Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-04-2007, 19:29   #1
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
MP Rating: 0% (0)
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.
Ang samliv på prøve

hvor mye gjør du/mann for å bevare forholdet?

Det være seg overraskelser som blomster, romlemantisk middag.. osv

Ordner du deg for hver dag?? Eller går du i joggingsbukse og slæffer`n hele dagen? Pynter mann seg for deg??

Her overrasker vi hverandre innimellom med kino, middag ute e.l.. (sjelden nå etter snuppa kom, men det kommer vel tilbake..) Men vi overrasker heller med ting i hjemmet da.. masse lys, god mat osv.. f.eks.

Jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har gått ustelt til kommer hjem fra jobb.. selv om jeg har gått hjemme hele dagen å slæffa.. så syntes jeg fortjener å se en opplagt og "fin" dame da han kommer hjem.. Jeg tar sminkinga fra mårran som vanlig.. men har jeg ikke ordna meg før så bærer det på badet før han kommer hjem.. på med sminke, jeans, genser/topp osv..

Jeg syntes ikke at man skal droppe å pynte seg for hverandre selv om man er gift på 20. året og man er så godt inni det alikevel.. jeg kommer til så langt jeg har mulighet til å pynte meg for mann til jeg blir 100 år
Gammel 18-04-2007, 20:49   #2
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,808
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ang samliv på prøve

Jeg kler meg hver dag, men det er ikke for
Ellers er det ikke mye annet vi gjør for hverandre altså

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2007, 21:03   #3
Seniormedlem

Siri sin avatar

Meldinger: 1,761
MP Rating: 100% (1)
Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har i hvert fall på meg klær hver dag.
Gammel 18-04-2007, 21:33   #4
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå mente jeg da om dere bare valgte ustelt hår og joggebukse hver dag da.. for å sette det på kanten..
Gammel 18-04-2007, 22:31   #5
Veteranmedlem

HuMor sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 3,575
HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Siri
Jeg har i hvert fall på meg klær hver dag.
Det er mer enn jeg kan si

Ihverfall første halvdel av dagen

Meneh... her i huset er det sånn at om jeg hadde klippet meg kort og farget håret blondt, eller anlagt hanekam e.l. så hadde faktisk ikke mannen min sett det Han er helt håpløs på slikt, og det går jo faktisk litt i min favør også. Jeg føler meg rimelig trygg på at han ikke blir lei av meg fordi jeg ikke sminker meg for ham.

Spørsmålet var? Hva jeg gjør? Ja, hva gjør jeg egentlig?

Jeg prøver å smile og være blid, det tror jeg han liker
Så gir jeg så mye jeg kan av kroppen min
Også bruker jeg all min energi på å sørge for at hans datter har det bra, det tror jeg gir litt cred.
Og på en god dag, så smekker jeg sammen en virkelig god middag.
Er jeg en dårlig kone?

Hva han gjør? Har med friske blomster hjem hver dag, lar aldri oljesøl ligge igjen i vasken etter at han har vasket hendene sine etter å ha skrudd bil, ei heller aldri skjeggstubber i vasken etter barbering
Sorry jeg kunne ikke dy meg
Men. Han er en fantastisk far og ektemann på alle mulige måter egentlig, jeg kan ikke skryte av at det blir romantiske middager og weekender, smykker og blomster hvert skuddår. Men det gjør ingenting. Får jeg en lunch ved bålet i skogen en hvilken som helst formiddag, så er jeg fullstendig lykkelig!
Gammel 18-04-2007, 22:33   #6
Veteranmedlem

HuMor sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 3,575
HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tingeling132
Nå mente jeg da om dere bare valgte ustelt hår og joggebukse hver dag da.. for å sette det på kanten..
Ja, det er det nesten. Med enkelte unntak selvfølgelig.
Jeg har blitt alt det jeg ikke skulle bli, and I'm proud of it
Gammel 18-04-2007, 22:43   #7
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Tingeling: du må ha en stri tørn med å både holde huset og deg selv i topp orden......

Her lider nok både hus&kropp...

Jeg har aldri vært en pyntedokke og er svært så avslappet i stilen, men ren er jeg selv om jeg ofte ser ut som et dass! Sier som HuMor..sambo ser det jo ikke likevel.....kunne nok likevel anstrengt meg mer, men han er så gaal etter meg allerede at jeg ikke vet om jeg tør!

Vi er utrolig flinke å rose&kose! Levende lys til en fiskebollemiddag er oss! Hjerteisbiter når vi henter drikke til hverandre, at han alltid sørger for at jeg har kald Pepsi Max ( ), at jeg sørger for favorittmaten hans og masse andre små og store ting...vi er liksom ikke de som må gå ut for rooomantiske middager, vi gjør så mye i hverdagen at det er liksom nok!Men, gleder meg masse til vi skal ha en natt på hotell i forbindelse med et bryllup!

Og så har vi masse kos med V...legger oss på gulvet å tuller, hopper opp i seng/sofaen, har gruppeklemmer m.m.......det bringer oss tett sammen!

Kan ikke ha det bedre!

Sist endret av Monielle; 18-04-2007 kl 22:46.
Monielle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2007, 22:49   #8
VIP-Medlem

Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Om sambo pynter seg for meg?

Men, han er veldig sexy i arbeidsklær altså!
Vel, han er flinkere enn meg...for han lider ikke av joggebuksemani..

Og så mener han selv at han pynter seg veldig når han kryper naken til køys!

Sist endret av Monielle; 18-04-2007 kl 23:17.
Monielle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2007, 23:08   #9
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,628
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Monielle: Mannen din er artig og skjønn då,tenkt alltid holde pm kaldt,synes det var skjønt Sånne små skjønne ting i kvardagen. Det er det som teller.

Kva gjere eg for mannen? Æhhhh....
Kva gjere mannen for meg? Dobbelt æhhhhh....

Nei, kva gjere vi. Går ut og eter middag i blant,går på revy,lagar noko godt til kvelds.

Blir vel for det meste heime ting,men snart skal eg spandere god middag på escalon,tapas , den 13 mai,då er det 2 år sidan eg fekk positivt utslag på gravid.testen merke dag de luxe her faktisk!
Då blir det mimring,god tapas,levande lys,romantikk og bla bla.....kun oss to...
Gammel 18-04-2007, 23:21   #10
VIP-Medlem

store bølla: ja, han er verdens søteste! Og i sted shina han kjøkkenet før han la seg!(mon tro, om han har en baktanke! ) Ram på husarbeid den fyren, der...me like! Ja, det er flest hverdager, så de er viktige..men, så klart er det jo kos når vi kan gjøre litt utenom det vanlige også!

Høres knall ut med romantisk tapas..
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:32.