|
 |
|
25-05-2007, 11:23
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
Sted: ski
Meldinger: 1,589
|
Ambefal meg en leke
|
|
Vi har 550 kr tilgode på lekebutikken,
har vært å titta, men er sååå mye rart,
Har dere en leke som vi bare MÅ ha, som er super poppis,
og som holder lenge, vi kjøper ikke mange leker, derfor vil vi at de få lekene vi kjøper, skal være skikkelig bra kvalitet, og at de syns den er gøy
litt lenger enn noen dager. 
Både inne og ute leker er vi intresert i, men helst inne leker,
(ute er det så mye spennende uansett  )
Tusen takk
25-05-2007, 11:47
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
|
Her er sparegrisen fra ficher-price skikkelig poppis..
Sist endret av Tingeling132; 25-05-2007 kl 11:50.
|
|
|
25-05-2007, 11:49
|
|
Medlem
Sted: Sandnes
Meldinger: 312
|
Andrine fekk ein store lastebil med klosser oppi fra Megabloks.Den leker ho veldig masse med  Den kan du jo ha både inne og ute.
|
|
25-05-2007, 12:29
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 2,593
|
De lekene som definitivt har vært mest populære i vårt hus de siste årene (storebror er snart fire år) har vært Duploklosser, helt ordinære klosser av ulikt slag, Briotogbanen og Little People fra Fisher Price. Tvillingene er kanskje ikke helt gamle nok til noen av lekene, men det varer ikke lenge. Lillesøster synes det er kjempemoro å bygge med Duplo nå og har såvidt begynt å snuse på Little People. Storebror leker fortsatt mye med alle disse tre leketypene, og kommer nok til å gjøre det en stund enda.
Vi har også mye andre leker, men de er i lekekassene stort sett hele tiden... Det er disse tre leketypene som blir dratt frem og ryddet på plass, dratt frem og ryddet på plass, gang på gang. De oppfordrer også til samlek, noe som jo er perfekt for dine to små.
|
25-05-2007, 12:36
|
|
Medlem
Sted: Fredriksatd
Meldinger: 361
|
Her lekes det masse med duplo, og byggeklosser,,,mest poppis av leker ihvertfall.
|
|
25-05-2007, 13:11
|
|
Seniormedlem
|
Vi har masse duplo, men det er ikke så mye i bruk, kun hvis jeg er med, da syns de det er kjempe gøy å ødlegge det jeg bygger 
vi har Little People bussen, og den er heller ikke mye i bruk enda, kun figurene.
men kanskje en av de større hadde vært noe, jeg liker veldig godt Little people,  men lurer på om de er litt små enda,
25-05-2007, 13:18
|
|
Supermedlem
Sted: Sandnes
Meldinger: 1,025
|
Sitat:
Opprinnelig postet av pingunn
Vi har masse duplo, men det er ikke så mye i bruk, kun hvis jeg er med, da syns de det er kjempe gøy å ødlegge det jeg bygger 
vi har Little People bussen, og den er heller ikke mye i bruk enda, kun figurene.
men kanskje en av de større hadde vært noe, jeg liker veldig godt Little people,  men lurer på om de er litt små enda, 
|
Jakob har den gamle (etter faren) fisher price bilgarasjen hos farmor og farfar. Den leker han utrolig mye med. Så har nettopp mine foreldre kjøpt den nye fisherprice garasjen (little people), han har ikke hatt den så lenge hos de ennå men han leker faktisk en del med den og. Hjemme har vi FP bondegården, noen dager er den kul andre ikke men regner med det kommer jo eldre han blir!
|
25-05-2007, 13:19
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 2,593
|
De er nok litt små enda, men det varer nok ikke lenge. Storebror fikk noe little people da han var 1,5 og den sommeren før han ble to år var det blitt kjempepopulært allerede. Poenget mitt er at det tar ikke lang tid før leker a la duplo og little people er populært, og om man vil investere i bra leker så er dette en god plass å starte. Lillesøster forstod poenget med duplo for noen uker siden, og nå setter hun sammen klosser og bygger tårn som bare det. Nå har hun jo en storebror hun konstant kopierer, men likevel.
|
25-05-2007, 13:25
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
|
Vi har Little People fly, buss, sjørøverskute og bondegård! Det er stas! Leker ikke kjempe mye med det enda, men man kan se at det er noe som faller i smak. Vi kommer til å ønske oss mer til jul(bla.garasjen), for det kommer til og bli mer og mer brukt!
Hva med en sånn gyngedisse med plass til to stk som man har ute?
Kanskje en elektrisk motorsykkel hvis dere har plass? Viktor digger sin!Vroom!
|
25-05-2007, 14:34
|
|
Seniormedlem
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Monielle
Hva med en sånn gyngedisse med plass til to stk som man har ute?
Kanskje en elektrisk motorsykkel hvis dere har plass? Viktor digger sin!Vroom!
|
Det hadde nok falt skikkelig i smak,  men vi ha ikke no hage enda,
er en gravemaskin i hagen idag faktisk,  som skal grave opp hele hagen,(så idag har de masse underholdning ut av vinduet)  sånn at vi kan begynne å så gress og legge stein, men tror ikke vi har nåe bra hage å leke i før tidligst høsten, så drøyer med sånne uteleker,
Tror kanksje det blir noe mer LP,  for det har vi jo tenkt å spare på, etterhvert. så får vi bare trene mer på duplon, for de liker det veldig godt,
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:50.
|