan har mye å være stolt av.

Jente feb.-00, f/d des. -06 og Jente des.-07
Tviholder på januar
Millan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 10:42   #4
Medlem

Elfenben sin avatar

Sted: Trøndelag
Meldinger: 74
Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.Elfenben er som en lysfontene.

Ikke så mye liv her nei.............

Mammas godgutt
Elfenben er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 20:41   #5
Juniormedlem

ceciliie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 15
ceciliie er som en lysfontene.ceciliie er som en lysfontene.ceciliie er som en lysfontene.ceciliie er som en lysfontene.ceciliie er som en lysfontene.ceciliie er som en lysfontene.ceciliie er som en lysfontene.ceciliie er som en lysfontene.ceciliie er som en lysfontene.ceciliie er som en lysfontene.ceciliie er som en lysfontene.

Ser ut til at praten gikk biiittelitt tregt ja..
ceciliie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 23:13   #6
Seniormedlem

Heidipus sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,996
Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.

6 innlegg om hvor treigt praten går

Har ikkje vært så flink til å sjekke innom i det siste, skal innrømme det

Menneh, hva skjer da? Nå er det blitt høst og greier... Har brukt både fleecedress og skinnpose ved flere anledninger. Begynt å glede meg til jul allerede også. Første jul som tobarnsmor (Tør ikke tenke på pakkehaugen engang)

Flere som har noe på hjertet?

:sparkerballenvidere:
Heidipus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 08:19   #7
Seniormedlem

Pipling sin avatar

Sted: mellom de 7 fjell
Meldinger: 2,018
Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Heidipus Vis post
Flere som har noe på hjertet?

:sparkerballenvidere:
Jeg er lei av å pusse opp barnerom.
Og jeg har ikke fått sparklet veggene mer enn 1 gang..
Men tenk så deilig når vi får han inn på eget rom da.
Gammel 13-10-2008, 20:19   #8
Juniormedlem

Troll-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 25
Troll-mor er bare skikkelig grei.Troll-mor er bare skikkelig grei.Troll-mor er bare skikkelig grei.Troll-mor er bare skikkelig grei.Troll-mor er bare skikkelig grei.Troll-mor er bare skikkelig grei.Troll-mor er bare skikkelig grei.Troll-mor er bare skikkelig grei.Troll-mor er bare skikkelig grei.Troll-mor er bare skikkelig grei.Troll-mor er bare skikkelig grei.

Jeg gleder meg også til jul. Første jul som mamma! Eneste er at når julen kommer, går det farlig fort til jobben kaller. Det er ikke så artig... Kunne godt hatt lengre permisjon ja!
Flere som begynner å føle at permisjons-slutten kommer litt for raskt?

Troll-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 21:26   #9
Juniormedlem

Princess1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 43
Princess1 er fantastisk mot andre.Princess1 er fantastisk mot andre.Princess1 er fantastisk mot andre.Princess1 er fantastisk mot andre.Princess1 er fantastisk mot andre.Princess1 er fantastisk mot andre.Princess1 er fantastisk mot andre.Princess1 er fantastisk mot andre.Princess1 er fantastisk mot andre.Princess1 er fantastisk mot andre.Princess1 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Troll-mor Vis post
Flere som begynner å føle at permisjons-slutten kommer litt for raskt?
kunne tenke meg å være mer hjemme med snuppa! Men det blir sikkert litt godt å begynne å jobbe igjen og. Har fått meg ny jobb, å gleder meg egentlig masse til å begynne der! Kunne jobbet 3 dager og vært hjemme med snuppa 2 dager Men det blir nok full jobb!! Må bare ta godt vare på ettermiddagene og helgene - de blir vel hellige!

Dagene her går i å trille tur, babysvømming 1 gang i uka og mor/barn trening 2 ganger i uka. Vi er en vennegjeng som skal begynne å møtes en ettermiddag i uka for å scrappe Gleder meg til vi kommer igang med det. blir vel å lage litt julekort osv. Gleder oss masse til jul!!! Vi blir hjemme hos oss med får besøk av både min og sambos familie så det blir fullt hus Men det blir bare gøy

18.01.08
Princess1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 00:38   #10
Medlem

Fluen sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 96
Blogginnlegg: 10
Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.

Gleder meg til første julen som mamma ja
Men kjenner jeg absolutt ikke vil tilbake i jobb enda Driver og søker ny jobb da, så kanskje motivasjonen kommer om jeg får en ny jobb
Synes bare dagene flyr jeg

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:31.