Sitat:
Opprinnelig postet av SeZa
Fortell! 
|
Vel, det begynte når jeg hentet i barnehagen... Hun begynte å hyyyyle mens jeg kledde på henne, og fortsatte etterpå mens jeg kledde på storesøster. I bilen på vei hjem var hun forholdsvis stille, men da jeg tok henne ut begynte hylinga igjen

Når vi kom inn la hun seg på gulvet og vræææælte og rullet rundt og sparket og slo..
Vel, mor tenkte hun skulle være lur, og friste med litt frukt. Reka fikk en banan, og var fornøyd med det helt til hun så storesøs hadde fått appelsin.. På'n igjen - hyyyyyyyyyyyyyyyyl - reka fikk appelsin - men hyyyyyyyyl, da skulle hun jo ha banan igjen kan skjønne..

Så fikk storesøs et eple, siden appelsinen gjorde at det svei i et sår hun har i munnvika - hyyyyyyyyyyyyyyyl, da skulle jo reka OGSÅ ha eple!! Så fikk hun eple, men HYYYYYYYYYYYYYYYYL, det var jo BANAN hun ville ha!

Og mens hun hylte så sto hun og dundret løs på stuebordet - som er i glass - og hylte jo bare enda mer da, siden det selvfølgelig gjorde vondt å slå i ei glassplate!!
Og oppi det hele så SPYTTET hun på gulvet mens hun så triumferende på meg

Når jeg sa at det ikke var lov, så var det hyl og skrik og vræl og hele pakka - IGJEN!
Hele opplegget sto på i over en time, da kom far hjem, og mor røsket med seg hele familien på burger king

Så nå er alle blide og fornøyde, og ingen kunne ha gjettet at den lille lykkelige frøkna som løper etter en ballong her nå, var et lite troll for et par timer siden